mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Poprawiamy fabrykę, czyli ......
(1 przeglądających) (1) Gość
IMPLANTOLOGIA

TEMAT: Poprawiamy fabrykę, czyli ......

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 20:36 #169343

jacku napisał:

ja jezdżę na -25. cza mocno wycinac budę i dawać poszerzenia które nie sa tanie.
ale auto podpiera się 12cm szerzej i jest to odczuwalne podczas jazdy.
można też poszaleć z ogranicznikami i zrobić sobie całkiem niezły skręt, porównywalny z osobówkami (promień skrętu mniejszy niż kia ceed)
nie wiem ile wytrzymywałyby łożyska na standardowym ET, tu cza czasami dociągnąć lub jak się dopuści do dużego luzu to wymienić, ale generalnie jest gites


Ale ogólnie gra warta świeczki czy nie ma co przesadzać i +8 wystarczy? Właśnie przymierzam się do zmiany felg i zastanawiam się jak to ogólnie wygląda z prowadzeniem i użytkowaniem.
Ostatnio zmieniany: 18 stycznia 2014 20:40 przez bambo1987.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 22:57 #169399

...[/quote]
Przerabiałem, zabezpieczałem, założyłem taki w rurce piankowej i ... przecierał się dalej.
Wystarczyło wymienić poduchy silnika, cały poszedł w górę i problem ocierania zniknął [/quote]


A skąd wiedziałeś że poduchy są do wymiany - silnik przenosił drgania ? Czy po prostu wiedziałeś że nowe są wyższe i rozwiąże to ten problem?

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 18 stycznia 2014 23:05 #169405

moim zdaniem +8 starczy. ja mam -25 bo trafiły mi sie tanio chińskie z takim odsadzeniem, ale jak dokupiłem poszerzenia to wyszło dużo drożej niż markowe +8...
jak jesteś gotowy ciąć budę bez litości bo będzie niszczył opony, to polecam takie -25 ale jak nie to +8 styka.
bez poszerzeń się nie da jeździć bo koła wystaja mocno i tynkuje szyby i lusterka co upierdliwie ogranicza widoczność.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 19 stycznia 2014 12:19 #169482

Jeśli cięcie budy bez litości nie przeszkadza w używaniu landka na co dzień i nie zmieni go w przeszczep to nie mam nic przeciwko. To i tak plan na drugą połowę roku także da radę parę groszy więcej wyskrobać. Także pomyślę też nad tą opcją, dzięki.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 19 stycznia 2014 12:31 #169484

jak byś szukał felg to daj znać może akurat będzie coś tańszego niż gdziekolwiek.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 19 stycznia 2014 13:51 #169505

Hoffi napisał:
...

Przerabiałem, zabezpieczałem, założyłem taki w rurce piankowej i ... przecierał się dalej.
Wystarczyło wymienić poduchy silnika, cały poszedł w górę i problem ocierania zniknął [/quote]


A skąd wiedziałeś że poduchy są do wymiany - silnik przenosił drgania ? Czy po prostu wiedziałeś że nowe są wyższe i rozwiąże to ten problem?[/quote]

Początkowo myślałem, że jak to diesel musi telepać, a to ocieranie przewodu to błąd konstrukcyjny. Dopiero jak porównałem wygląd poduch w moim z nowymi to wiedziałem że coś jest nie halo. Wymiana poduch podniosła silnik o dobre parę cm.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 19 stycznia 2014 14:52 #169515

17. Obspawanie łapy sprzęgła.
18. Podkładka pod czujnik wstecznego w skrzyni.
19. Wyrzucenie zielonego pudełka z alarmem i równocześnie immobilajzera.

P. S.
Miało być krótko i na temat !!!

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 12 marca 2014 21:21 #178353

Szkoda, że temat upadł bo naprawdę gromadzi sporo przydatnych informacji.

20. [D1 300] Wyrwanie wygłuszeń przy przednich kołach. Eliminujemy źródło gromadzenia się wszelakiego syfu. Ja zaobserwowałem dodatkowo lepszy skręt ale to moja subiektywna opinia, może ktoś potwierdzi lub obali tą wypowiedź.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 12 marca 2014 21:57 #178361

Pepek napisał:
zamiana lamp tylnych 300tkowych na 200tkowe= zapominamy o problemie wiecznie niepalących lamp w zderzaku


A jest może jakaś nieużywana wtyczka do kierunków, czy trzeba poprowadzić?

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 12 marca 2014 22:08 #178362

Wąs przekładni kierowniczej trzeba przewiercić z boku wiertłem 4.5 (od strony lewego koła) potem nagwintować wewnątrz M6 i osadzic tam kalamitkę... co ma sie przydać do smarowania tegoż

wewnętrzne powierzchnie kamieni (tych wklęsłych metalowych dyngsów, albo zewnętrzną kulki) trza ponacinać, zcharatać precyzyjnie flexem, aby smar się chciał rozłazić...

i nazdrowie...
Ostatnio zmieniany: 12 marca 2014 22:09 przez GrzechukAA.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 12 marca 2014 22:11 #178364

MichalG napisał:
Pepek napisał:
zamiana lamp tylnych 300tkowych na 200tkowe= zapominamy o problemie wiecznie niepalących lamp w zderzaku


A jest może jakaś nieużywana wtyczka do kierunków, czy trzeba poprowadzić?

landklinika.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=732:di-%2794-98-przeszczep-tylnych-lamp-z-d200-do-d300&catid=44:implantologia&Itemid=127

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 12 marca 2014 22:12 #178365

grzechuka napisał:
Wąs przekładni kierowniczej trzeba przewiercić z boku wiertłem 4.5 (od strony lewego koła) potem nagwintować wewnątrz M6 i osadzic tam kalamitkę... co ma sie przydać do smarowania tegoż

wewnętrzne powierzchnie kamieni (tych wklęsłych metalowych dyngsów, albo zewnętrzną kulki) trza ponacinać, zcharatać precyzyjnie flexem, aby smar się chciał rozłazić...

i nazdrowie...

Grzesiu dotyczy tylko wąsa defenderowego

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 12 marca 2014 22:12 #178366

Pepek napisał:
MichalG napisał:
Pepek napisał:
zamiana lamp tylnych 300tkowych na 200tkowe= zapominamy o problemie wiecznie niepalących lamp w zderzaku


A jest może jakaś nieużywana wtyczka do kierunków, czy trzeba poprowadzić?

landklinika.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=732:di-%2794-98-przeszczep-tylnych-lamp-z-d200-do-d300&catid=44:implantologia&Itemid=127


Dzięki!

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 13 marca 2014 07:35 #178400

21. Wymiana tylnego wału z "gumowego" na krzyżakowy.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 19 kwietnia 2014 22:58 #184195

kupić jeepa ....

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 20 kwietnia 2014 08:13 #184200

No to powiedzmy małe podsumowanie bo wątek trochę wymknął się z pod kontroli
Jeśli coś pominąłem - uzupełnijcie proszę ... i może proponuję w odpowiedziach utrzymywać całą listę


1. założyć odsadzone fele = zdecydowanie polepsza się prowadzenie
2. wywalenie katalizatora i EGRa = silnik lepiej "oddycha"
3. w defie, mała kierownica= lepiej się kręci
4. w defie, przeniesienie koła zapasowego na mocowanie niezależne= uchronienie przed katastrofa słabych tylnych drzwi
5.założenie dodatkowego czujnika temp. = uchronienie od przegrzania silnika
6. zamiana lamp tylnych 300tkowych na 200tkowe= zapominamy o problemie wiecznie niepalących lamp w zderzaku
7. rozebranie pompy olejowej w D2 TD5 i podklejenie śrubek klejem bo się lubią poluzować albo wykręcić
8. przewiercić wąs przekładni kierowniczej, nagwintować M6 i zamontować smarowniczkę na stałe na przegubie ....
9. przed montażem krzyżaków zrobić na nich sznytę dla lepszego doprowadzania smaru
10.
co roku odkręcić przeguby układu kierowniczego, wybić je i obrócić o 120 stopni dając im drugie z trzech żyć
11. w defie założenie przekaźników na światła przednie (drogowe i mijania)= koniec z wypalającymi się stykami włącznika świateł
12. jeżeli ma ktoś na wierzchu to dobrze jest wypiaskować i ocynkować listwy pod nadstawki tylne w defie i 90 i 110
13. -zmiana tłoczków hamulcowych na nierdzewki= zapomina się o temacie blokujących hamulców , co daje oszczędności w zużyciu klocków hamulcowych
14. zmiana odpowietrzników w mostach na kątowe wyjścia= zapominamy o cieknących mostach
15. zabezpieczenie rurek od wspomagania kierownicy tak, żeby nie ocierały o miskę olejową (np. guma i obejmy)
16. wymiana krzyżaków przedniego wału na smarowalne
17. podcięcie przedniego zderzaka
18. zmiana tylnego na stalowy
19. zmiana drążków kierowniczych na wersję z dwiema wkręcanymi końcówkami
20. dorobienie tylnych odpływów w szyberdachach
21. Obspawanie łapy sprzęgła.
22. Podkładka pod czujnik wstecznego w skrzyni.
23. Wyrzucenie zielonego pudełka z alarmem i równocześnie immobilajzera.
24. [D1 300] Wyrwanie wygłuszeń przy przednich kołach. Eliminujemy źródło gromadzenia się wszelakiego syfu. Ja zaobserwowałem dodatkowo lepszy skręt ale to moja subiektywna opinia
25. Wymiana tylnego wału z "gumowego" na krzyżakowy.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 20 kwietnia 2014 11:31 #184209

lr_olek napisał:
kupić jeepa ....


I w komplecie gumę modelarską, naciągnąć i pacnąć soboie w czółko...

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 20 kwietnia 2014 12:05 #184211

Jak Irek zrobił tyle pracy by to złożyć do kupy ,to dorzucę by było czytelniejsze:

1.[ALL] założyć odsadzone fele = zdecydowanie polepsza się prowadzenie
2.[ALL] wywalenie katalizatora i EGRa = silnik lepiej "oddycha"
3.[DEF] mała kierownica= lepiej się kręci
4.[ DEF/D1] przeniesienie koła zapasowego na mocowanie niezależne= uchronienie przed katastrofa słabych tylnych drzwi
5.[ALL]założenie dodatkowego czujnika temp. = uchronienie od przegrzania silnika
6.[D1] zamiana lamp tylnych 300tkowych na 200tkowe= zapominamy o problemie wiecznie niepalących lamp w zderzaku
7.[TD5] rozebranie pompy olejowej w i podklejenie śrubek klejem bo się lubią poluzować albo wykręcić
8.[DEF] przewiercić wąs przekładni kierowniczej, nagwintować M6 i zamontować smarowniczkę na stałe na przegubie ....
9.[ALL] przed montażem krzyżaków zrobić na nich sznytę dla lepszego doprowadzania smaru
10.[ALL]co roku odkręcić przeguby układu kierowniczego, wybić je i obrócić o 120 stopni dając im drugie z trzech żyć
11.[DEF] założenie przekaźników na światła przednie (drogowe i mijania)= koniec z wypalającymi się stykami włącznika świateł
12.[DEF] jeżeli ma ktoś na wierzchu to dobrze jest wypiaskować i ocynkować listwy pod nadstawki tylne
13. [ALL]zmiana tłoczków hamulcowych na nierdzewki= zapomina się o temacie blokujących hamulców , co daje oszczędności w zużyciu klocków hamulcowych
14.[DEF/D1] zmiana odpowietrzników w mostach na kątowe wyjścia= zapominamy o cieknących mostach
15.[DII] zabezpieczenie rurek od wspomagania kierownicy tak, żeby nie ocierały o miskę olejową (np. guma i obejmy)
16.[DII] wymiana krzyżaków przedniego wału na smarowalne
17.[DI/DII] podcięcie przedniego zderzaka
18.[DI/DII] zmiana tylnego na stalowy
19.[DII] zmiana drążków kierowniczych na wersję z dwiema wkręcanymi końcówkami
20.[DI/DII] dorobienie tylnych odpływów w szyberdachach
21.[DEF/DI] Obspawanie łapy sprzęgła.
22.[DEF/DI] Podkładka pod czujnik wstecznego w skrzyni.
23.[DEF/DI] Wyrzucenie zielonego pudełka z alarmem i równocześnie immobilajzera.
24. [D1 300] Wyrwanie wygłuszeń przy przednich kołach. Eliminujemy źródło gromadzenia się wszelakiego syfu. Ja zaobserwowałem dodatkowo lepszy skręt ale to moja subiektywna opinia
25.[DI] Wymiana tylnego wału z "gumowego" na krzyżakowy.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 20 kwietnia 2014 14:23 #184217

9. jest bez sensu, gdyż można już kupić fabrycznie ponacinane.

Odp: Poprawiamy fabrykę, czyli ...... 20 kwietnia 2014 15:08 #184219

ale jak akurat się zakupiło bez lub nie było takowych to dlaczego bez sensu?
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.41 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.