mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[DI/DII]Lepsze wrogiem dobrego czyli rozważania o Torsen TRU-TRACK

Wpisany przez PiotrVN
piątek, 19 lutego 2010 12:44

Lepsze wrogiem dobrego czyli rozważania o Torsen TRU-TRACK

 

Jako że kończy mi się wnętrze przedniego mostu  mowa  o  D I

mocno się drań wyluzował i trzeszczy

rozglądam się za jakimś przeszczepem lub inną opcją

ale   by  nie  popadać  w  rutynę   chcę poruszyć temat

niepełnej blokady Torsen Trutrack

tu taka zajawka o czym kaman :)

 

http://www.run4x4fun.com/Blokady1.htm

 

ta inna opcja ( trutrack ) ma swoje plusy i minusy

minusem jest koszt i nieznane zachowanie się potem auta

( są tu wieloznaczne opinie )

plusem wyższa trwałość i może bonus terenowy

 

dodam iż opcję po taniości przeszczepu używki lub nowego wnętrza mogę zrealizować zawsze więc pytam o te alternatywy , doświadczenia , za i przeciw

co by w koszta bez sensu nie popaść

 

wszelkie konstruktywne opinie i dyskusja mile widziane

 

pozdrówki

PiotrVN

 

 

Ps

dla ciekawych tematu tu taki ciekawy dość artykuł o zasadach działania

http://www.klubvolvo.org.pl/uploaded/file/Blokady_02.pdf

http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc&feature=related

 

 

 

Przypis   z  11.06.2010

Należy  trochę tekstu tu dopisać gdy jestem po zamontowaniu

takowego trutracka :):)


hmm .. zamontowałem do dyfra na przód ... problemów większych nie ma obowiązują podstawowe zasady mechaniki i dbałość o kleje ,uszczelnienia i regulacje oporów ..


namawiali mnie bardzo by zamontować na tył a tylny dać do przodu bo niby będzie nie halo z jazdą ...


dementuje wszystkie takie plotki ....


pojazd prowadzi sie dobrze nawet bardzo bo szybciej prostuje kierunek jazdy ...

nie zanotowałem wzrostu zużycia paliwa czy innych skutków ubocznych


w terenie ... tu mam problem z oceną ale coś tam pomaga bo zrobiłem trasę

bez zapiętej blokady ( ubytek sworzni ) i dawał radę wraz z tymi co ją mieli


trwałość potwierdzona już nie przez moje testy a innych ...u mnie dopiero 3 tyś km


ogólnie polecam jako zamiennik na poprawę niezawodności


Z pozdrowieniami

PiotrVN 11.06.2010

Written by :
PiotrVN
 
Poprawiony: niedziela, 13 lutego 2011 18:35
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.