mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Czy zna ktos to Dicho?
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: Czy zna ktos to Dicho?

Czy zna ktos to Dicho? 27 czerwca 2010 23:59 #6090

Czy ktos je zna lub widzial lub cokolwiek w sprawie

http://moto.allegro.pl/item1088253915_land_rover_discovery_2004_4_0.html

A moze ktos mieszka niedaleko i widuje dany pojazd?
Ostatnio zmieniany: 28 czerwca 2010 00:26 przez MrBogus.

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 13:48 #6124

Przelany ponad stan płyn chłodniczy w zbiorniczku może- choć nie musi sugerować jakieś wycieki owego

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 14:08 #6127

ma zmieniony lewarek z 300 (ma blokadę) fajna sprawa nie montowana w disco 2 ale może świadczyć o niesprawnym abs a co za tym idzie tc itd. ale nie koniecznie

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 14:34 #6130

W disco II w 2004 roczniku blokada znów była standardem. zniknęła całkowicie w disco po lifcie - w II do 2001 ( tutaj jest granica prawdopodobnie do czerwca - ale nigdy tego dokładnie nie ustalono) była fizycznie,ale nie sterowana z kabiny, od 2003 można było zamówić jako opcję.

I co ma blokada do nie sprawnego ABSu i TC . Modele od 2003 r (kiedy CDL był opcją do zamówienia) mają zmienione oprogramowanie SLABS i ignorują sygnał zapięcia difflocka a co za tym idzie nie odpinają TC (abs zawsze działał). w Pierwszych disco (które miały CDLa , ale nie podpiętego) był wybór, albo odpięcie TC po zapięciu, albo wypięcie kabla z wtyczki aby SLABS ignorował sygnał CDLa
Ostatnio zmieniany: 28 czerwca 2010 14:46 przez Winu.

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 15:09 #6131

no tak ale jak nie masz tc to tak jakby w terenie troszku napędów nie było
a co do montowania w rocznikach to może być nie sprzeczam się

autko wygląda fajnie ale moja rada jak kupować to przepatrzyć go na kompie najlepiej autologc wiem z własnego doświadczenia bo kiedyś kupowałem i na oko było super ale kilka rzeczy było tak pokombinowane (abs) że troszku kaski i czasu dołożyłem sprzedawcy czasami kombinują zamiast naprawić usterkę. a ogólnie disco w v8 to super samochód
Ostatnio zmieniany: 28 czerwca 2010 15:23 przez Winu. Powód: post pod postem.

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 15:22 #6134

no tak ale jak nie masz tc to tak jakby w terenie troszku napędów nie było

. Co ma jedno do drugiego ? . Land rover to permanent 4x4 , spinając difflocka powodujesz rozdział momentu obrotowego na obie osie w stosunku 50:50. TC to teoretycznie elektroniczna proteza lockerów w mostach realizowana za pomocą ABSu, która przyhamuje koło które np wisi w powietrzu lub się ślizga na błocie. W teorii piękne w praktyce bywa różnie. Jedni to lubią inni nienawidzą - kwestia gustu. Na temat skuteczności działania tego napisano setki stron i każdy ma rację. Niemniej jednak nie wpływa ona na żaden z mechanicznych aspektów przeniesienia napędu, a jedynie ogranicza częściową ucieczkę siły napędowej przez koło które np wisi w powietrzu.

Niemniej jednak dalej nie rozumiem co to ma do rzeczy w wypadku tego auta i o jakich uszkodzeniach ma świadczyć posiadanie CDL (zwłaszcza że ten jest seryjny)? Modele od 2003 roku nie odłączają TC po zapięciu Diff Locka .W modelach wcześniejszych (~czerwiec 2001) wystarczy wypiąć kabel lub zrobić sobie przełącznik i masz wybór czy chcesz jeździć z TC bądź Bez
Ostatnio zmieniany: 28 czerwca 2010 15:33 przez Winu.

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 15:42 #6136

tak masz 100% racji ale mówię na moim przykładzie gdzie poprzedni właściciel pokombinował przy abs a w modelu z 2000r nie było lewarka do blokady mechanizmu różnicoweg. a mechanizm różnicowy bez tc po prostu przy dużym wzniesieniu i przeżuci cały moment na jedno koło i oś w zależności gdzie lżej.
zawsze można sprawdzić w terenie ja sprawdzałem a mam diff-locka i abes a po włączeniu blokady abs i tc dalej działa bez błędu a nie odpinałem niebieskiego kabelka przy centralce. a co do niesprawności poprostu nie wiedziałem że w tych rocznikach był montowany diff-lock
napisałem te że może być a nie musi ale napewno w disco 2 watro na to zwrócić uwagę

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 15:48 #6137

O, teraz się zgodzę z tobą . Z jedną małą poprawką że przy blokadzie CDL odpada przerzucanie napędu między osiami , i zostaje tylko pomiędzy kołami

Co zaś do samego auta : To kombinowany z U.Sa moim zdaniem , bo w lampach ma zółtą pozycję zamiast białej. Powinna być biała i zółta lampka a są dwie zółte . Albo było bum w ryjek i ktoś kupił lampy od wersji amerykańskiej , Wydaje się że zegary też ma U.S w podwójnej skali (białe cyferki są szerzej rozmieszczone niż w E.U)
Dodatkowo wydaje mi się że spasowanie zderzaka z prawej strony jest inne niż z lewej. Z prawej większa szczelina przy połączeniu z nadkolem.
Ostatnio zmieniany: 28 czerwca 2010 16:01 przez Winu.

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 15:49 #6138

pełna zgoda może źle opisałem sprawę na początku

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 17:32 #6142

Ja mam Disco z US. i umnie są oznaczenia wersji na nadkolu tu nie,u mnie są przyciemniane szyby z tyłu tu nie ,wiec te szczegóły już wskazują na to że to nie jest chyba wersja NAS.....ps : Na zdjęciu widać że gostek na zapiętym Diffe' jezdził po asfalcie

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 17:42 #6144

bugs- kupujesz czy badanie rynku robisz???

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 20:00 #6151

No qr..a szukam caly czas ale myslisz ze tak latwo trafic w tym roczniku 4.6? Wiekszosc to kombinacje powypadkowe albo przebieg nie pasuje do reszty. Ogladalem juz chyba z 6 roznych i nadal poszukuje
Co do wersji to raczej 4.6 wychodzilo chyba tylko w wersji NAS czyli na stany a wersja euro miala 4.0 (w duzej mierze silniki z wada odlewu bloku) przed 2003 r. 2003-2004 to wlasnie amerykanskie 4.6 i wszystkie maja zegary w milach i kilometrach

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 21:39 #6161

z tymi silnikami to jest prawdopodobnie tak że do 2002były 4.0 a a w górę 4.6
ja mam NAS i mam 4.0 ale oczywiście mogę się mylić a z doświadczenia polecam europejczyka mniej niepotrzebnych czarów i bardziej zadbane silniki natomiast w NAS brak śladów korozji o ile nie widział zimy.

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 22:02 #6165

Dla tego ja mam 3.9l Widze że kolega pod wpływem Faktów i mitów V8 vel forum V12

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 22:16 #6169

Swoja droga chyba najlepsze forum jakie znalazlem z wiedza o V8 w dicho ;D

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 22:24 #6170

wszędzie coś ciekawego można znaleźć ja dużo słyszałem o pękających blokach w 4.6 bo miałem range rovera kupić z 4.6 ale 4.0 ponoć są wolne od tego albo wszystko przede mną
swoją drogą żałuje że nie dokoptowałem kasy i 4.6 nie kupiłem

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 22:33 #6173

No wlasnie blok 4.6 ma juz grubsza scianke i mniej wystepuje wada ale mozna tez podmienic na blok z turner engineering i gitarka

http://www.turner-engineering.co.uk/index.html

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 22:38 #6174

MrBogus napisał:
No wlasnie blok 4.6 ma juz grubsza scianke i mniej wystepuje wada ale mozna tez podmienic na blok z turner engineering i gitarka

http://www.turner-engineering.co.uk/index.html
....Nie grubszą tylko wszystkie równe A de facto najcieńszą

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 22:42 #6176

to w końcu jak bo ja cały czas myślałem że 4.6 ma tą wadę dlatego nie kupiłem auta z tym silnikiem no i było pare rangów z padniętymi blokami na allegro i wszystkie 4.6

O:Czy zna ktos to Dicho? 28 czerwca 2010 23:33 #6185

Racja Bobi. Chodzi o poprawiony odlew i w tym rzecz ale jak widac ilu wlascicieli tyle opinii

a tu cytat z forum range-rover:

Po 1997 roku fabryka automatycznie selekcjonowała bloki pod kątem grubości ścianek cylindra w 3 kategoriach. Najlepsze trafiały do silników 4.6, najgorsze do 4.0, a średnie do silników zamiennych, dlatego "zaledwie" 15% silników 4.6 posiada wadę fabryczną bloku, natomiast ten odsetek w silnikach 4.0 sięga 80%. Awaryjność bloków wyprodukowanych w latach 1994-1997 (brak selekcji) wynosi nieco ponad 40%.
Wniosek: warto kupić używany silnik 4.6 wyprodukowany po 1997 roku.
Ostatnio zmieniany: 28 czerwca 2010 23:42 przez MrBogus.
Wygenerowano w 0.42 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.