mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

D2 TD5 VGT/VNT TURBO
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: D2 TD5 VGT/VNT TURBO

D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 09:41 #451498

Dziś z UK przyjechała nowa turbinka ze zmienną geometrią. Już ktoś montował do TD5 disco lub def.
Są jakieś opinie,spostrzeżenia,uwagi.

20190618_095052.jpg


20190618_095108.jpg


20190618_095119.jpg


20190618_095152.jpg


20190618_095236.jpg
Ostatnio zmieniany: 18 czerwca 2019 09:42 przez SID.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 10:35 #451501

Jaka cena.
Wyglada jak normalna

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 11:32 #451510

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 14:51 #451517

A co to za pudełeczko?
To czarne na ostatniej fotce?

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 14:56 #451518

Zajefajna sprawa....turbo dziura zmniejszy się drastycznie, silnik będzie się dużo lepiej zbierał z dołu...tylko ta gwarancja....3 miesięce...

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 15:02 #451519

wigga napisał:
A co to za pudełeczko?
To czarne na ostatniej fotce?


Obstawiam, że oszukiwacz ECU, co by nie widział przeładowania, bo pewnie turbina jest ustawiona na 1,bara...

Takie coś dla chcących sobie podkręcić ciśnienie a żeby komputer tego nie zauważył:

www.ebay.pl/itm/Land-Rover-TD5-Turbo-Boost-Increase-Unit-Defender-Discovery/132677609210?hash=item1ee433a6fa:g:TpYAAOxyNkRSUFsU

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 15:09 #451520

A nie rozpęknie taki over boosting intercoolera?
Nie wystarczy odpąć elektrozaworu, to znaczy ominąć go?

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 15:12 #451521

No nie bardzo, bo czujnik ciśnienia jest w kolektorze i po przekroczeniu 1,1 bara ogranicza paliwo....a co do intercoolera....mam ustawione 1,5 bara już od dawna i nic się nie dzieje...

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 15:57 #451523

Mówisz o MAFie?
OK.
Czyli to pudełeczko ma za zadanie dać inne dane niż z MAFa. To co w takim razie z nim, jest wtedy zbędny jak i tak do komputra idą informacje z pudełeczka?
I skąd pudełeczko wie, do kiedy ma dawać sygnał?
Gdzie to się wpina?

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 17:02 #451530

wigga napisał:
Mówisz o MAFie?
OK.
Czyli to pudełeczko ma za zadanie dać inne dane niż z MAFa. To co w takim razie z nim, jest wtedy zbędny jak i tak do komputra idą informacje z pudełeczka?
I skąd pudełeczko wie, do kiedy ma dawać sygnał?
Gdzie to się wpina?

W czerwoną wtyczkę od ECU . Wyciąga się kabelek z wtyczki i wpycha ten od pudełeczka, jest specjalna instrukcja do tego w zestawie.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 17:44 #451532

Mówie o MAP-ie...

W tym z ebay-a wpina sie pomiędzy ecu a MAP-sensor...tym na kolektorze ssącym....od 0 do 0,9 bara przekazuje faktyczne ciśnienie....powyżej 0,9 komp widzi dalej 0,9 bara...dzięki temu można śrubką na "gruszce" od turbo podnieść ciśnienie....ma to sens przy dłubniętej mapie ale takiej słabej, która nie podnosi ciśnienia na turbinie co objawia sie nadmiernym dymieniem...albo przy power box-ie albo w najgorszym i najtańszym przypadku...power-chip-rezystorze...
Ostatnio zmieniany: 18 czerwca 2019 17:47 przez Zabol.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 18 czerwca 2019 20:00 #451543

Td5 w nowym, uturbionym wcieleniu...

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 11:43 #451599

Tylko ta cena
Obkupić się gratami z Allisporta to jak kupić kolejne dwa ogarnięte i ładne D2...

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 11:50 #451601

Tylko jest jedno ale...

Geometria zmienna działa najwydajniej jak się zastosuje podciśnienie do sterowania

Tu go brak niestety

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 12:24 #451605

b0ch3n napisał:
Tylko ta cena
Obkupić się gratami z Allisporta to jak kupić kolejne dwa ogarnięte i ładne D2...

Nie jest aż tak źle.Ja mam już wszytko od nich intercooler,kolektor wydechowy,turbo,silikony i zbiorniczek płynu chłodniczego w 14 się zmieściłem ,

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 12:27 #451606

vip napisał:
Tylko jest jedno ale...

Geometria zmienna działa najwydajniej jak się zastosuje podciśnienie do sterowania

Tu go brak niestety


Ciekawa teoria ...po czym wnosisz???

Sterowanie podciśnieniem jest o wiela bardziej skomplikowane a jedyny plus to możliwość sterowania ciśnieniem doładowania przez ECU ...

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 12:28 #451607

vip napisał:
Tylko jest jedno ale...

Geometria zmienna działa najwydajniej jak się zastosuje podciśnienie do sterowania

Tu go brak niestety

Tutaj sterownie jest ciśnieniowe.Jakoś to musi być zrobione skoro działa.Chyba Turbo Technics zna się na swojej robocie.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 22:13 #451629

Zabol napisał:
vip napisał:
Tylko jest jedno ale...

Geometria zmienna działa najwydajniej jak się zastosuje podciśnienie do sterowania

Tu go brak niestety


Ciekawa teoria ...po czym wnosisz???

Sterowanie podciśnieniem jest o wiela bardziej skomplikowane a jedyny plus to możliwość sterowania ciśnieniem doładowania przez ECU ...


poczytaj jak działa zmienna geometria

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 19 czerwca 2019 23:23 #451634

SID napisał:
Nie jest aż tak źle.Ja mam już wszytko od nich intercooler,kolektor wydechowy,turbo,silikony i zbiorniczek płynu chłodniczego w 14 się zmieściłem ,

Do tego wzmocnione przeniesienie napędu od Ashcrofta i kolegów i mamy 20 z palcem w... nosie

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 20 czerwca 2019 06:37 #451635

vip napisał:
Zabol napisał:
vip napisał:
Tylko jest jedno ale...

Geometria zmienna działa najwydajniej jak się zastosuje podciśnienie do sterowania

Tu go brak niestety


Ciekawa teoria ...po czym wnosisz???

Sterowanie podciśnieniem jest o wiela bardziej skomplikowane a jedyny plus to możliwość sterowania ciśnieniem doładowania przez ECU ...


poczytaj jak działa zmienna geometria


A coś bardziej merytorycznie....o zmiennej geometrii czytałem jak VW wprowadził 1,9TDI ze 30lat temu...
  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.39 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.