mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
NEUROLOGIA

TEMAT: NANOCOM EVOLUTION

Odp: NANOCOM EVOLUTION 11 lipca 2018 12:11 #420544

Do obu

Odp: NANOCOM EVOLUTION 11 lipca 2018 14:20 #420561

OK, dzięki.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 11 lipca 2018 16:45 #420572

A mieliście sytuacje że nanocom sie restartował po ok 5 minutach pracy?

Odp: NANOCOM EVOLUTION 11 lipca 2018 18:07 #420576

Czasem podpinam na dłużej, nic się nie restartuje.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 11 lipca 2018 18:52 #420586

No ja też potrafiłem 300 km z włączonym nano jechac

Odp: NANOCOM EVOLUTION 12 lipca 2018 13:59 #420697

Nano mi sie nie restartowal.
Czesciej mi sie przytrafia, że nie ma komunikacji z BCU lub ECU.
Wtedy wyłączenie i włączenie stacyjki pomaga.
Bezpośrednio po jeździe nie łączy się z abs-em.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 10 sierpnia 2018 11:55 #422641

Odp: NANOCOM EVOLUTION 10 sierpnia 2018 12:14 #422647

Ensis napisał:


wszystko fajnie ale oprócz tego ze sobie poczytasz błędy nic nie zrobisz

Odp: NANOCOM EVOLUTION 10 sierpnia 2018 13:38 #422651

Bartosz S. napisał:
Nano mi sie nie restartowal.
Czesciej mi sie przytrafia, że nie ma komunikacji z BCU lub ECU.
Wtedy wyłączenie i włączenie stacyjki pomaga.
Bezpośrednio po jeździe nie łączy się z abs-em.

Nie ma prawa łączyć się z absem po jeździe. A dlaczego? Sprawdź w drugą stronę
Niemożliwe, żeby nie było komunikacji z innymi czujnikami podczas jazdy, chyba że kiedyś coś gdzieś gmerał

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 07:23 #429531

Witam Panowie. Jestem nowy w temacie diagnostyki Land Rover'a i chciałbym kupić diagnozer. Czytałem wiele opinii, tematów, itd, ale nadal nie wiem na co się zdecydować. Widzę, że większość z was jest zwolennikami NanoCom. Czy możecie powiedzieć w czym będzie on lepszy od Hawkeye? Mam dwa Disco II, jeden to 4.0 V8 benzyna jeden to TD5, stąd skłaniałem się na początku do zakupu Hawk, bo jest uniwersalny, ale już sam nie wiem. Z góry dzięki!

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 10:01 #429548

Jak masz 2 różne D2 (Td5 i V8) to musisz odpowiednie licencje (np. "D2 z Td5" z zestawu plus do tego V8) do nano kupić więc cena wyjdzie rzędu 2.5 kzł, nie wiem jak Hawkeye.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 11:38 #429551

Cena akurat nie ma znaczenia, chcę kupić raz a porządnie. Mam kilka rzeczy do ogarnięcia w v8 teraz, muszę zaadaptować tylne czujniki zawieszenia, fotele elektryczne przestały działać no i kluczyk chciałbym kupić drugi bo ten już jest w opłakanym stanie. Chciałbym po prostu żeby urządzenie ogarniało to wszystko plus inne bajery typu programowanie wtrysków do td5 jeśli będzie taka potrzeba. Czy Hawkeye to potrafi? Wiem że Nanocom jest bardzo rozbudowany pod tym względem, natomiast nigdzie nie mogę znaleźć informacji konkretnych na temat Hawkeye. Napisałem do dealera, ale odpisał że nie ma możliwości ustawienia zawieszenia, czyli już jest tu minus.

Dzięki wielkie za pomoc!!!!

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 11:50 #429556

Nanocom jest popularniejszy - i to wystarcza. Przekłada się to wprost w ilość informacji w googlach. Po prostu wklepując w wyszukiwarkę kod błędu, znajdziesz więcej informacji o możliwych przyczynach. Hawkeye z tego co wiem inaczej opisuje błędy (ma inne kody).

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 13:03 #429562

No to chyba się na niego zdecyduję. A wiesz może kolego czy ogarnę nim to swoje zawieszenie? Bo to w tej chwili jest dla mnie kluczowym problemem

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 14:04 #429570

Master808 napisał:
No to chyba się na niego zdecyduję. A wiesz może kolego czy ogarnę nim to swoje zawieszenie? Bo to w tej chwili jest dla mnie kluczowym problemem
Tak, jest opcja ustawiania zawieszenia. Ale na dzień dobry Ci poradzę - wywal to i wsadź sprężyny.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 16:59 #429584

misha napisał:
Tak, jest opcja ustawiania zawieszenia. Ale na dzień dobry Ci poradzę - wywal to i wsadź sprężyny.

Też nanocom potrzebny żeby powiedzieć samochodzikowi że ma sprężyny a nie poduszki.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 26 października 2018 18:25 #429585

Oj nie,mam sprężyny w td5 i zdecydowanie wolę zawieszenie pneumatyczne, bez dwóch zdań.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 27 października 2018 01:08 #429624

misha napisał:
Ale na dzień dobry Ci poradzę - wywal to i wsadź sprężyny.

Pozwole się nie zgodzić.
Ale nikomu też nie doradzam, jeżdżę kilka lat na poduchach i nie narzekam. Wymieniam na "nowe" /używki i jak mają stęknąć, to robią to po zawodach.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 27 października 2018 11:28 #429633

Poduchy lepsze, tak jak i automat wygodniejszy. Ale jak zajedziesz tysiace kilometrow od domu i cos padnie to juz gorzej. Sprezyna bardziej niezawodna. Co kto lubi, ja swoje wycialem zaraz po zakupie, ale fakt ze jedna juz klekala.

Odp: NANOCOM EVOLUTION 27 października 2018 17:24 #429638

Ensis napisał:
Poduchy lepsze, tak jak i automat wygodniejszy. Ale jak zajedziesz tysiace kilometrow od domu i cos padnie to juz gorzej. Sprezyna bardziej niezawodna. Co kto lubi, ja swoje wycialem zaraz po zakupie, ale fakt ze jedna juz klekala.


to zerknij do instrukcji, co ile należy wymieniać poduchy
Nie pamiętam dokładnie ale chyba co 4 lata
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.37 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.