mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Macierewicz
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: Macierewicz

Odp: Macierewicz 19 stycznia 2020 22:54 #464453

Nie wiem.

Odp: Macierewicz 19 stycznia 2020 22:56 #464454

FiSpCar napisał:
Nie wiem.


Wiesz.

Odp: Macierewicz 19 stycznia 2020 23:20 #464457

MałaGosia napisał:
FiSpCar napisał:
Nie wiem.


Wiesz.

To pewnie wiesz lepiej.

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 00:01 #464460

Taka ciekawostka.
Nie posiadam samochodu terenowego.
Wg danych z dokumentów disco to osobowy kombi, classic to osobowy wielozadaniowy
To drugie mi się strasznie podoba
Jestem raczej nieprzygotowany na zabór mienia. Powinienem postawić flaszkę pracownikom starostwa
Ostatnio zmieniany: 20 stycznia 2020 00:02 przez wigga.

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 08:18 #464464

FiSpCar napisał:
Jedyna wina Antoniego Macierewicza w tej sprawie, to że nie nazywa się Mariusz Błaszczak i że Putin Władimir ostatnio tworzy od nowa historię.
Wnioskuję o zmianę tytułu tematu.


Ja rozumiem doskonale założyciela tematu . Są łatki które przyczepia się do osoby za jej dokonania i tak Macierewicz zawsze będzie mi się kojarzył z największymi bzdurami związanymi z wojskiem.

ps i z parówkami. Chociaż całkiem nie wiem dla czego
Ostatnio zmieniany: 20 stycznia 2020 08:19 przez Pepek.

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 08:37 #464465

Pepek napisał:
ps i z parówkami. Chociaż całkiem nie wiem dla czego

Może przez film Miś i Ostatnią Paróweczkę?

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 09:19 #464470

Yogi napisał:
Magnes!!!

Trzy kroki przed szereg, WYSTĄP!!!



Tłumacz się teraz koledze cobra75 dlaczego śmiesz cokolwiek pisać na miłosiernie nam panujący rząd.


O ja pierdolę i co teraz - spodziewać się pozwu o obrazę majestatu, czy też służb o 6 rano i zgarną mnie razem z Land Roverem

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 10:01 #464474

magnes napisał:
Yogi napisał:
Magnes!!!

Trzy kroki przed szereg, WYSTĄP!!!



Tłumacz się teraz koledze cobra75 dlaczego śmiesz cokolwiek pisać na miłosiernie nam panujący rząd.


O ja pierdolę i co teraz - spodziewać się pozwu o obrazę majestatu, czy też służb o 6 rano i zgarną mnie razem z Land Roverem

Ale Wam wesolo z rana. Ostatni pomysl rzadu nt kontroli internetu w celu ograniczenie dostepu do pornografii jest tak naprawde wstepem do inwigilacji obywateli w sieci. Przeciez te same narzedzia ktore dadza oglad na to kto i co oglada moga spokojnie sluzyc do wylapywania internautow ktorzy podwazaja autorytet jedynie slusznej partii i slonca narodow. Czy to nie jest oczywiste?
Na nasza korzysc dziala jednak fakt ze czego sie ta ekipa nie tknie to spierdoli. Wiec istnieje duze prawdopodobienstwo ze rzadowy program porno minus sprowadzi sie do wyciagniecia paru miliardow z budzetu przez zaprzyjaznione firmy IT i stworzeniu klonu sieci o nazwie POLNET do ktorej zostana podpiete wszystkie panstwowe instytucje i firmy ale nikt nie bedzie z niej korzystal.

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 10:09 #464475

gwito napisał:
magnes napisał:
Yogi napisał:
Magnes!!!

Trzy kroki przed szereg, WYSTĄP!!!



Tłumacz się teraz koledze cobra75 dlaczego śmiesz cokolwiek pisać na miłosiernie nam panujący rząd.


O ja pierdolę i co teraz - spodziewać się pozwu o obrazę majestatu, czy też służb o 6 rano i zgarną mnie razem z Land Roverem

Ale Wam wesolo z rana. Ostatni pomysl rzadu nt kontroli internetu w celu ograniczenie dostepu do pornografii jest tak naprawde wstepem do inwigilacji obywateli w sieci. Przeciez te same narzedzia ktore dadza oglad na to kto i co oglada moga spokojnie sluzyc do wylapywania internautow ktorzy podwazaja autorytet jedynie slusznej partii i slonca narodow. Czy to nie jest oczywiste?
Na nasza korzysc dziala jednak fakt ze czego sie ta ekipa nie tknie to spierdoli. Wiec istnieje duze prawdopodobienstwo ze rzadowy program porno minus sprowadzi sie do wyciagniecia paru miliardow z budzetu przez zaprzyjaznione firmy IT i stworzeniu klonu sieci o nazwie POLNET do ktorej zostana podpiete wszystkie panstwowe instytucje i firmy ale nikt nie bedzie z niej korzystal.


Że się nie boisz tak otwarcie o tym pisać, takie sekrety ujawnić.

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 10:17 #464476

GrzesiekSHY napisał:


Że się nie boisz tak otwarcie o tym pisać, takie sekrety ujawnić.


Jeszcze sie nie boje wiec pisze...

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 10:58 #464478

gwito napisał:

Ale Wam wesolo z rana.
(...)


Mechanizm obronny jeszcze z czasów PRL-u, pewnych rzeczy nie przeskoczysz to przynajmniej próbujesz obśmiać...

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 18:56 #464519

wigga napisał:
Taka ciekawostka.
Nie posiadam samochodu terenowego.
Wg danych z dokumentów disco to osobowy kombi, classic to osobowy wielozadaniowy
To drugie mi się strasznie podoba
Jestem raczej nieprzygotowany na zabór mienia. Powinienem postawić flaszkę pracownikom starostwa


O mnie osobowy, podklasa terenowy

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 22:46 #464571

mikemat napisał:
wigga napisał:
Taka ciekawostka.
Nie posiadam samochodu terenowego.
Wg danych z dokumentów disco to osobowy kombi, classic to osobowy wielozadaniowy
To drugie mi się strasznie podoba
Jestem raczej nieprzygotowany na zabór mienia. Powinienem postawić flaszkę pracownikom starostwa


O mnie osobowy, podklasa terenowy


To się ciesz. Możesz cięższe przyczepy ciągać

Odp: Macierewicz 20 stycznia 2020 22:57 #464581

Żebyś się nie zdziwił
Nie wiem, skąd się to wzięło w moim dowodzie, widocznie coś przeklepali, ale cały zestaw disco + przyczepa może ważyć tyle co Star
Ostatnio zmieniany: 20 stycznia 2020 22:59 przez wigga.

Odp: Macierewicz 21 stycznia 2020 17:01 #464643

A kto z Was było w MONi-e może warto aby autka coś posłużyły

Odp: Macierewicz 21 stycznia 2020 19:28 #464648

A jakie to ma znaczenie?

Odp: Macierewicz 21 stycznia 2020 20:31 #464650

Jockey napisał:
A kto z Was było w MONi-e może warto aby autka coś posłużyły


posłużyły tępym ujom macierewicza do rozjebania ...bo przeca nie oni płacą za utrzymanie i naprawy

Odp: Macierewicz 22 stycznia 2020 08:08 #464662

Pepek napisał:
A jakie to ma znaczenie?

Ma, myślenie jest inne w temacie obronności

Odp: Macierewicz 22 stycznia 2020 08:14 #464663

Tak tylko dla przypomnienia , pobór został wstrzymany lata temu , więc twoje pytanie może dotyczyć osób 50+

Odp: Macierewicz 22 stycznia 2020 15:48 #464691

No właśnie, 50+ nie płacze ze landek ma iść do woja
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.43 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.