mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[DI] Uszczelniacz KULI „znaczący„ ślad problem

Wpisany przez PiotrVN
czwartek, 29 kwietnia 2010 12:05

Uszczelniacz KULI „znaczący „ ślad  problem

Jak w temacie i wzorem programów Adama Słodowego ( starsi wiedzą iż to ideologiczny protoplasta użytkownika LR-a )

wymienimy dziś sobie uszczelniacze kuli i uszczelniacze półosi przednich

by nie znaczyć śladu na zewnątrz i nie mieszać smaru z kuli z olejem w moście

ci co dolewają / wciskają za dużo smaru tam go znajdą ...

 

potrzebne  elementy  :

uszczelniacze kuli  Duży ( na kuli)

CORTECO Part No: 1551003

opis „Bermach”

FTC3401G  BR 0070G  QTY:-1

uszczelniacz półosi  "mały"

CORTECO Part No: 15510001MIS 13

opis „Bermach”

571718G    BR3214G

 

Do roboty ......

spuszczamy olej z mostu

rozpinamy  końcówki drążków

podnosimy auto tak by most był swobodny

zdejmujemy koła i widzimy taki bałagan ......

 

odkręcamy śruby na pochwie mostu

klucz wielokątnydokładnie  12kątny   NR 14 ( nie nasadka bo takowa tam nie wchodzi )

odkręcamy śruby M10 góra zwrotnicy ( uwalniamy tam trzymanie wężyków ham.)

odkręcamy jarzmo hamulca ...

klucz wielokątny M13 ( nasadowy jest OK )

zdejmujemy i podwieszamy jarzmo hamulca wraz z wężykami

 

( szkoda roboty na demontaż   zacisku  bo łatwo tam coś urwać )

 

 

wyciągamy całą zwrotnicę z półosią do siebie

nie obawiamy się niespodzianek typu nie wiem co mi tam wypadnie tam nic nie ma

a ponowne trafienie półosią do kosza jest bardzo proste ....

 

 

i na stół z nią .....................

 

 

oglądamy i czyścimy z nagromadzonych cząstek stałych przywartych do naszego fragmentu LR-a ...

 

 

odkręcamy osłonę blaszaną dużego uszczelniacza ... prostym jest jego wydłubanie

 

 

prostym włożenie nev sztuki co jest miłe dla oka i duszy

 

 

niemiłym jest fakt jak widać na zdjęciu posiadania na jednej z kul takowych wżerów

co uniemożliwi nam wlanie spec oleum a raczej mieszanki smarującej ....

 

 

składamy

 

 

następnie usuwamy drogą ekstrakcji uszczelniacz półosi co nadal jest prostym działaniem

i zastępujemy go nowym nadziewając go od strony wieloklinu odpowiednią wewnętrzną stroną

cieszymy się z widoku dokonanego dzieła

 

i atakujemy drugą stronę by dopełnić dzieła ....

 

zakańczając składamy całość na powrót w kolejności wprost odwrotnej

 

pamiętając by

 

  • uszczelnić połączenie z pochwą mostu ( silicon do połączeń)

  • wlać oleum przekładniowego do mostu 1,8 litra GL-4 80W/90

  • wlać oleum /smaro mieszankę ( tak radzę ze względu stan kul ) idealny to on nie jest

  • przy montażu jarzma hamulca zastosować klej do gwintów

  • sprawdzić i ewentualnie podregulować ( podkładkami ) luz zwrotnicy bo i tak mamy odkręcone

 

gdy skończymy prace sprawdzamy czy wszystko działa drążki klocki i inne potrzebne ....nie zostały na podłodze i cieszymy się z braku śladów po zewnętrznych obrysach LR-a

 

 

śladami wewnątrz zajmijmy się innym popołudniem

 

tu link do zdjęć maxi :

http://picasaweb.google.com/Piotr.Lasocki/UszczelnieniaKuliDisco#

 

 

i prośba by pomocnym być i dodać to czego zapomniałem lub poprzez nieumyślną nieuwagę  nie  zapamiętałem

 

Z pozdrowieniami

wasz Piotr VN

Written by :
PiotrVN
 
Poprawiony: środa, 20 kwietnia 2011 10:36
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.