Suchy95 napisał:
Na dniach miałem też ten dylemat!!! Po rozmowach z Pepkiem zostalem mocno uświadomiony i zdecydowałem sie na +8,jest to maxymalnie optymalne et bez żadnych przeróbek.Dodatkowo promień skretu fajnie się powiekszył.
W jaki sposób powiększył się promień skrętu (czyli w sensie zmiejszyła się średnica zawracania?), bo nie rozumiem?
Muszę przyznać, że się pogubiłem w którym momęcie mówicie o D1, a w którym o D2?
el_papriko, Henryk i ja o DII, ale są też wpisy o DI, np. ten zaznaczony przez Ciebie
I całość dotyczy ET i wielkości kół na seryjnym zawieszeniu?
szerokość opon i ET felgi jest ze sobą powiązane
Oryginalne felgi alu do D2 mają ET +57, tak czy nie? Jeśli nie, to ile?
7jx16,nie wiem jakie et
8jx16 ET57
8jx18 nie wiem jakie et
Jeśli już poszerzać rozstaw kół to lepszy sposób to dystanse czy felgi o innym ET?
lepiej felgi są lżejsze (mniejsza masa nieresorowana) niż felgi+dystanse
Ja jeżdżę na 265/75-16 na oryginalnych alufelgach 8", przy 2" lifcie i nigdzie się nie ocierają nawet przy maksymalnym wykrzyrzowaniu.