mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

Odpowietrzenia mostów

Wpisany przez włodek vel sbb
sobota, 10 marca 2012 19:45

Fabryczne odpowietrzeni jest zwykle za krótkie, jesli komuś przyjdzie zrobić z disco ubota. Dobrze więc wyciagnąc je aż po sam dach, na wysokość wlotu snorkla.

Fabryczne odpowietrzenie wyłazi w formie fajki, gdzieś tak w okolicach dolotu powietrza do turbo, a pompy. Czarne i wąskie. I nie jest jedno, są  tam trzy przewody.

I znów z pomocą przychodzi nam Castorama. Udajemy się do działu ogrodniczego celem dokonania zakupu 10 metrów wonsza plasticzano-przejrzystego o fi 6 mm ( chyba ) sprawdzę to i zredaguje potem; oraz trójników do mikronawadniania.

Z tym zestawem materiałów i nożyka wędrujemy pod autko.

Sprawdzamy drożność przewodów oryginalnych, przepraszam za wyrażenie, dmuchając w nie. Jak most odpowie dmuchnieciem w ryjek, nieładnie pachnącym powietrzam, to jest oki. 

Teraz odcinamy oryginalny przewód odpowietrzający, zostawiając jakieś 30-40 cm razem z fabrycznym mocowaniem do mostu. Wciskamy starą rurkę w nową, średnica zewnętrzna starej jest równa wewnętrznej nowej więc ciężko idzie, i dobrze bo będzie szczelna całość.

alt

Wyprowadzamy nowe odpowietrzenie w okolicach pompy, za chwilę pójdziemy z nim na wysokość wlotu snorkla, cierpliwośći.

Teraz czas na pozostałe dwa odpowietrzenia. Zaczynają się miedzy reduktorem,krzynką, a podłogą w miejscu gdzie jest lewarek, tak mniej wiecej, nie grzebać tam bo i ciemno i brudno, tak więc nie wiadomo co tam żeruje, może ukąsić albo i co, i bieda będzie: se tam pogmeracie jak mała wajcha niechętna wspópracy bedzie ;).

Warto stare rurki  uciąć w okolicach filtr paliwa, tak zeby łatwo było połączyć z nowymi rurkami od góry, pochylając się nad komorą silnika.

alt

Łączymy oba przewody z trójnikiem za pomocą reszty oryginalnego przewodu. Kilka centymtrów oryginału z nową rurkę i z trójnikiem. Łączenie starej rurki z trójnikiem też ciężko idzie, więc znów gwarancja , że jest szczelne.

Kolejna część nowej rurki wędruje fabrycznym otworem rynienką wzdłuż okna.

alt

 

Pod koniec wędrówki  napotka kolejny trójnik. Bedzie to połączenie owej, z odpowietrzeniem mostu i wyjściem na snorkla.

alt

Wyprowadzamy na sama górę snorkla, robiąc fajke i przytrzymując trytkami.

Przód zrobiony.

Teraz tył. Tak samo jak z przodem , ucinamy, zostawiamy 30-40cm z mocowaniem do mostu i podłączamy na wcisk nową.

alt

Tylne odpowietrzenie wyprowadzamy do środka autka. Idziemy od mostu w stronę wlewu paliwa, między błotnikiem a ścianą bagażnika, przeciągamy przez te kratki ( którymi się lubi przesączać woda, dlatego zalepione sylikonem ale to w temacie o przeciekach w disco ) i dalej wzdłuż słupka do góry.

alt

 

Warto do kompletu pocztać artykuł o mrążącym krew w człowieku tytule: " AntyZasysacz KoszoSprzęgłowy "

 

Miłego gmerania. :)

 

 

 

Written by :
sbb
 
Poprawiony: sobota, 22 lutego 2014 02:31
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.