mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[DI]Mów mi POLIBUSH 

Wpisany przez PiotrVN
czwartek, 09 października 2008 16:14
Życie zmiennym jest zakładałem artykuł w naszym medycznym periodyku o wyższości zawieszenia 2 cali nad tym bez cali ale okazało się że wymiana sprężyn to tkz „Pestka”

z natury rzeczy wspomnę tylko że podnośnik ,parę dużych kluczy i wolne 2 godziny i tył stoi na nowych Scorpionach a przód 2,5 godz bo zardzewiały szpilki amorów :)

Za to ciekawostka jak w tytule to polibush-e he,he jest to zadanie dla cierpliwych lekarzy ze łagodnym i pozytywnym podejściem do życia

Zznaczam   iż art  dotyczy procedury   wymiany   na  .....     
co  kto  chce   
ja  użyłem  żółtych  Britiszit  ...   i   zadowolony   nie  jestem     luzy  pojawiły  się  po  ok  20  tyś  km   
do  wymiany   polibushe   przedniego  wahacza  i  tylnego   ale  i  tanie  były    co nie  usprawiedliwia   szitu   .....    
ad: z   01.09..2010  


dodaję  taki   mamy  Luty  2011  ciągle  te  same  plolibushe  :)   ale  i  ciągle  do  wymiany    ....:)   

Zaczynamy:

 

Jako że punktów wymiany jest 12 to skupię się na tych bardziej absorbujących czyli wahacz przedni i tylny wszystkie pozostałe gumki, stabilizatory czy inne amory dotyczyc będzie metoda wyjąc -zastąpić no może poza wahaczem „A „ nad tylnym mostem i panhardem (tu jednak trzeba zapalić ) niekoniecznie papieroska

Podnosimy naszego LR-a byle bezpiecznie ale za most tak by nie rozprężać zawieszenia rozkręcamy szpilki łączące most z wahaczem


(by wyjąc wewnętrzną szpilkę trzeba odkręcić drążek stabilizatora i też wyjąc ) następnie zwolnic zwrotnicę

odkręcamy nakr na szpilce wahacza (ta z tyłu )
wybijamy szpilki ( oszczędzaj gwinty)



i mamy GO....... na zewnątrz :)
pasują tu takie polibushe

Od razu wspomnę że zabierając się za usuwanie starych stal-gum tulei zapomnijmy o wiertarce rozsądniej w/g mnie jest wypalalic gumy



pozostałości wybić (jak nie idzie przeciąć ( widok jak w tylnym ) wcisnąć nowe gumy (moja rada montując przydatne jest mydło w płynie )

tu widac jak przecinam tuleję w tylnym



składamy ( na mydło)


pamiętając jak to było gdy wyjmowaliśmy czyli ile podkładek jakich i gdzie składamy



Przy tylnych wahaczach podejmujemy analogiczne zabiegi

życzę powodzenia w reanimacji naszych LR-ów





Piotr l ( 3City )
 
XRV 750 Africa Twin
Discovery 2.5 Tdi
N 54'21.175"
E 18'40.690"
Written by :
PiotrVN
 
Poprawiony: sobota, 12 lutego 2011 11:39
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.