mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Jak i gdzie zamontować antene do CB radia?
(1 przeglądających) (1) Gość
IMPLANTOLOGIA

TEMAT: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia?

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 23 grudnia 2015 09:28 #265207

Kobra napisał:
Jedyne prawidłowe i koszerne mocowanie

Tyle ze mocno kolizyjne przy zastosowaniu landka jako typowego miejskiego kombi ...

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 23 grudnia 2015 11:03 #265214

JurekZ napisał:
Kobra napisał:
Jedyne prawidłowe i koszerne mocowanie

Tyle ze mocno kolizyjne przy zastosowaniu landka jako typowego miejskiego kombi ...



Lepsze od mocowania do rynienki

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 23 grudnia 2015 13:14 #265222

Za radą Pepka zamocowałem do uchwytu koła zapasowego co pogarsza propagację, ale antena się nie wyłamuje jak przyhaczę.
W trasę mam dłuższą antenę co by mieć zasięg a na miasto krótszą. Ma to też taką zaletę, ze na co dzień słyszę mniej durnego pindolenia na kanale 19 ...

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 31 stycznia 2016 12:01 #272074

Kobra napisał:
Jedyne prawidłowe i koszerne mocowanie



Pany!

Ktoś to jeszcze tworzy? macie jakieś info, co, kto, gdzie i jak? do kogo się odzywać?
Wersje z otwieraczami do butelek kapslowanych ..

Są niby na ale drogooo. peel. Lecz jak już, to wolał bym dać zarobić komuś z forumów ;p
Ostatnio zmieniany: 31 stycznia 2016 12:08 przez herbat.

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 31 stycznia 2016 16:07 #272116

ostatnio takie robiłem pod zamówienie...

Nowe już idą pod kątem jak na foto powyżej...

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 31 stycznia 2016 18:00 #272130

Tylko kiedy będą, bo czekam i czekam....

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 31 stycznia 2016 18:08 #272132

Dla Ciebie edycja specjalna
W tugodniu mi dokłada

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 31 stycznia 2016 18:32 #272147

O ja sie pisze

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 31 stycznia 2016 21:28 #272212

A ja mam takie
landklinika.pl/index.php?option=com_community&view=photos&task=photo&albumid=932&Itemid=144#photoid=7303
jak ktoś chce to na składzie coś się jeszcze znajdzie.

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 10 lutego 2016 21:52 #273909

Bzyku napisał:
mam sporo tych uchwytów,
nowa partia jest zrobiona z nierdzewki i ma napis Land Rover


zostało mi jeszcze parę sztuk, nowa cena 40zł
pozdrawiam

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 25 lutego 2016 15:28 #276760

Kilka dni temu otrzymałem od Bzyka uchwyty do anteny, i trzeba podkreślić w tym miejscu, że są zajebiście wykonane, estetyczne i idealnie przylegają do budy mojej D1, szczerze polecam. A dodatkowy gadżet jest wisienką na tym torcie i żal, że innych jego produktów jeszcze nie widziałem. Błyskawiczna przesyłka w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Mniodzio !
Zdrowia!

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 14 kwietnia 2016 20:30 #287472

yacho napisał:
A dodatkowy gadżet jest wisienką na tym torcie i żal, że innych jego produktów jeszcze nie widziałem. Błyskawiczna przesyłka w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Mniodzio !
Zdrowia!




Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 14 kwietnia 2016 20:31 #287473

oczywiście kolory, grubość, splot i zapięcia dowolne

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 17 kwietnia 2016 19:02 #287876

Ma ktos jeszcze te uchwyty pod CB radio.Potrzebuje 2 szt. a Bzyku cos sie nie odzywa

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 17 kwietnia 2016 19:05 #287877

mam

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 17 kwietnia 2016 19:06 #287878

krisos napisał:
Ma ktos jeszcze te uchwyty pod CB radio.Potrzebuje 2 szt. a Bzyku cos sie nie odzywa

A pisałeś do niego???

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 17 kwietnia 2016 19:07 #287879

Mam takie blaszki

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 17 kwietnia 2016 19:24 #287886

Pisalem ,pisalem.Ale widze ze vip tez ma fajniste.Biore 2 szt.Vip odbierz pw

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 17 kwietnia 2016 19:25 #287888

Spox

Odp: Jak i gdzie zamontować antene do CB radia? 18 kwietnia 2016 07:45 #287970

krisos napisał:
Ma ktos jeszcze te uchwyty pod CB radio.Potrzebuje 2 szt. a Bzyku cos sie nie odzywa


sie nie odzywa bo był weekend, wolny weekend i nie odpalałem kompa bo siedziałem na dworze,

jakby co to uchwytów mam jeszcze z dziesięć

pozdrawiam
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.40 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.