mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[DI] Wymiana sprzęgła 300-seta

Wpisany przez Skinmar
poniedziałek, 08 lutego 2010 23:56
  Na początku ostrzegam przy tej operacji trzeba być najlepiej gibkim i mieć giętkie kości chyba, że mamy dziwne kluczeLaughing.
1.Objawy:
- reakcja sprzegła natychmiastowa przy minimalnym depnięciu,
-przy spiętym reduktorze ulatnia się nie miły zapach sprzegła(popsuło się więc śmierdziYell),
-na trasie przy zmianie biegów zachowuje się jak automat( najpierw wyje a potem jedzieSealed)
2.Koszta:
-zestaw sprzęgła (tarcza,docisk,łożysko,plastiki do łapy), mamy duży wybór cenowy od 350-700 zł.
Ja wstawiłem VALEO koszt 500 zł.
3.Przebieg operacji: 
 -na początek zabieramy się do rozbierania tunelu i uwalniamy skrzynię od całej masy wyciszaczy i gałek (pamiętajmy o odkręceniu wajchy od zmiany biegów jest zbyt długa będzie nam blokować manewrowanie ),
alt


alt

- odkręcamy wały napędowe,
-uwalniamy skrzynię z poduszek i opuszczamy ją swobodnie (swobodne opuszczanie oczywiście na lewarku).Skrzynia spiera nam się na belce od ramy(widoczna na ostatnim zdjęciu)
alt


alt

- uwalniamy siłownik sprzęgła, 
- i zaczyna się teraz cyrk przy odkręcaniu śrub  i nakrętek mocujących silnik z flanszą,śruby to pikuś bo są na dole,ale nakrętki to już  bardzo giętka szkoła jazdy.  Pamiętajmy żeby zaczynać odkręcać nakrętki od góry, a nie odwrotnie ,bo może zabraknąć nam  siły przy odkręcaniu górnej nakrętkiTongue out(fotek nie robiłem ze względu na niedostępność ).
-po gimnastyce przy odkręcaniu wyciągamy skrzynię delikatnie do tyłu (aby wysunąć ją ze szpilek) i obracamy lekko w prawo,żeby nam reduktor zmieścił się po między mocowaniem tłumika a ramą.Odciągamy do tyłu(łomik jest przydatny i ktoś do pomocy) iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... zaglądamy do środkaLaughing!
alt


alt

-wyciągamy łapę sprzęgła,łożysko,odkręcamy docisk i analizujemy:
tarcza-grubość 5.7 mm (nowa 9mm) nity po szlifie,
łożysko oporowe zatarte,
docisk przyjechany przez łożysko oporowe
alt

łapa pęknięta!
alt

-Reanimujemy łapę sprzęgła po przez przyspawanie płaskownika
alt

-wymieniamy plastiki na łapie
alt
 
-montujemy łozysko oporowe(pamiętając o nasmarowaniu wszystkich ruchomych części smarem grafitowym-tylko nie łozysko!!!).
alt
-zakręcamy docisk wraz z tarczą(tarczę wycentrowałem prosto i sprytnie na kole zamachowym zostaje świecący okrąg po tarczy sprzęgłowejLaughing wystarczy ustawić ją tak aby nie wychodziła poza świecące miejsce),
-zakładamy łapę wraz z łożyskiem iiiiiii..?
-dwa lewarki,ktoś do pomocy i zaczynamy zabawę od początku,
alt
-skręcamy skrzynię z silnikiem na cztery śruby oraz siłownik sprzęgła i sprawdzamy czy działa? Jak działa to reszta śrub i nakrętek poduchy oraz wały i wyjazd z garażuLaughing.
Miłej zabawy!!!!!!!!! 
Mile widziane uwagi i opinie.
Link do albumu
 
 
Written by :
SkinMar
 
Poprawiony: niedziela, 13 listopada 2011 22:21
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.