mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

PEREŁKI & KASZTANY
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: PEREŁKI & KASZTANY

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 15 września 2018 17:19 #426553

Raczej połączenie pasji i biznesu...

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 16 września 2018 23:31 #426633

Dobre A koszt dostawy gdzieś podali

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 22 września 2018 15:24 #427009



Filmik długi ale mają super tereny niedaleko od domu - "wycieczka" samochodem na prawie 4000m

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 22 września 2018 16:13 #427010

Pepek napisał:
Chyba zainspirowała ich akcja z Kobrą na UA

Ale jak powtórzą ten nr z używana skrzynią automatyczną to będzie dopiero hit

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 22 września 2018 20:38 #427022

Wg mnie perełka - 70 lecie LRa z perspektywy najbardziej spektakularnych ekspedycji (choć brakuje mi tu auta Nino Ciraniego On sam nie podróżuje już po ziemskim padole, ale wiedzieć trzeba że - poza spektakularnymi podróżami LRem po Europie, Azji i obu Amerykach - zawdzięczamy mu pomysł namiotu dachowego, z którego tak chętnie dziś korzystamy)

Ostatnio zmieniany: 22 września 2018 20:40 przez skolioza.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 3 października 2018 23:40 #427947

Mówcie sobie co chcecie, ale to maleństwo mnie zachwyciło.
Szczególnie biorąc pod uwagę koniec produkcji Defa.

Ostatnio zmieniany: 3 października 2018 23:40 przez geometra.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 12:01 #427968

skolioza napisał:
Wg mnie perełka - 70 lecie LRa z perspektywy najbardziej spektakularnych ekspedycji (choć brakuje mi tu auta Nino Ciraniego On sam nie podróżuje już po ziemskim padole, ale wiedzieć trzeba że - poza spektakularnymi podróżami LRem po Europie, Azji i obu Amerykach - zawdzięczamy mu pomysł namiotu dachowego, z którego tak chętnie dziś korzystamy)


Land Rover jako firma często korzysta z historycznych filmów, wydarzeń, ekspedycji które faktycznie były wielkimi dokonaniami. Jednocześnie nie tworząc obecnie żadnej maszyny, z którą można by taką historię pisać dalej. Dziwne.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 12:33 #427972

misha napisał:
skolioza napisał:
Wg mnie perełka - 70 lecie LRa z perspektywy najbardziej spektakularnych ekspedycji (choć brakuje mi tu auta Nino Ciraniego On sam nie podróżuje już po ziemskim padole, ale wiedzieć trzeba że - poza spektakularnymi podróżami LRem po Europie, Azji i obu Amerykach - zawdzięczamy mu pomysł namiotu dachowego, z którego tak chętnie dziś korzystamy)


Land Rover jako firma często korzysta z historycznych filmów, wydarzeń, ekspedycji które faktycznie były wielkimi dokonaniami. Jednocześnie nie tworząc obecnie żadnej maszyny, z którą można by taką historię pisać dalej. Dziwne.

To samo kiedyś mówili o Defie - jak Seria resory straciła, a o Disco to już w ogóle (nie mówiąc o takim Disco 3 które jak pokazuje choćby przykład Matasa też z powodzeniem daje radę)...
I chociaż zgadzam się z Tobą, to jestem w stanie sobie wyobrazić że za lat 20 inaczej będą postrzegane auta na które dziś patrzymy krzywym okiem

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 19:23 #427999

skolioza napisał:
misha napisał:
skolioza napisał:
Wg mnie perełka - 70 lecie LRa z perspektywy najbardziej spektakularnych ekspedycji (choć brakuje mi tu auta Nino Ciraniego On sam nie podróżuje już po ziemskim padole, ale wiedzieć trzeba że - poza spektakularnymi podróżami LRem po Europie, Azji i obu Amerykach - zawdzięczamy mu pomysł namiotu dachowego, z którego tak chętnie dziś korzystamy)


Land Rover jako firma często korzysta z historycznych filmów, wydarzeń, ekspedycji które faktycznie były wielkimi dokonaniami. Jednocześnie nie tworząc obecnie żadnej maszyny, z którą można by taką historię pisać dalej. Dziwne.

To samo kiedyś mówili o Defie - jak Seria resory straciła, a o Disco to już w ogóle (nie mówiąc o takim Disco 3 które jak pokazuje choćby przykład Matasa też z powodzeniem daje radę)...
I chociaż zgadzam się z Tobą, to jestem w stanie sobie wyobrazić że za lat 20 inaczej będą postrzegane auta na które dziś patrzymy krzywym okiem


Idzie nowe.
Może nie będzie tak źle.
Jeżeli obecne modele udowodnią swoją przydatność nie tylko jako bulwarówki, to z czasem będziemy mogli ocenić ich trwałość. Ważne by profesjonaliści mieli szansę sprawdzić nowości w codziennej eksploatacji. Takich aut jak Defender już nie będzie raczej nigdy z powodu obostrzeń dotyczących bezpieczeństwa i ekologii. I nie jest to bynajmniej wina kierownictwa Land Rover'a
Póki co są już najnowsze Discovery V wykorzystywane chlubnie i "zgodnie z przeznaczeniem"*

*-tak jak my widzimy LR.

benchmark.pl/aktualnosci/land-rover-z-dronem-rozpoczyna-sluzbe-w-czerwonym-krzyzu.html

Poczekamy zobaczymy.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 19:58 #428009

Ostatnio zmieniany: 4 października 2018 19:58 przez Kazik13. Powód: -

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 20:43 #428018

Kazik13 napisał:


Ale co to ma wspólnego z Defem? Ot kolejny Suv, crossover czy jak to się tam zwie...

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 20:50 #428020

FiSpCar napisał:
Takich aut jak Defender już nie będzie raczej nigdy z powodu obostrzeń dotyczących bezpieczeństwa i ekologii. I nie jest to bynajmniej wina kierownictwa Land Rover'a


Może Jeep robić Wranglera? Może.
Może Suzuki robić Jimny? Może.
Nawet Gelenda ma ciągle geny auta terenowego mimo, że zdecydowanie poszli w kierunku luksusu.
A Land Rover?
Kilka (naście?) modeli plastikowych SUV-ów które wyglądają tak samo i w zasadzie nie wiadomo po co są...

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 21:00 #428025

Dojdzie do tego, że nowa Grand Vitara będzie bardziej terenowa niż ten crossover defender.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 21:11 #428029



zajebista Kia Soul! nieznacie sie!
Ostatnio zmieniany: 4 października 2018 21:11 przez Kabar.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 4 października 2018 21:43 #428035

magnes napisał:
FiSpCar napisał:
Takich aut jak Defender już nie będzie raczej nigdy z powodu obostrzeń dotyczących bezpieczeństwa i ekologii. I nie jest to bynajmniej wina kierownictwa Land Rover'a


Może Jeep robić Wranglera? Może.
Może Suzuki robić Jimny? Może.
Nawet Gelenda ma ciągle geny auta terenowego mimo, że zdecydowanie poszli w kierunku luksusu.
A Land Rover?
Kilka (naście?) modeli plastikowych SUV-ów które wyglądają tak samo i w zasadzie nie wiadomo po co są...


Za portalem motofakty.pl
Notka z 2011 roku.

"W utrzymaniu Defendera na rynku ma pomóc nowoczesny silnik wysokoprężny o pojemności 2.2-litra, który spełnia rygorystyczną normę emisji spalin Euro6. Jednak większym problemem jest kwestia bezpieczeństwa. Kanciaste nadwozie terenowego Land Rovera w istotny sposób zaniża wyniki uzyskiwane w testach zderzeniowych pod względem ochrony pieszych.

To właśnie z tego powodu brytyjski producent zdecydował się na rozpoczęcie prac nad nowym modelem."

Nie mam informacji ze źródła, ale nie mam też podstaw by podważać powyższe.

Edit.
W uzupełnieniu.
"A company spokesman explained Land Rover is killing the Defender sooner than expected due to strict safety and emissions regulations that will come into effect throughout Europe before the end of the decade. While it is technically possible to fit a cleaner engine under the Defender's hood, it is becoming increasingly difficult to stay in compliance with Europe's ever-stricter safety norms because the truck's basic design precedes the Cold War".
Ostatnio zmieniany: 4 października 2018 22:16 przez FiSpCar.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 5 października 2018 12:23 #428081

Tak - Def padł przez ochronę pieszych.
Pytanie wazniejsze: czemu LR nie zdecydował się na kolejny model typowo terenowy - tak jak to zrobiło Suzuki.

Z drugiej strony założę się, że nowe d5 na takich samych oponach objedzie w każdym terenie d1... no chyba, że się nie zmieści na szerokosć.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 5 października 2018 12:38 #428084

Vecna napisał:
Tak - Def padł przez ochronę pieszych.
Pytanie wazniejsze: czemu LR nie zdecydował się na kolejny model typowo terenowy - tak jak to zrobiło Suzuki.

Z drugiej strony założę się, że nowe d5 na takich samych oponach objedzie w każdym terenie d1... no chyba, że się nie zmieści na szerokosć.

Z dalszej części wypowiedzi rzecznika :
"A replacement is in the works but a previous report indicates the yet-unnamed vehicle will be much more tame than the Defender and pack a premium interior with modern creature comforts in order to reach a larger audience."

Więcej klientów więcej pieniędzy.
Projekt dc100 upadł podobno po fali krytyki prototypu. Jest więc szansa że zrobią coś bardziej konserwatywnego.
Trudne zadanie dla projektantów.

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 5 października 2018 17:04 #428120


Jeblem

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 5 października 2018 18:01 #428124

Odp: PEREŁKI & KASZTANY 5 października 2018 21:49 #428132

Vecna napisał:
Tak - Def padł przez ochronę pieszych.


Tak, samochody są bardzo niebezpieczne - Europa prze do wyeliminowania motoryzacji indywidualnej - będzie komunikacja zbiorowa i pojazdy autonomiczne w formie car-sharingu

Vecna napisał:
Pytanie wazniejsze: czemu LR nie zdecydował się na kolejny model typowo terenowy - tak jak to zrobiło Suzuki.


Jest to dla mnie całkowicie niepojęte - tym bardziej, że cały czas marka "jedzie" na legendzie Serii i Defa.
Dziwne jest też to, że nie przenieśli produkcji starego Defa do Indii - myślę, ze miejscowy rynek, jak i szerzej Azja, Afryka, Ameryka Poł. wchłonęła by jeszcze wiele egzemplarzy tego strasznie niebezpiecznego pojazdu...

Vecna napisał:
Z drugiej strony założę się, że nowe d5 na takich samych oponach objedzie w każdym terenie d1... no chyba, że się nie zmieści na szerokosć.


Ta, tylko ze jak w D1 przepali się żarówka to nie trzeba wzywać lawety
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 1.77 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.