mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[DI' 89-98] LIFT-OWOWANIE DISCO I o całe 2 cale

Wpisany przez Wojciech
sobota, 29 listopada 2008 23:51

ARTYKUŁ i JAK TO JEST PO LIFCIE"

http://landklinika.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=399&Itemid=30

 

W ciągu ostatnich dni przez moją głowę przeszło chyba milion myśli o tym, co zrobić żeby moja landrynka
stała wyżej i wyżej, żeby zmieścić większe oponki.

ALE, zawsze jest jakieś ale. Bo mój pojazd do SUNSeeker, który wg. wiedzy Andziasa ma -1cal liftu (minus jeden cal - rzyp. Andziasssa) bo jest to wymysł naszyvh przyjaciół za odrza który został stworzony do jazdy
po AUTOBANIE a nie terenie, posiada większe odstawienie felg ET i zaczynają się schody z doborem opon
i innych takich.

Początkowa wersja podniesienia miała się opierać na dystansach pod sprężyny wysokość 50mm
i zachowaniu oryginalnych sprężyn wraz z amortyzatorami. Ale po dysputach z Andziasem wyszło
pytanie, czy standardowe amortyzatory wystarczą, czy przy pierwszej dziurze wyrwę coś i tak zostanie.

Wracając do czasów jazdy Vitarką zrobiłem podobny manewr bo rozciągnęliśmy sprężyny zostawiliśmy
stare amortyzatory i było dobrze. Ale LR to nie Suzuki i nie wiem czy można tak zrobić, dodatkowo
rozciągnięcie sprężyn to nie sztywny dystans który się nie ubije.

Pytam więc szanownego konsylium c zrobić (wersje do wyboru)

1. Zamontować dystanse, zostawić stare amortyzatory i czekać co będzie.
2. Zamontować dystans, zostawić stare amortyzatory ale z jakimś opuszczeniem montowania tylnych amortyzatorów i może jakieś przedłużenie szpili montażowe do przednie amortyzatory.

3. Zamówić nowe amortyzatory +2", zamontować dystanse i jeździć.
4. A może rozciągnąć sprężyny i zostawić stare amortyzatory.
5. Zamówić zestaw z Britpartu sprężyn i amortyzatorów za 1200zł -
http://v8.pl/product_info.php?cPath=109_140&products_id=1013

Dodam tylko, że myślę o oponach 235/80 lub 235/85 (bardziej prawdopodobne) które chciałbym żeby
mi nie przystosowały samochodu samoczynnie.

Czy ktoś z was już to przerabiał i pomoże, rozwieje wątpliwości, a może stworzy nowe :)

Written by :
Wojciech
 
Poprawiony: niedziela, 13 lutego 2011 18:34
 
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.