mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[OUT]PRZECIEK W DISCO I

Wpisany przez Arek
czwartek, 30 września 2010 09:31
W związku z wieloma postami i miejscami w których Dico I lubi się moczyć, dodaję kolejne zlokalizowane źródło wody w kabinie.

Objawy:

- stojąca woda pod tapicerką pasażera, w miejscu pomiędzy tunelem, a bocznym panelem, bezpośrednio pod schowkiem. Symptom: Ciężko pracujący mechanizm fotela podczas podnoszenia.
- podobna sytuacja pojawia się po stronie kierowcy, pod tapicerką pod pedałami zaczyna się pojawiać woda.
W moim przypadku źródłem kłopotów były: wiązki elektryczne oraz gumy przez które wprowadzane są przewody elektryczne do kabiny. Woda przecieka najpierw z podszybia (punkt A) w dół do miejsca łączenia grodzi kabiny z nadkolem (punktu b). Jest to miejsce dokładnie pod zbiorniczkiem na płyn spryskiwaczy.
Dalej przez wiązkę oplecioną oryginalnie w materiałową taśmę izolacyjną, często w kiepskim już stanie,dostaje się do środka.

Leczenie:
Potrzebne narzędzia chirurgiczne:
Klucze: nasadowe 8, 10, 13 z grzechotką, i/lub 13 płasko oczkowy, wkrętak płaski, wkrętak gwiazdkowy, lub bit w przegubem, najlepiej z przedłózką 300 mm x 3/8 cala do grzechotki, szczypce z długimi noskami, silicon dekarski, lub innego rodzaju klej z możliwością kładzenia na wilgotne i niezbyt czyste powierzchnie, pistolet do aplikowania siliconu, może być potrzebna szlifierka kątowa lub Dremel, taśma izolacyjna, rękawiczki lateksowe, szmata, może się przydać też suszarka do włosów, trochę siły i cierpliwości.

Operacja:
Demontaż maski przedniej, demontaż narożników panela podszybia. Nie ma konieczności demontażu wycieraczek i całego panela. Demontaż zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy. Pod zbiorniczkiem znajdują się dwie śruby montujące go do nadwozia, nakrętki znajdują się pod nadkolem. Kondycja powyższych może wymagać użycia szlifierki kontowej lub innego przyrządu do demontażu opornych-skorodowanych śrub/nakrętek. U mnienie nie chciały się odkręcić.

Należy wyjąć z otworów w nadwoziu gumy przez które wprowadzane są
wiązki elektryczne w punktach A i B. Powierzchnie oczyścić i wysuszyć. Usunąć starą taśmę izolacyjną.

Następnie zaaplikować silikon do okoła każde otworu z które
zamontujemy ponownie gumy wiązek. Dobrze jest też wprowadzić trochę silikonu w rowki gum które mają kontakt z nadwoziem w taki sposób aby po włożeniu ponownie w nadwozie uszczelniły połączenie. Należy też zaaplikować silicon bezpośrednio do wewnątrz samej wiązki. W tym celu pomiędzy przewody elektryczne wsunąć należy końcówkę tuby z silikonem i wprowadzić sporą ilość specyfiku. Czynność powtórzyć w kilku punktach, pomiędzy wszystkimi przewodami, aby uzyskać skuteczną barierę dla wody. Należy też uszczelnić wiązki przechodzące przez otwór (punkt A) do podszybia auta oraz wszystkie otworki i dziurki przez które woda może spływać na dół do komory silnika. Po uszczelnieniu wiązki elektryczne należy owinąć nową taśmą izolacyjną. Wszystko składamy w odwrotnej kolejności niż rozmontowaliśmy.

DSC_0808
W związku jesienną pogodą problem może być popularny.
Miłej pracy.
Arek
Written by :
Arek
 
Poprawiony: poniedziałek, 21 marca 2011 02:36
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.