[DI/DII]Lepsze wrogiem dobrego czyli rozważania o Torsen TRU-TRACK
Lepsze wrogiem dobrego czyli rozważania o Torsen TRU-TRACK
Jako że kończy mi się wnętrze przedniego mostu mowa o D I
mocno się drań wyluzował i trzeszczy
rozglądam się za jakimś przeszczepem lub inną opcją
ale by nie popadać w rutynę chcę poruszyć temat
niepełnej blokady Torsen Trutrack
tu taka zajawka o czym kaman :)
http://www.run4x4fun.com/Blokady1.htm
ta inna opcja ( trutrack ) ma swoje plusy i minusy
minusem jest koszt i nieznane zachowanie się potem auta
( są tu wieloznaczne opinie )
plusem wyższa trwałość i może bonus terenowy
dodam iż opcję po taniości przeszczepu używki lub nowego wnętrza mogę zrealizować zawsze więc pytam o te alternatywy , doświadczenia , za i przeciw
co by w koszta bez sensu nie popaść
wszelkie konstruktywne opinie i dyskusja mile widziane
pozdrówki
PiotrVN
Ps
dla ciekawych tematu tu taki ciekawy dość artykuł o zasadach działania
http://www.klubvolvo.org.pl/uploaded/file/Blokady_02.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc&feature=related
Przypis z 11.06.2010
Należy trochę tekstu tu dopisać gdy jestem po zamontowaniu
takowego trutracka :):)
hmm .. zamontowałem do dyfra na przód ... problemów większych nie ma obowiązują podstawowe zasady mechaniki i dbałość o kleje ,uszczelnienia i regulacje oporów ..
namawiali mnie bardzo by zamontować na tył a tylny dać do przodu bo niby będzie nie halo z jazdą ...
dementuje wszystkie takie plotki ....
pojazd prowadzi sie dobrze nawet bardzo bo szybciej prostuje kierunek jazdy ...
nie zanotowałem wzrostu zużycia paliwa czy innych skutków ubocznych
w terenie ... tu mam problem z oceną ale coś tam pomaga bo zrobiłem trasę
bez zapiętej blokady ( ubytek sworzni ) i dawał radę wraz z tymi co ją mieli
trwałość potwierdzona już nie przez moje testy a innych ...u mnie dopiero 3 tyś km
ogólnie polecam jako zamiennik na poprawę niezawodności
Z pozdrowieniami
PiotrVN 11.06.2010