[DI][DII]OPONA MUD-Terain BFGoodrich KM2
Temat OPON to drażliwy temat w towarzystwie 4x4
dlatego nie chcę tu opiniować a raczej stworzyć dla potomnych, nowych użytkowników tego modelu miejsce do dyskusji ............opisy zalet czy wad umieszczone w komentarzach tu spróbujemy skomasować
Ja dodam swoje pierwsze wrażenia bo opinia właściwa będzie za 20-40 tyś km
Do tej pory sprawdziłem ją na gorącym asfalcie , piasku i deszczu , poważnego błota jeszcze nie widziała .......
porównanie mam tylko do poprzednich opon AT więc zaczynamy :
sucho :
bardzo dobrze się prowadzi na drodze (asfalt) nie myszkuje w koleinach
mokro :
bardzo dobrze się prowadzi , łatwo określić punkt utraty przyczepności nie pływa , ale jest bardziej wrażliwa na poślizg i zablokowanie
prowadzenie zimą śnieg b.dobre
Teren :
sprawdzone tylko na piasku ( plażowym) są super nie kopią a jakoś sprytnie napierają do przodu
styczeń 2010 grząskie ( dopisek )
- błoto - nie fajnie ( sabo )
- śnieg - super
hałas :
jest nieznacznie głośniej ( znośnie do 100 km ) ale odgłos nie uciążliwy
Hamowanie :
dobre , czuć gdzie kończą się możliwości , oczywiście słabiej niż AT ale różnica ledwo odczuwalna
Ad: 23.09.09. trzeba jednak uwarzać da się na suchej drodze zablokować koła z efektem "ruskiego" tira czyli hałas i siwy dym :)
opory toczenia :
chyba podobne do AT nie zanotowałem wzrosty zużycia paliwa
kierowalność :
bardzo dobra , tak asfalt jak i teren nie myszkuje w koleinach
wygląd :
sprawa gustu ale chyba agresywny
Uwagi inne :
bieżnik o wysokości 15 mm , trochę trudne do wywarzenia , czoło bieżnika przy rozmiarze opony 245x75x16 to raptem 18 cm
uwaga to mniej niż w AT ok 1,5 cm , opona miękka dobrze się układa ....to tyle nie obiektywnych uwag
nie wpisuję danych tech i reklamy to każdy sobie znajdzie ......na więcej uwag czekam od użytkowników ....
pozdrawiam
PiotrVN
NA FORUM
-
-
- Dziki Wschód 11: 13-15 czerwca 2025
- 17 kwietnia 2025 21:15 / wczoraj
-
Najnowsze terapie
- No events posted.