mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Konwerter V8
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Konwerter V8

Konwerter V8 29 marca 2020 12:51 #470349

Panie i panowie,potrzebuję konwerter do DII V8,czy ktoś z szanownego grona posiada coś takiego?

Odp: Konwerter V8 29 marca 2020 16:15 #470355

Były różne stosowane więc się dokładniej określ.

Odp: Konwerter V8 29 marca 2020 21:05 #470364

Przedlift 2002r 4,0 v8 185hp 4biegi. Nie bardzo wiem co jeszcze mógł bym napisać zanim go nie zdemontuję,a to chciał bym uczynić mając drugi w ręku.

Odp: Konwerter V8 31 marca 2020 08:08 #470478

Nikt nie ma fileta?

Odp: Konwerter V8 13 maja 2020 19:43 #472814

Nadal cisza w temacie,nigdzie nie mogę znaleźć konwertera.

Odp: Konwerter V8 13 maja 2020 21:02 #472828

Zatem skończmy te dyskusję o konwerterach gdyż albowiem... do patentu aszkrofta do Td5 poczebny jest taki:

ZF BMW37
DIA. (BOLT CIRCLE): 12” (9”) S
SPLINES: 27
MOUNT: 4 Holes, 10mm x 1.5
PILOT: 1.335”
NOTES: Lock Up Med. Stall
APPLICATION: 1994-04 Range Rover, Discovery 4.0L
CODES D19, L19, H5, M4, P27, U18, U27

Ewentualnie można wziać taki od D2 4.0 albo P38 4.0

Przemas sorry ale nie wyczymałem i mi się ulało...

Odp: Konwerter V8 13 maja 2020 22:48 #472835

swireq napisał:
Zatem skończmy te dyskusję o konwerterach gdyż albowiem... do patentu aszkrofta do Td5 poczebny jest taki:

ZF BMW37
DIA. (BOLT CIRCLE): 12” (9”) S
SPLINES: 27
MOUNT: 4 Holes, 10mm x 1.5
PILOT: 1.335”
NOTES: Lock Up Med. Stall
APPLICATION: 1994-04 Range Rover, Discovery 4.0L
CODES D19, L19, H5, M4, P27, U18, U27

Ewentualnie można wziać taki od D2 4.0 albo P38 4.0

Przemas sorry ale nie wyczymałem i mi się ulało...

Podsumujesz koszty?
No i czy dojechałeś bez scen?
Ostatnio zmieniany: 13 maja 2020 22:50 przez yacho.

Odp: Konwerter V8 14 maja 2020 08:37 #472850

yacho napisał:

Podsumujesz koszty?
No i czy dojechałeś bez scen?

Dojechałem generalnie jest pare rzeczy do sprawdzenia coś na linii turbo icek dolot (może być jakaś nieszczelność

albo pompa paliwa nie domaga
bo max turbo ładuje 1.01 a powinno 1.12 - 1.14 (ten moj egzemplarz)
i auto jedzie że tak powiem dostojnie a nie wyrywnie.
Generalnie porzuciłem w garażu bo dziś w biurze siedze cały dzien


Co do modu aszkrofta się nie wypowiadam gdyż uważam ze 20tys w temacie to zamało.

Odp: Konwerter V8 14 maja 2020 09:54 #472858

Koszt modu Ashcrofta przy założeniu że wkładamy pozyskany/posiadany konwerter jaki jest to jakieś 1050(kit)+500(olej, filtr, uszczelniacze) razem daje 1550-1600 pln za materiały nie licząc konwertera i kosztów robocizny. Regeneracja konwertera to 600pln było rok temu, zrobione w 1 dzień.

Oczywiście pozostaje dylemat czy przy okazji wymieniać uszczelnienie wału korbowego (i uszczelkę miski).

Jakieś 10 tys km zrobione bez zastrzeżeń.

Odp: Konwerter V8 14 maja 2020 21:48 #472882

wojteks07 napisał:
Koszt modu Ashcrofta przy założeniu że wkładamy pozyskany/posiadany konwerter jaki jest to jakieś 1050(kit)+500(olej, filtr, uszczelniacze) razem daje 1550-1600 pln za materiały nie licząc konwertera i kosztów robocizny. Regeneracja konwertera to 600pln było rok temu, zrobione w 1 dzień.

Oczywiście pozostaje dylemat czy przy okazji wymieniać uszczelnienie wału korbowego (i uszczelkę miski).

Jakieś 10 tys km zrobione bez zastrzeżeń.

uszczelnienie zrobić
i zrobić panewki oporowe silnika jeśli już na granicy normy.

Odp: Konwerter V8 14 maja 2020 22:17 #472883

swireq napisał:

uszczelnienie zrobić
i zrobić panewki oporowe silnika jeśli już na granicy normy.

U siebie zrobiłem uszczelenienia i mam luz na konwerterze zgodny z zaleceniami Ashcrofta (2x skrzynię ściągałem).

Odp: Konwerter V8 15 maja 2020 20:30 #472936

tu nie chodzi o granice aszkrofta bo akurat tutaj nie mają racji... chodzi o dokumentację do silnika do Td5. wywalone panewki mocno nadwerężają blachę łącząca o ile w kicie aszkrofta jest grubsza i okrągła i to jakoś da radę to... trójkąt polegnie szybko robiąc duże koszta.

Odp: Konwerter V8 15 maja 2020 20:39 #472939

Konwerter swoje waży a luz tam powinien być niezależny od panewek, może szkoda że nie wymieniłem tych panewek jak miałem miskę zdjętą, przepadło.
  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.40 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.