Jurna Zima 2012
Chcielibyśmy Was zaprosić na zimową imprezę 4x4 na Jurze - Jurna Zima 2012.
Tym razem będzie to impreza dwudniowa i nieco bardziej kameralna ale w 2 terminach.
Przygotowując tą imprezę stawiamy na klimat, integrację, wspólną zabawę i oczywiście „atrakcje” terenowe.
Poniżej konkrety.
Terminy:
I – 3 - 5 luty 2012
II – 10-12 luty 2012
Ilość uczestników:
Z uwagi na cięższe warunki do jazdy w zimie postanowiliśmy wprowadzić nieprzekraczalny limit 20 samochodów. Zakładamy, że jak to bywało dawniej będzie znacznie więcej chętnych, stąd 2 terminy.
Dodatkowo z uwagi na pojemność noclegowni zmuszeni jesteśmy wprowadzić limit uczestników:
max 35 osób.
Do limitu osób nie wliczamy twardzieli nocujących w aucie (bądą tacy??) i osób z bliska, które mogą dojeżdżać – ale o tym poniżej.
Baza imprezy, noclegi
Naszą bazą wypadową będzie Stadnina Koni Huculskich w Nielepicach (www.nielepice.com.pl). Mamy tam 35 miejsc noclegowych w kilku pokojach i sali zbiorowej. Nie należy się spodziewać poziomu kilkugwiazdkowego hotelu, ale miejsce ma swój klimat, kilka łazienek, salę z kominkiem, zaplecze kuchenne i kilka innych zalet, o których poniżej. Są koniki i inne zwierzęta domowe, z którym nasze pociechy będą mogły się zaprzyjaźnić.
Program imprezy
Piątek wieczór:
Spotykamy się w miejscu noclegu i uskuteczniamy wieczorną integrację przy kominku. Można dojechać dopiero na sobotę rano, ale zalecamy przyjazd w piątek, choćby w nocy.
Sobota
7.30 – śniadanie
8.30 – wyjazd na trasę
15.00 – obiad
17.00 – kulig na saniach, ognisko z kiełbaską w lesie, lokalne napoje rozgrzewające, potem przy świetle pochodni powrót do bazy i kontynuujemy integrację przy kominku.
Niedziela
9.00 – śniadanie (dla osób chętnych po śniadaniu można sobie pojeździć na konikach)
11.00 – wyjazd na trasę
15.30 – obiad i czułe pożegnania
Pewne elementy programu mogą się zmienić, będzie zima więc będziemy bardzo zależni od pogody – wiadomo, bez śniegu nie będzie kuligu.
Wyżywienie
Wszyscy uczestnicy będą mieli zapewnione pełne wyżywienie, w skład którego wchodzi:
- lokalne produkty do samodzielnego przygotowania kolacji w piątek
- śniadanie w sobotę
- obiad w sobotę
- kiełbasa na ognisko w sobotę (jeśli będzie kulig i ognisko)
- lokalne produkty do „podjadania” gdy ktoś zgłodnieje po kiełbasce lub pełna kolacja jeśli ognisko nie dojdzie do skutku z przyczyn pogodowych
- śniadanie w niedzielę
- obiad w niedzielę
Wyżywienie jest obowiązkowe i w pakiecie. Warto, ponieważ w naszej bazie funkcjonuje tzw. „Nielepicka Spiżarnia”, w której serwuje się wyłącznie świeże domowe lokalne wyroby i dania, m.in. pierożki, gołąbki, różne przetwory, marynaty, wędliny. Dodatkowo można będzie sobie zakupić te lokalne produkty do domu. Dokładamy starań, żeby impreza zadowoliła również Wasze podniebienia.
Trasy:
Trudność tras będzie w znacznej mierze zależna od warunków śniegowo-termicznych. W założeniu trasy mają być ciekawe, miejscami wymagające współpracy wszystkich uczestników, ale nie powodujące kilkugodzinnego stania całej grupy w jednym miejscu. A jak to wyjdzie to… zobaczymy.
Zalecamy opony zimowe lub MT. Jeśli spadnie dużo śniegu warto mieć łańcuchy i łopaty. Postaramy się znaleźć też coś dla właścicieli wyciągarek J
Uwaga! Wyjazd, jak każdy landkliniczy, jest dla rodzin, ale proszę rodziców małych pociech o przemyślenie tematu. Będzie zima, może mróz i żeby nie było stękania typu „podepnij mnie, nie mogę wyjść bo mi Jasia zawieje”.
Koszty
Koszt uczestnictwa wynosi 300zł od osoby i pokrywa
- 2 noclegi
- pełne wyżywienie w opisanym powyżej zakresie
- kulig z atrakcjami
- komplet naklejek
- koszty organizacji
1) Jeśli warunki uniemożliwią kulig będzie taniej o 50zł.
2) Noclegi i wyżywienie traktujemy „pakietowo” i nie będziemy rozliczać, że ktoś nocował raz, albo zjadł mniej bo przyjechał później lub odjechał wcześniej.
3) Wyjątek od pkt. 2 stanowią osoby w ogóle nie zostające na nocleg. Sugerujemy, aby tego nie planować, chyba, że ktoś ma do domu 10km, jest nietowarzyskim abstynentem i do tego musi nakarmić krowę J. Jeśli jednak będą takie osoby to dla nich będzie taniej o 45zł.
4) Jako osobę rozumiemy każdą osobę dorosłą oraz dziecko, które „śpi w osobnym łóżku i je z osobnego talerza i zajmuje samodzielnie miejsce w saniach”. Przyjmujemy, że na pewno każde dziecko powyżej 7 lat będzie liczone. Jeszcze pracujemy nad zniżkami.
5) Dodatkowo płatne są:
- lokalne produkty „na wynos”
- przejażdżki konne
- koszulki okolicznościowe (po 30zł)
Zapisy, zaliczki, rezygnacje
Zapisy już są, proszę się deklarować. Dla nas potwierdzeniem uczestnictwa, wg. którego będziemy liczyć limity, pozostałe miejsca itd. jest wypełnienie formularza (o tutaj FORMULARZ) oraz wpłacenie zaliczki w wysokości 140zł od każdej osoby. Dlatego listę uczestników, która generuje się przy kalendarzu terapii (o tutaj i tutaj) traktujcie jako orientacyjną. Właściwą listę zapisanych i opłaconych uczestników będziemy aktualizować pod artykułem.
Prosimy wpłacać zaliczki możliwie szybko po wypełnieniu formularza, nie później niż do 20go grudnia (chyba, że ktoś zapisze się później, o ile będą miejsca). Po 20 grudnia zaliczki stają się bezzwrotne, czyli w przypadku rezygnacji uczestnika nie zwracamy ich.
Po „prywatnych” rozmowach z wieloma z Was jesteśmy przekonani, że z uwagi na limit uczestników obie tury imprezy dojdą do skutku. Minimalnie na każdy termin musi być 14 aut. W formularzu jest opcja do wypełnienia „preferowany termin”.
Dane do wpłaty zaliczki:
Piotr Wachel
30-802 Krakó
ul.Braterska 17a
49 2490 0005 0000 4000 1188 2920