mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

[D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3
(1 przeglądających) (1) Gość
NEUROLOGIA

TEMAT: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 21:37 #433492

ROBBIL napisał:
wojteks07 napisał:
Polar napisał:
to już jak tak wszyscy się chwalą że maja NNN to ja też mam do "oddania" ale nie za 400

450 na NNN do automata dam, więcej się nie kalkuluje bo ceny są absurdalne za NNN. Te ECU ze złota przecież nie są.


Za tyle można czasem, ale bardzo rzadko na wyspach. Ktoś to musi jeszcze tam sprawdzić. Wgranie mapy w msb z wymianą kości, bo inaczej się nie da kosztuje...450zł jak dobrze poszukasz plus wartość kompa msb. To masz 7-8 stówek, plus nnn możesz sobie mapy zmieniać. Tak że realna wartość nnn jest ciut większa niż chcesz dać



Jak chcesz mapy zmieniać nie regulując turbosprężarki przy przełączaniu pomiędzy mapami ?

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 22:51 #433496

vip napisał:
ROBBIL napisał:
wojteks07 napisał:
Polar napisał:
to już jak tak wszyscy się chwalą że maja NNN to ja też mam do "oddania" ale nie za 400

450 na NNN do automata dam, więcej się nie kalkuluje bo ceny są absurdalne za NNN. Te ECU ze złota przecież nie są.


Za tyle można czasem, ale bardzo rzadko na wyspach. Ktoś to musi jeszcze tam sprawdzić. Wgranie mapy w msb z wymianą kości, bo inaczej się nie da kosztuje...450zł jak dobrze poszukasz plus wartość kompa msb. To masz 7-8 stówek, plus nnn możesz sobie mapy zmieniać. Tak że realna wartość nnn jest ciut większa niż chcesz dać



Jak chcesz mapy zmieniać nie regulując turbosprężarki przy przełączaniu pomiędzy mapami ?

A nie jest czasem tak, że w przypadku np. D2 w Td5 to ECU (mapa ) steruje elektrozaworem, który docelowo steruje zaworem upustowym (wastegate)???
Czyli, chyba jednak można by się pobawić np. dwoma ECU podpiętymi naprzemiennie ("magiczny pstryczek-elektryczek") do jednego pędzidła (D2 Td5).

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 23:19 #433499

Da się zmienić wartości overboost

Ale wątpię aby zmieniał upuszczanie na zaworze wrzucając druga mapę na pstryczek

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 14:28 #433568

ROBBIL napisał:
Tak, teoretycznie powinno działać. Skoro schodzi ci z obrotów przy zmianie biegów, to jest ok

... czyli pozostaje mi tylko tropienie Nanocomem czy aby na pewno wszystkie przyciski się zgłaszają i reagują.
Ehhh, a już myślałem że taki ze mnie detektyw, prawie CSI Majami.

No i chyba rozważę zakup swojego Nanocoma. W dalszych planach mam wycieczki dłuższe i krótsze w jedno auto, a tu widzę ani rusz bez tego sprzęta.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 19:16 #433612

vip napisał:
--------------------


Jak chcesz mapy zmieniać nie regulując turbosprężarki przy przełączaniu pomiędzy mapami ?


Czekaj, teraz piszesz tak, a mi proponowałeś żebym przysłał kompa i wgrasz mi odpłatnie mapę

Nie mówiąc o tym że za free wymienisz mi kompa EU3 na EU2??
Ostatnio zmieniany: 6 grudnia 2018 19:19 przez PBorowka.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 20:25 #433623

PBorowka napisał:
vip napisał:
--------------------


Jak chcesz mapy zmieniać nie regulując turbosprężarki przy przełączaniu pomiędzy mapami ?


Czekaj, teraz piszesz tak, a mi proponowałeś żebym przysłał kompa i wgrasz mi odpłatnie mapę

Nie mówiąc o tym że za free wymienisz mi kompa EU3 na EU2??


Bo mapę wygrywasz jedną i pod to przestawiasz turbo zwiększajac doładowanie

Rok, dwa temu sterowniki chodziły w normalnych złotówkach,
W tym skoczyły do dziwnych sum

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 20:30 #433624

Zara zara , a Kościej przypadkiem nie testował u kogoś dwóch map w jednym kompie? Nie wiem dla czego ale coś mi się z Zajcem kojarzy ta akcja

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 20:34 #433626

vip napisał:
PBorowka napisał:
vip napisał:
--------------------


Jak chcesz mapy zmieniać nie regulując turbosprężarki przy przełączaniu pomiędzy mapami ?


Czekaj, teraz piszesz tak, a mi proponowałeś żebym przysłał kompa i wgrasz mi odpłatnie mapę

Nie mówiąc o tym że za free wymienisz mi kompa EU3 na EU2??


Bo mapę wygrywasz jedną i pod to przestawiasz turbo zwiększajac doładowanie ...

I taka rzeźba w ustawienie cięgna odbywa się bez kontroli ciśnienia doładowania, bez hamowni, bez zgrania mapy z ciśnieniem doładowania???
Czyżby na zasadzie: "podciągnij cięgno o 1 i 3/4 zwoja na gwincie, i będziesz zadowolony..."

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 20:39 #433630

Pepek napisał:
Zara zara , a Kościej przypadkiem nie testował u kogoś dwóch map w jednym kompie? Nie wiem dla czego ale coś mi się z Zajcem kojarzy ta akcja

Było tutaj...

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 6 grudnia 2018 20:59 #433635

Yogi napisał:
vip napisał:
PBorowka napisał:
vip napisał:
--------------------


Jak chcesz mapy zmieniać nie regulując turbosprężarki przy przełączaniu pomiędzy mapami ?


Czekaj, teraz piszesz tak, a mi proponowałeś żebym przysłał kompa i wgrasz mi odpłatnie mapę

Nie mówiąc o tym że za free wymienisz mi kompa EU3 na EU2??


Bo mapę wygrywasz jedną i pod to przestawiasz turbo zwiększajac doładowanie ...

I taka rzeźba w ustawienie cięgna odbywa się bez kontroli ciśnienia doładowania, bez hamowni, bez zgrania mapy z ciśnieniem doładowania???
Czyżby na zasadzie: "podciągnij cięgno o 1 i 3/4 zwoja na gwincie, i będziesz zadowolony..."


Dokładnie tak. I tak tutaj powietrza za mało nie będzie w tym przypadku
Komp i tak ograniczy paliwo w przypadku przeładowania
O everboost w td5 ma dosyć niska wartość


Da się to przekroczyć ale wiąże się z modyfikacja Ecu oraz samego MAP sensora

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 13:19 #433714

Pepek napisał:
Zara zara , a Kościej przypadkiem nie testował u kogoś dwóch map w jednym kompie? Nie wiem dla czego ale coś mi się z Zajcem kojarzy ta akcja
Testował i z tego co słyszałem z pozytywnym wynikiem.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 14:14 #433716

Odjechaliśmy trochę od głównego tematu, ale skoro już tu jesteśmy... Czy nie lepiej zamiast dłubać przy mapie to zacząć od wymiany turbiny na wersję ze zmienną geometrią i pod to dopiero mapę dostroić?

ars-serwis.pl/land-rover-modyfikacja-turbosprezarki/

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 14:25 #433717

b0ch3n napisał:
Odjechaliśmy trochę od głównego tematu, ale skoro już tu jesteśmy... Czy nie lepiej zamiast dłubać przy mapie to zacząć od wymiany turbiny na wersję ze zmienną geometrią i pod to dopiero mapę dostroić?

ars-serwis.pl/land-rover-modyfikacja-turbosprezarki/

No i jeszcze warto pomyśleć o wydajniejszym IC'ku.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 17:05 #433734

b0ch3n napisał:
Odjechaliśmy trochę od głównego tematu, ale skoro już tu jesteśmy... Czy nie lepiej zamiast dłubać przy mapie to zacząć od wymiany turbiny na wersję ze zmienną geometrią i pod to dopiero mapę dostroić?

ars-serwis.pl/land-rover-modyfikacja-turbosprezarki/


Mam taką sprężarkę u siebie i powiem szczerze, jestem cały czas zadowolony. Przebieg zbliża się do 100.000km. Bez wycieków, pompuje ładnie. Później dołożyłem chłodnicę powietrza Allisport i trochę słabiej się zbiera na dole, za to ładniej jedzie na wyższych obrotach.

Strojenie mapy pod większy cooler i inną sprężarkę - tak się powinno zrobić. Kiedyś rozmawiałem z firmą VTech - trochę kręcili nosem, że to niestandardowy silnik już itp... i jakoś euforii u nich nie widziałem na myśl o tym projekcie. Odniosłem wrażenie, że wolą wrzucić typowy szablonowy plik z dysku i skasować tysiaka. Trochę więcej się spodziewałem i dlatego odpuściłem. Myślę o VNT z Allisporta, ale nie daja gwarancji przy instalacji ze zmodyfikowanym dolocie. A ja ze snorkla nie chcę rezygnować...
Ostatnio zmieniany: 7 grudnia 2018 17:07 przez misha.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 18:36 #433742

misha napisał:
b0ch3n napisał:
Odjechaliśmy trochę od głównego tematu, ale skoro już tu jesteśmy... Czy nie lepiej zamiast dłubać przy mapie to zacząć od wymiany turbiny na wersję ze zmienną geometrią i pod to dopiero mapę dostroić?

ars-serwis.pl/land-rover-modyfikacja-turbosprezarki/


Mam taką sprężarkę u siebie i powiem szczerze, jestem cały czas zadowolony. Przebieg zbliża się do 100.000km. Bez wycieków, pompuje ładnie. Później dołożyłem chłodnicę powietrza Allisport i trochę słabiej się zbiera na dole, za to ładniej jedzie na wyższych obrotach.

Strojenie mapy pod większy cooler i inną sprężarkę - tak się powinno zrobić. Kiedyś rozmawiałem z firmą VTech - trochę kręcili nosem, że to niestandardowy silnik już itp... i jakoś euforii u nich nie widziałem na myśl o tym projekcie. Odniosłem wrażenie, że wolą wrzucić typowy szablonowy plik z dysku i skasować tysiaka. Trochę więcej się spodziewałem i dlatego odpuściłem. Myślę o VNT z Allisporta, ale nie daja gwarancji przy instalacji ze zmodyfikowanym dolocie. A ja ze snorkla nie chcę rezygnować...


Jak masz rozwiązane sterowanie turbina ?

Podciśnienie plus moduł pod elektrozawor turbo?

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:38 #433784

Misha - ale Ty masz normalną z innym wirnikiem (też mam )

Z tego co wiem ze zmienną geometrią nie robi do TD5

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:57 #433785

DarekPu napisał:
Misha - ale Ty masz normalną z innym wirnikiem (też mam )

Z tego co wiem ze zmienną geometrią nie robi do TD5


A niby po czym wnosisz ze nie robi? ;D

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 00:03 #433786

Misha, a czymu dół mówisz nie ciągnie po zmianie intercoolera?
I w jakiej sytuacji zdarza się to?
edyta
To chyba ta cała operacja również po to

edyta2
Gdzie Ty tak w ogóle to zauważasz, gdzie wykorzystujesz?
Mapy też można podkręcić dla własnych potrzeb
edyta 3
Td5 wytrzyma wiele, mój daje rade na poprawce Adama i ma kopa solidnego, tego nie podważam, to się daje odczuć, ale głębsze gmeranie
Ostatnio zmieniany: 8 grudnia 2018 00:15 przez wigga.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 00:16 #433787

Lepiej dajcie wykresy z alisport
Ostatnio zmieniany: 8 grudnia 2018 00:17 przez wigga.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 00:27 #433789

wigga napisał:
Misha, a czymu dół mówisz nie ciągnie po zmianie intercoolera?
I w jakiej sytuacji zdarza się to?
edyta
To chyba ta cała operacja również po to

edyta2
Gdzie Ty tak w ogóle to zauważasz, gdzie wykorzystujesz?
Mapy też można podkręcić dla własnych potrzeb
edyta 3
Td5 wytrzyma wiele, mój daje rade na poprawce Adama i ma kopa solidnego, tego nie podważam, to się daje odczuć, ale głębsze gmeranie


Bo jak większy ICek to więcej trzeba w niego pompować
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.40 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.