mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Poprawiamy fabrykę, czyli ......
(1 przeglądających) (1) Gość
IMPLANTOLOGIA

TEMAT: Poprawiamy fabrykę, czyli ......

Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 18:02 #169119

.... co warto zrobić w aucie by jeździło lepiej , bezawaryjniej itp .
Propozycje: co = co daje

- założyć odsadzone fele = zdecydowanie polepsza się prowadzenie
- wywalenie katalizatora i EGRa = silnik lepiej "oddycha"
- w defie, mała kierownica= lepiej się kręci
- w defie, przeniesienie koła zapasowego na mocowanie niezależne= uchronienie przed katastrofa słabych tylnych drzwi
Ostatnio zmieniany: 17 stycznia 2014 18:05 przez Pepek.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 18:17 #169124

założenie dodatkowego czujnika temp. = uchronienie od przegrzania silnika

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 18:42 #169133

zamiana lamp tylnych 300tkowych na 200tkowe= zapominamy o problemie wiecznie niepalących lamp w zderzaku

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:02 #169139

rozebranie pompy olejowej w D2 TD5 i podklejenie śrubek klejem bo się lubią poluzować albo wykręcić

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:10 #169140

przewiercić wąs przekładni kierowniczej, nagwintować M6 i zamontować smarowniczkę na stałe na przegubie ....
Ostatnio zmieniany: 17 stycznia 2014 19:10 przez GrzechukAA.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:12 #169141

przed montażem krzyżaków zrobić na nich sznytę dla lepszego doprowadzania smaru

co roku odkręcić przeguby układu kierowniczego, wybić je i obrócić o 120 stopni dając im drugie z trzech żyć
Ostatnio zmieniany: 17 stycznia 2014 19:13 przez GrzechukAA.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:15 #169143

grzechuka napisał:
przewiercić wąs przekładni kierowniczej, nagwintować M6 i zamontować smarowniczkę na stałe na przegubie ....

Łatwiej to zrobić w dekielku od dołu = solidne przedłużenie żywotności przegubu

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:20 #169145

Pepek napisał:
grzechuka napisał:
przewiercić wąs przekładni kierowniczej, nagwintować M6 i zamontować smarowniczkę na stałe na przegubie ....

Łatwiej to zrobić w dekielku od dołu = solidne przedłużenie żywotności przegubu


tak zrobiłem... i kamienie między płytą osłonową i wąsem wyrwały mi kalamitke...
wersja II okazała sie bardziej odporna i łatwiej podejść smarownicą... smar wchodzi dokladnie w środek przegubu między kamienie przegubu - góra i dół

gładź kulki przegubu ponacinałem dremelem w pomarańczkę, aby smar sobie penetrował cały przegub
Ostatnio zmieniany: 17 stycznia 2014 19:23 przez GrzechukAA.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:25 #169146

Pepek napisał:
.... co warto zrobić w aucie by jeździło lepiej , bezawaryjniej itp .
Propozycje: co = co daje

- założyć odsadzone fele = zdecydowanie polepsza się prowadzenie
- wywalenie katalizatora i EGRa = silnik lepiej "oddycha"
- w defie, mała kierownica= lepiej się kręci
- w defie, przeniesienie koła zapasowego na mocowanie niezależne= uchronienie przed katastrofa słabych tylnych drzwi


do D1 ... a ile odsadzone i jak się to ma do zwiększonych obciążeń ? i czego obciążeń ?

pytam, bo o tym myślę, co by być mniej wywrotnym

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:28 #169147

jabe napisał:
Pepek napisał:
.... co warto zrobić w aucie by jeździło lepiej , bezawaryjniej itp .
Propozycje: co = co daje

- założyć odsadzone fele = zdecydowanie polepsza się prowadzenie
- wywalenie katalizatora i EGRa = silnik lepiej "oddycha"
- w defie, mała kierownica= lepiej się kręci
- w defie, przeniesienie koła zapasowego na mocowanie niezależne= uchronienie przed katastrofa słabych tylnych drzwi


do D1 ... a ile odsadzone i jak się to ma do zwiększonych obciążeń ? i czego obciążeń ?

pytam, bo o tym myślę, co by być mniej wywrotnym


Standart to +33 , w opcji bez poszerzeń można +20, +15 i chyba +8(tego już nie jestem pewny)

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:30 #169149

- w defie założenie przekaźników na światła przednie (drogowe i mijania)= koniec z wypalającymi się stykami włącznika świateł

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 19:48 #169152

Pepek napisał:
jabe napisał:
Pepek napisał:
.... co warto zrobić w aucie by jeździło lepiej , bezawaryjniej itp .
Propozycje: co = co daje

- założyć odsadzone fele = zdecydowanie polepsza się prowadzenie
- wywalenie katalizatora i EGRa = silnik lepiej "oddycha"
- w defie, mała kierownica= lepiej się kręci
- w defie, przeniesienie koła zapasowego na mocowanie niezależne= uchronienie przed katastrofa słabych tylnych drzwi


do D1 ... a ile odsadzone i jak się to ma do zwiększonych obciążeń ? i czego obciążeń ?

pytam, bo o tym myślę, co by być mniej wywrotnym


Standart to +33 , w opcji bez poszerzeń można +20, +15 i chyba +8(tego już nie jestem pewny)


powiedzmy, że +15 ; to daje 3,6 cm szerszy rozstaw ... to odczuwalna różnica ? daje poczucie większej stabilności ?

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 20:23 #169160

do D1 ... a ile odsadzone i jak się to ma do zwiększonych obciążeń ? i czego obciążeń ?

ET +8 świetnie się sprawdza, nie trze opona o wahacz nawet przy oponach 265/75 ale też nie wystaje poza budę i nie ociera o błotniki na wykrzyżach...
stanowczo polecam takie odsadzenie. poprawia wygląd i daje 5cm szersze podparcie.
ujemnych efektów na łożyska nie zaobserwowano

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 20:42 #169164

jeżeli ma ktoś na wierzchu to dobrze jest wypiaskować i ocynkować listwy pod nadstawki tylne w defie i 90 i 110

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 20:46 #169165

-zmiana tłoczków hamulcowych na nierdzewki= zapomina się o temacie blokujących hamulców , co daje oszczędności w zużyciu klocków hamulcowych
-zmiana odpowietrzników w mostach na kątowe wyjścia= zapominamy o cieknących mostach
Ostatnio zmieniany: 17 stycznia 2014 20:48 przez Pepek.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 17 stycznia 2014 22:42 #169202

W Disco2 Td5:
- zabezpieczenie rurek od wspomagania kierownicy tak, żeby nie ocierały o miskę olejową (np. guma i obejmy)
- wymiana krzyżaków przedniego wału na smarowalne
- podcięcie przedniego zderzaka
- zmiana tylnego na stalowy
- zmiana drążków kierowniczych na wersję z dwiema wkręcanymi końcówkami
- dorobienie tylnych odpływów w szyberdachach

...Jezu.... mam natłok myśli...

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 08:10 #169233

Mogliby zrobić regulowany reduktor - zmieniamy przełożenia drogowe w zależności od wysokości opon
Wyposażyć w panel informujący o parametrach samochodu - woltomierz, turbo, przechyły, metromierz a w opcji głębszej komputer diagnostyczny

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 13:48 #169259

jacku napisał:
do D1 ... a ile odsadzone i jak się to ma do zwiększonych obciążeń ? i czego obciążeń ?

ET +8 świetnie się sprawdza, nie trze opona o wahacz nawet przy oponach 265/75 ale też nie wystaje poza budę i nie ociera o błotniki na wykrzyżach...
stanowczo polecam takie odsadzenie. poprawia wygląd i daje 5cm szersze podparcie.
ujemnych efektów na łożyska nie zaobserwowano


A co z większym odsadzeniem? Są też dostępne felgi z ET -25, co daje ponad 5 cm ale na STRONĘ. Czy oprócz poszerzenia nadkoli trzeba coś więcej rzeźbić i czy w ogóle takie coś się opłaca?

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 16:14 #169287

pamejudd napisał:
W Disco2 Td5:
- zabezpieczenie rurek od wspomagania kierownicy tak, żeby nie ocierały o miskę olejową (np. guma i obejmy)
...

Przerabiałem, zabezpieczałem, założyłem taki w rurce piankowej i ... przecierał się dalej.
Wystarczyło wymienić poduchy silnika, cały poszedł w górę i problem ocierania zniknął

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 19:44 #169329


A co z większym odsadzeniem? Są też dostępne felgi z ET -25, co daje ponad 5 cm ale na STRONĘ. Czy oprócz poszerzenia nadkoli trzeba coś więcej rzeźbić i czy w ogóle takie coś się opłaca?


ja jezdżę na -25. cza mocno wycinac budę i dawać poszerzenia które nie sa tanie.
ale auto podpiera się 12cm szerzej i jest to odczuwalne podczas jazdy.
można też poszaleć z ogranicznikami i zrobić sobie całkiem niezły skręt, porównywalny z osobówkami (promień skrętu mniejszy niż kia ceed)
nie wiem ile wytrzymywałyby łożyska na standardowym ET, tu cza czasami dociągnąć lub jak się dopuści do dużego luzu to wymienić, ale generalnie jest gites
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.46 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.