mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Drukuj

[DI][DII]OPONA MUD-Terain BFGoodrich KM2

Wpisany przez PiotrVN
czwartek, 03 września 2009 12:16

 Temat OPON to drażliwy temat w towarzystwie 4x4

dlatego nie chcę tu opiniować a raczej stworzyć dla potomnych, nowych użytkowników tego modelu miejsce do dyskusji ............

opisy zalet czy wad umieszczone w komentarzach tu spróbujemy skomasować

Ja dodam swoje pierwsze wrażenia bo opinia właściwa będzie za 20-40 tyś km

Do tej pory sprawdziłem ją na gorącym asfalcie , piasku i deszczu , poważnego błota jeszcze nie widziała .......

porównanie mam tylko do poprzednich opon AT więc zaczynamy :

sucho :

bardzo dobrze się prowadzi na drodze (asfalt) nie myszkuje w koleinach

mokro :

bardzo dobrze się prowadzi , łatwo określić punkt utraty przyczepności nie pływa , ale jest bardziej wrażliwa na poślizg i zablokowanie

prowadzenie  zimą  śnieg   b.dobre  


Teren :

sprawdzone tylko na piasku ( plażowym) są super nie kopią a jakoś sprytnie napierają do przodu

styczeń   2010  grząskie (  dopisek  )

- błoto    -  nie  fajnie   (  sabo ) 

- śnieg   -  super    

hałas :

jest nieznacznie głośniej ( znośnie do 100 km ) ale odgłos nie uciążliwy

Hamowanie :

dobre , czuć gdzie kończą się możliwości , oczywiście słabiej niż AT ale różnica ledwo odczuwalna

Ad: 23.09.09.   trzeba jednak  uwarzać  da  się na  suchej  drodze  zablokować  koła  z  efektem  "ruskiego" tira  czyli  hałas  i  siwy  dym  :)    

opory toczenia :

chyba podobne do AT nie zanotowałem wzrosty zużycia paliwa

kierowalność :

bardzo dobra , tak asfalt jak i teren nie myszkuje w koleinach

wygląd :

sprawa gustu ale chyba agresywny

Uwagi inne :

bieżnik o wysokości 15 mm , trochę trudne do wywarzenia , czoło bieżnika przy rozmiarze opony 245x75x16 to raptem 18 cm

uwaga to mniej niż w AT ok 1,5 cm , opona miękka dobrze się układa ....to tyle nie obiektywnych uwag

nie wpisuję danych tech i reklamy to każdy sobie znajdzie ......na więcej uwag czekam od użytkowników ....

 

pozdrawiam

PiotrVN

 

Written by :
PiotrVN
 
Poprawiony: sobota, 12 lutego 2011 10:37
 

NA FORUM

Więcej »

Najnowsze terapie

  • No events posted.
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.