mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Druciarz miesiąca
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: Druciarz miesiąca

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 11:20 #418754

drive.google.com/open?id=1oV6KxtBzLJwmF17jhRlXrQQbsFKtFgIb

Olej w reduktorze po 300 km. Zajrzałem tam bo ciekło przez flanszę z przodu. Luz na flanszy około 70 stopni. Flansza złożona na tawot i silikon.

Reduktor remontowany w 2016 r przebieg 4-5k km maks.

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 15:16 #418802

A któż remontował

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 15:42 #418803

O Klapovchy powstał z popiołu by znów na kogoś paszkwil stworzyć .

To tak młody człowieku , zanim wrzucisz jakikolwiek filmik najpierw się zapytaj kogoś kto się zna na temacie co byś nie wyszedł na dekla.
Muł na korku powstaje z drobin jakie się robią podczas docierania podkładek pod satelitami i koronkami.
Jeżyk na magnesie korka to wynik współpracy zębatek jakie są w reduktorze i po dystansowaniu dopasowywują się .

Silikon pod nakrętkę flanszy daje się by tamtędy nie puszczał olej na łączeniu flanszy z wałkiem.

A luz na flanszy, to oznacza tylko tyle ,że twój reduktor ma już duży przebieg i jest luz pomiędzy zębami zębatek .

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 16:08 #418805

70 stopni luzu?
Ta... to chyba niektórych zębów już wcale nie ma.

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 16:09 #418806

A dla szukających drugiego dna . Raczej nie miałem nic wspólnego z jego reduktorem , a przynajmniej nic o tym nie wiem

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 16:15 #418807

RudeBoy napisał:
70 stopni luzu?
Ta... to chyba niektórych zębów już wcale nie ma.


Jak nie zablokował drugiej flanszy to mogło mu tak pokazać , bo dochodzi luz na wale tylnym +most

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 16:33 #418808

Pepek napisał:
RudeBoy napisał:
70 stopni luzu?
Ta... to chyba niektórych zębów już wcale nie ma.


Jak nie zablokował drugiej flanszy to mogło mu tak pokazać , bo dochodzi luz na wale tylnym +most


Albo jak sobie zapiła diflocka i sprawdzał luz pomiędzy przednia a tylna flanszą

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 17:21 #418809

Pepek napisał:
O Klapovchy powstał z popiołu by znów na kogoś paszkwil stworzyć .

To tak młody człowieku , zanim wrzucisz jakikolwiek filmik najpierw się zapytaj kogoś kto się zna na temacie co byś nie wyszedł na dekla.
Muł na korku powstaje z drobin jakie się robią podczas docierania podkładek pod satelitami i koronkami.
Jeżyk na magnesie korka to wynik współpracy zębatek jakie są w reduktorze i po dystansowaniu dopasowywują się .

Silikon pod nakrętkę flanszy daje się by tamtędy nie puszczał olej na łączeniu flanszy z wałkiem.

A luz na flanszy, to oznacza tylko tyle ,że twój reduktor ma już duży przebieg i jest luz pomiędzy zębami zębatek .


Trzeba tylko poczekać, aż Loża Szyderców się zbiegnie.

Tak, dekiel to złożył bez silikonu i póki co nie cieknie. Muł na korku, opiłki, czarny olej (myślałem, że to jakiś olej z molibdenem, ale nie, to nie olej z MoS2) to zupełnie normalne rzeczy 300 km po wymianie oleju.

Reduktor był remontowany po to żeby tego luzu nie było więc czegoś nie rozumiem. I szczerze nie wiem kto to naprawiał.

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 17:24 #418810

Powiedz jak ten luz sprawdzałeś.

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 17:26 #418811

No oczywiście, że z zapiętą blokadą. Wyszło 70 bo skali zabrakło.

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 18:00 #418815

KLapovchy vel Romek napisał:
No oczywiście, że z zapiętą blokadą. Wyszło 70 bo skali zabrakło.


No to sprawdź jak działa przesuwka diflock-a i dlaczego tak ogromny luz jest przy zapiętej blokadzie...

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 18:59 #418820

Może się difflock nie zapiął i kręci jeszcze skrzynią biegów?

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 19:41 #418824

Nie ma możliwości by na zapiętym difloku występował taki luz . Diflock spina na sztywno obie flansze, może występować mały luz który jest luzem pomiędzy wałkami zdawczymi na flanszach ,a koronkami.
Chyba ,że umielony jest centralny mechanizm

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 19:46 #418826

Te Klpovchy a dla czego ten filmik wogóle w tym temacie występuje , a nie z "zapytaj doktora"?

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 22:41 #418858

Pepek napisał:
Nie ma możliwości by na zapiętym difloku występował taki luz . Diflock spina na sztywno obie flansze, może występować mały luz który jest luzem pomiędzy wałkami zdawczymi na flanszach ,a koronkami.
Chyba ,że umielony jest centralny mechanizm


Pepek... weź nie gadaj

Na zapiętym diflocku luz między przednią a tylną flanszą jest fabrycznie ogromny. Przecież to wynika z konstrukcji przesuwki spinającej obudowę dyfra z wałkiem zdawczym przednim Wiadomo, że nie jest to 70 stopni ale luzu jest bardzo dużo i tak ma być.
Takie sprawdzanie luzów reduktora na aucie bez zaglądania do jego wnętrza to se można wsadzić w du..sze..

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 22:47 #418861

A już mi się nie chce pisać

Druciarz miesiąca 20 czerwca 2018 23:09 #418865

Pepek napisał:
A już mi się nie chce pisać


a wiesz przecież o co mi chodzi...

Przy zapiętym CDL luz między tym pierścieniem a wałkiem zdawczym występuje zawsze i jest duży.



Dlatego łatwiej luz sprawdzać bez zapiętego CDLa

Druciarz miesiąca 21 czerwca 2018 00:19 #418869

RudeBoy napisał:
Powiedz jak ten luz sprawdzałeś.

Napisał że na ciepło.... 70 stopni bylo

Druciarz miesiąca 21 czerwca 2018 08:02 #418879

RudeBoy napisał:
Pepek napisał:
A już mi się nie chce pisać


a wiesz przecież o co mi chodzi...

Przy zapiętym CDL luz między tym pierścieniem a wałkiem zdawczym występuje zawsze i jest duży.



Dlatego łatwiej luz sprawdzać bez zapiętego CDLa


Ale ten luz jest inny niż luzy w układzie i łatwo po wstępnym napięciu go wyeliminować.


A ogólnie to trzeba mieć luz by wyczaić luzy

Druciarz miesiąca 21 czerwca 2018 10:18 #418894

RudeBoy napisał:

No to sprawdź jak działa przesuwka diflock-a i dlaczego tak ogromny luz jest przy zapiętej blokadzie...


Polecam:
Klik!


Pepek napisał:
Te Klpovchy a dla czego ten filmik wogóle w tym temacie występuje , a nie z "zapytaj doktora"?


W sumie słuszna uwaga, tylko skoro wyforowałeś że będę pisał paszkwile więc mentalnie nie czuje się do tego upoważniony. Swoją drogą usłyszałem że robię z siebie dekla, pisze paszkwile, a tak prawdę mówiąc - czy w tym poście napisałeś coś nie tak?
Ostatnio zmieniany: 21 czerwca 2018 10:23 przez KLapovchy vel Romek.
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.42 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.