mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 8 listopada 2019 10:38 #459708

Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 8 listopada 2019 13:14 #459714

SID napisał:
Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

O jakiej "mocy" tutaj mówimy?
Czy cały czas kręcimy się wokół D2 w Td5?

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 8 listopada 2019 15:24 #459722

Dzięki za wyjaśnienie. Ma to sens jak jeździsz po asfalcie, w błoto szkoda ich , a dodatkowe nacięcia będą zbierać syf.
Popatrz co robi ukraińska glina z tarczą wentylowaną

IMG_20191108_151643.jpg

Odp: Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16 9 listopada 2019 08:16 #459749

mały off - akurat skupiliscie sie w temacie

co jest nie tak jak podczas ostrego hamowania na piasku, sciaga raz w jedna raz w druga strone
ponadto w ta strone ktora sciaga to koło zostawia widoczny slad hamowania, a z drugiej brak

pacjent D2, tak dopowiem odpwietrzalem hamulce

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 9 listopada 2019 09:57 #459753

JMK napisał:
SID napisał:
Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

O jakiej "mocy" tutaj mówimy?
Czy cały czas kręcimy się wokół D2 w Td5?

Oczywiście D2 TD5,latam bokami.Do 100km/h - 9,5 sec. Czymś to muszę zatrzymać dlatego pomysł modyfikacji hamulców ;)żadne tarcze tego do tej pory nie wytrzymały,zobaczymy czy DBA dadzą radę.
Ostatnio zmieniany: 9 listopada 2019 10:06 przez SID.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 9 listopada 2019 21:02 #459777

SID napisał:
JMK napisał:
SID napisał:
Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

O jakiej "mocy" tutaj mówimy?
Czy cały czas kręcimy się wokół D2 w Td5?

Oczywiście D2 TD5,latam bokami.Do 100km/h - 9,5 sec. Czymś to muszę zatrzymać dlatego pomysł modyfikacji hamulców ;)żadne tarcze tego do tej pory nie wytrzymały,zobaczymy czy DBA dadzą radę.

Może warto pomyśleć o jakimś spadochronie hamującym.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 11:11 #459877

Yogi napisał:
SID napisał:
JMK napisał:
SID napisał:
Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

O jakiej "mocy" tutaj mówimy?
Czy cały czas kręcimy się wokół D2 w Td5?

Oczywiście D2 TD5,latam bokami.Do 100km/h - 9,5 sec. Czymś to muszę zatrzymać dlatego pomysł modyfikacji hamulców ;)żadne tarcze tego do tej pory nie wytrzymały,zobaczymy czy DBA dadzą radę.

Może warto pomyśleć o jakimś spadochronie hamującym.

Utwierdziłeś mnie tylko w przekonaniu że faktycznie tracę tylko czas ...

Odp: Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16 12 listopada 2019 11:44 #459879

Jak budujesz swoje auto niezgodnie z przyjętymi standardami to automatycznie lądujesz na celowniku. Musisz ignorować niektóre kąśliwe uwagi, bo zawsze znajdzie się ktoś to chętnie poczyta i poogląda fotki tego co tam budujesz, np. ja

Odp: Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16 12 listopada 2019 12:06 #459880

b0ch3n napisał:
Jak budujesz swoje auto niezgodnie z przyjętymi standardami to automatycznie lądujesz na celowniku. Musisz ignorować niektóre kąśliwe uwagi, bo zawsze znajdzie się ktoś to chętnie poczyta i poogląda fotki tego co tam budujesz, np. ja


Nie żartuj sobie nawet. Latanie bokami pod remizą w Nadarzynie to jest domena kierowców BMW, nie LR.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16 12 listopada 2019 12:20 #459882

Nie mnie oceniać, skoro właścicielowi się tak podoba...
Fajnie że dłubie w aucie od strony osiągów i szkoda żeby efekty tego dłubania zatrzymał tylko dla siebie, mimo że poklasku tu nie zazna.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 16:00 #459913

SID napisał:
Yogi napisał:
SID napisał:
JMK napisał:
SID napisał:
Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

O jakiej "mocy" tutaj mówimy?
Czy cały czas kręcimy się wokół D2 w Td5?

Oczywiście D2 TD5,latam bokami.Do 100km/h - 9,5 sec. Czymś to muszę zatrzymać dlatego pomysł modyfikacji hamulców ;)żadne tarcze tego do tej pory nie wytrzymały,zobaczymy czy DBA dadzą radę.

Może warto pomyśleć o jakimś spadochronie hamującym.

Utwierdziłeś mnie tylko w przekonaniu że faktycznie tracę tylko czas ...

Hehe... foszek się pojawił po bitych 4 dniach istnienia wątku.
Będzie dobrze...

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 16:35 #459919

Yogi napisał:
SID napisał:
JMK napisał:
SID napisał:
Pepek napisał:
Nie chromrurką tylko kwasówką jak już .
Ale na serio to z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w czym one są lepsze od np TRW ?

Do ciężkiego auta idealne rozwiązanie.Tarcze DBA są bardzo odporne na wysokie temperatury, szybko odprowadzają ciepło dzięki Kangaroo Paw.Nie odkształcają się.Dużo wolniej się zużywają.
Będziemy montować razem z klockami na które jeszcze czekam. Jak trochę kilometrów zrobię to napiszę jakie wrażenia.Z wyrażonych przez kolegów powyżej opinii zauważyłem że mój projekt jest pionierski i na razie nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia na ten temat.
TRW mam teraz po roku jazdy mają takie bicia że kierownik wyrywa z ręki.Wcześniej tarcze GEN też się pogięły.Lubię trochę ostrzej jeździć bo jest moc to i hamulce dostają po tyłku.
Cena jak cena,z klockami połowa wartości lekko zmęczonego D1

O jakiej "mocy" tutaj mówimy?
Czy cały czas kręcimy się wokół D2 w Td5?

Oczywiście D2 TD5,latam bokami.Do 100km/h - 9,5 sec. Czymś to muszę zatrzymać dlatego pomysł modyfikacji hamulców ;)żadne tarcze tego do tej pory nie wytrzymały,zobaczymy czy DBA dadzą radę.

Może warto pomyśleć o jakimś spadochronie hamującym.


Brony, ja bym opuszczał brony.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 16:39 #459920

Ale wracając do sedna sprawy, napiszmy trochę konkretów, bo będzie, że tylko kasztanić umiemy...

Fabryczne, sprawne hamulce są w stanie zablokować 4 koła na asfalcie, szczególnie w standardowym rozmiarze opon. Nie wymaga to też jakiejś nadludzkiej siły w bucie. Czyli ich większa siła nic nie da, bo i tak gumy stają w miejscu. Na dalsze skrócenie drogi hamowania wpływa zatem przyczepność opony do podłoża, a nie to jak mocno działają hamulce. Zaryzykuję teorię, że więcej sensu miałaby inwestycja w dobre, szosowe opony. No ale z drugiej strony... na dobrej przyczepności się ciężej rusza z piskami

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 19:20 #459924

misha napisał:
Ale wracając do sedna sprawy, napiszmy trochę konkretów, bo będzie, że tylko kasztanić umiemy...

Fabryczne, sprawne hamulce są w stanie zablokować 4 koła na asfalcie, szczególnie w standardowym rozmiarze opon. Nie wymaga to też jakiejś nadludzkiej siły w bucie. Czyli ich większa siła nic nie da, bo i tak gumy stają w miejscu. Na dalsze skrócenie drogi hamowania wpływa zatem przyczepność opony do podłoża, a nie to jak mocno działają hamulce. Zaryzykuję teorię, że więcej sensu miałaby inwestycja w dobre, szosowe opony. No ale z drugiej strony... na dobrej przyczepności się ciężej rusza z piskami

Moim zdaniem nie chodzi o zablokowanie kół tylko raczej charakterystykę hamowania, jako dupowozu używam Renault Clio, ma "ostro" zestrojone hamulce (Megane, Espace podobnie) więc przesiadając się do D2 (MX-5 NA) mam wrażenie że nie hamuje lub hamuje słabo, nie tak jakbym chciał mimo że koła da się zablokować lub ABS zmusić do pracy.

Oczywiście pamiętam że moje D2 waży 2.5 tony na pusto a Clio tylko 1.2 tony czy MX-5 900 kg.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 19:27 #459928

A charakterystyka hamowania to przypadkiem nie działanie ABS?

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 20:00 #459934

Pepek napisał:
A charakterystyka hamowania to przypadkiem nie działanie ABS?

Nie, zupełnie nie, ABS to inna/awaryjna faza hamowania. To raczej tak jakby 2x mniejszym naciskiem na pedał hamować 2x mocniej. Nie bardzo potrafię to inaczej opisać.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 20:03 #459935

Pepek napisał:
A charakterystyka hamowania to przypadkiem nie działanie ABS?


Jaki abs , przecież w dwójkach trzej amigo odpalają choinki.
A...le B...ędzie S...iara

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 20:07 #459937

A nie jest tak ,że ABS ma powstrzymywać koła przed zablokowaniem?

Odp: Tarcze hamulcowe DBA 12 listopada 2019 20:15 #459941

Pepek napisał:
A nie jest tak ,że ABS ma powstrzymywać koła przed zablokowaniem?

Nie inaczej.
D2 bez ABS piszczy na 4 koła przy hamowaniu przy byle okazji.
Może zamiast inwestować pierdyliardy buraków we wszechmogące tarcze i klocki pobiegać trochę po schodach , wzmocnić mięśnie nóg
A jak to nie pomoże to znaleźć hakiera co napisze od nowa soft do SLABS.

Odp: Tarcze hamulcowe DBA , klocki Power Stop Z16 12 listopada 2019 20:17 #459942

Z drugiej strony ciekawe jak te superhiperwywalone w kosmos tarcze i klocki szybko będą znikać jazdą w błocie i działaniem wspomaganiem trakcji
I jednak jestem tego samego zdania co Pepek - ABS nie działa jedynie do 8km/h. A jeżeli nie działa powyżej to jedynie znaczy, że samochód jest z...ny
Awaryjnie, czy nie awaryjnie - zdecydowane wciśnięcie hamulca powinno już go aktywować.
A kontrola trakcji zdarza się, że w dobrych zakrętach również działa. Jak i przy jeździe jednym kołem po błocie , a innymi po asfalcie spowoduje aktywacje kontroli trakcji.
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.60 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.