mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

D2 TD5 VGT/VNT TURBO
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: D2 TD5 VGT/VNT TURBO

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 10 września 2019 19:06 #456117

I jak, zamontowane? Jak wrażenia?

PS. Co do zasady działania takiego turbo i druciarskich przeróbek Westegate na VNT, to ostatnio mi ktoś podesłał taki oto filmik:



Ciekawe jak to w praktyce działa.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 26 września 2019 08:57 #457117

Turbinka już na miejscu,hmm ... trzeba robić mocniejsze hamulce
71405160_3318153041558597_3033374606179172352_n.jpg

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 26 września 2019 13:19 #457135

Zabol napisał:
No nie bardzo, bo czujnik ciśnienia jest w kolektorze i po przekroczeniu 1,1 bara ogranicza paliwo....a co do intercoolera....mam ustawione 1,5 bara już od dawna i nic się nie dzieje...


ECU nie ogranicza dawki przy 1.1 bara. Znacznie wyżej ok 1.4bara.
Przecież zdrowe seryjne turbo w zdrowym silniku z seryjna mapą dmucha ponad 1.1bara

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 26 września 2019 13:28 #457136

Główna zaletą VNT nie jest mega ciśnienie tylko lepsza charakterystyka pracy przy niskich obrotach

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 26 września 2019 14:23 #457144

To jest chyba dla wszystkich jasne

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 27 września 2019 08:51 #457195

Lepsza charakterystyka pracy jest w każdym zakresie obrotów.Auto na pierwszym biegu reaguje od razu po dotknięciu gazu od 1000 rpm.Na piątym biegu przyspieszanie od 1500 rpm też bez problemu.
Silnik bez wysiłku pięknie wkręca się na obroty,uczucie jest takie jak by samochód ważył o tonę mniej.
Ciśnienie ładowanie 1,6 - 1,8 bara na razie tak zostaje.Chociaż 2,0 bara to też nie problem.
Turbina to tylko wisienka na torcie. Zakres prac obejmuje.
1.Intercooler - AlliSport
2.Rury silikonowe premium - AlliSport
3.Zmodyfikowany kolektor wydechowy - AlliSport
4.Turbina VGT Turbo Technics - AlliSport
5.Boost control unit - AlliSport
6.Zmodyfikowany tłumik centralny i końcowy z mniejszą komorą rozprężną - Devon 4x4
7.ECU Remapping - kolega Vip na razie
8.EGR Removal Kit- kolega Vip
Trochę tego jest ale jazda świetna. Polecam wszystkim
Ostatnio zmieniany: 27 września 2019 09:02 przez SID.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 27 września 2019 10:20 #457199

u mnie bez tych cudów tak jest:
"Auto na pierwszym biegu reaguje od razu po dotknięciu gazu od 1000 rpm.Na piątym biegu przyspieszanie od 1500 rpm też bez problemu."
chyba mam zepsute auto

jedyne co mam, to mapę vipa...

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 27 września 2019 12:45 #457203

wigga napisał:
u mnie bez tych cudów tak jest:
"Auto na pierwszym biegu reaguje od razu po dotknięciu gazu od 1000 rpm.Na piątym biegu przyspieszanie od 1500 rpm też bez problemu."
chyba mam zepsute auto

jedyne co mam, to mapę vipa...

Idę zobaczyć na parking czy moje auto stoi,hehe pozdrawiam.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 3 października 2019 19:03 #457633

... a ta puszka oszukująca sensory - to który ona oszukuje? MAP (ciśnienie w kolektorze ssącym) czy MAF (ilość przepływającego powietrza do turbo)? Czy może oba?

Jeśli tylko MAP, to nie skacze wam wartość MAF do maksimum (680 kg/h) i nie zaczyna się odcinka paliwa?

Bo tak na logikę myślę sobie że takie 1.8 bara mogłoby spokojnie wciągnąć więcej niż ten limit

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 3 października 2019 23:38 #457653

Oszukuje map sensor... po weekendzie montuje identyczny kit... Ale bez czujnika EGT się chyba nie obejdzie....
Ostatnio zmieniany: 3 października 2019 23:39 przez vip.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 4 października 2019 07:21 #457659

Dlaczego? Tutaj pchasz dużo powietrza więc dawkę paliwa można zwiększyć bez skutka ubocznego jakim będzie wzrost EGT. Ale zamontuj i daj znać jaki wynik

Jeszcze ten wynik z MAFa mnie interesuje - jakbyście mieli chwilę to sprawdźcie proszę, jakiś LOG z NC byłby mile widziany.

BTW. Taki mod to by latał jakby ktoś zrobił mu custom mapę wg. PJa z discotd5.com wraz z czujnikiem MAP o szerszym zakresie zamiast go oszukiwać. Dziwię się że Allisport nie ma tego w ofercie.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 4 października 2019 09:04 #457672

b0ch3n napisał:
Dlaczego? Tutaj pchasz dużo powietrza więc dawkę paliwa można zwiększyć bez skutka ubocznego jakim będzie wzrost EGT. Ale zamontuj i daj znać jaki wynik

Jeszcze ten wynik z MAFa mnie interesuje - jakbyście mieli chwilę to sprawdźcie proszę, jakiś LOG z NC byłby mile widziany.

Ale w dieslu większe obciążenie=więcej paliwa=cieplejsze spaliny

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 14 października 2019 17:04 #458119

vip napisał:
Oszukuje map sensor... po weekendzie montuje identyczny kit... Ale bez czujnika EGT się chyba nie obejdzie....

Zamontowałeś? U mnie był trochę problem z założeniem gumowej rurki co idzie od modulatora na tą metalową co wychodzi z gruszki na nowej turbinie.
Stara ma mniejszą średnicę,Nowe turbo znacznie większą.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 14 października 2019 17:09 #458120

Mam lekko dłubniętą mapę...doładowanie 1,5-1,6 bara...temp spalin przy dłuższym jednostajnym butowaniu dochodzi do 850st C....nanocom pokazuje temp silnika do 109st....chłodnicę wody mam całą aluminiową...nowe visco....ten typ tak ma....
Więcej powietrza....więcej paliwa....więcej gorących spalin....fabryczny wydech był liczony dla 140KM...
Ostatnio zmieniany: 14 października 2019 17:18 przez Zabol.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 14 października 2019 18:18 #458125

850stopni EGT to zbliżasz się do granicy bezpieczeństwa.
jak masz przy butowaniu 109 stopni na silniku to przy niesprzyjajacych warunkach otoczenia. Bardzo długie strome podjazdy będą problemy.

Masz zmieniony map sesnor, czy jakiś oszukiwacz założony? Bo przy 1.6bara to masz bankowe overboost.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 15 października 2019 07:20 #458154

RudeBoy napisał:
850stopni EGT to zbliżasz się do granicy bezpieczeństwa.
jak masz przy butowaniu 109 stopni na silniku to przy niesprzyjajacych warunkach otoczenia. Bardzo długie strome podjazdy będą problemy.

Masz zmieniony map sesnor, czy jakiś oszukiwacz założony? Bo przy 1.6bara to masz bankowe overboost.


Przy klasycznej turbinie nie ma stresu z EGT....przy zmiennej geometrii było by już baaardzo źle...w nowszych rozwiązaniach komp utrzymuje temp spalin na poziomie 650st...
Co do temp silnika...przy zwykłej chłodnicy było jeszcze więcej...dołożenie 20kw mocy przy sprawności silnika około 40%, wymaga odprowadzenia 30kw ciepła....część przez wydech ale większą część przez chłodnice...która po prostu sobie z tym nie radzi...
Do ogrzania 200 metrowego domu wystarcza w zimie 10-12kw....a tu mamy dodatkowe 30kw...

Mam założony oszukiwacz...
www.ebay.pl/itm/Land-Rover-TD5-Turbo-Boost-Increase-Unit-Defender-Discovery/132677609210?hash=item1ee433a6fa:g:TpYAAOxyNkRSUFsU

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 15 października 2019 07:47 #458157

A chłodnicę / intercooler masz zmienione na jakieś "tuningowe"?

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 15 października 2019 14:23 #458176

Chłodnicę mam całomeliniową:)
www.ebay.pl/itm/DIRENZA-42mm-ALUMINIUM-RADIATOR-RAD-FOR-LAND-ROVER-DISCOVERY-TD5-2-5-4WD-98-04/360652362637?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

Intercooler od polifta...jest odrobinę gróbszy...ale w gorące dni to i tak nie ma znaczenia, bo intercooler jest i tak chłodzony gorącym powiertzem z chłodnicy klimatyzacji
Ostatnio zmieniany: 15 października 2019 14:29 przez Zabol.

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 15 października 2019 14:34 #458177

Fajna przystępna cena w porównaniu do £565 + VAT od Allisporta.
Szkoda że ICków też nie robią

Odp: D2 TD5 VGT/VNT TURBO 15 października 2019 17:29 #458184

Fakt cena niezła...ładnie pospawany chociaż picikłak mu brakowało w oryginalne otwory ale założyc się dało bez większych problemów...nie wolno założyć gum pomiędzu chłodnicę a ramę...reszta ok...Icek to trochę nieporozumienie w lecie jeśli przed nim jest klima...bo do schładzania dostaje 60stC....

A co temp silnika to tak se myślę, że czujnik temp położony 6cm od kolektora wydechowego który ma przy bucie prawie 900stC to też taka trochę fikcja....być może dla tego angole przepuścili to przez kompa i wskazówka pokazuje właściwie...chip-a mam od 8 lat i nie podejżewam, żeby wcześniej było lepiej...ameliniową chłodnicę wsadziłem z pół roku temu....poprawiła wskazania temp silnika z nanocoma o kilka stopni ale użytkowo nie widzę różnicy...

W między czasie knułem z elektrycznymi wentylatorami chłodnicy...przerobiłem dużego SPAL-a....potem dwa SPAL-e...bo temp dobijała do 109stC....potem wróciłem do nowej oryginalnej viscozy....temp przy butowaniu dalej taka sama...i stąd koncepcja, że tak ma być....wrócę do elektryków na wiosnę jak się zrobi cieplej bo teraz to troche bez sensu...
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.39 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.