mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
IMPLANTOLOGIA
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: [L322] Turystyczne wozidło

Odp: [L322] Turystyczne wozidło 4 października 2024 09:29 #500665

m3hoo napisał:
Patyk napisał:

Jak chcesz detale to zapraszam

Póki co, badam teren, możliwości i ograniczenia/wady L322...
Muszę się rozeznać w temacie.


Ograniczenia - masa, wykrzyż jak na niezależne ok, ale sztywne mosty to nie są. Trzeba jechać trochę inaczej niż 300, poczekać na kontrolę trakcji.
Wady - skrzynia do dupy, póki co mało szpeju, ze 20 komputerów spiętych canem i jak jeden się wysra to potrafi nie usypiać samochodu, przez co prad zżera, pali więcej niż 300.

Odp: [L322] Turystyczne wozidło 14 października 2024 21:23 #500741

Vecna napisał:
Ograniczenia - masa, wykrzyż jak na niezależne ok, ale sztywne mosty to nie są. Trzeba jechać trochę inaczej niż 300, poczekać na kontrolę trakcji.
Wady - skrzynia do dupy, póki co mało szpeju, ze 20 komputerów spiętych canem i jak jeden się wysra to potrafi nie usypiać samochodu, przez co prad zżera, pali więcej niż 300.

A czy przy wspomnianych 31" da się jechać, gdy padnie zawiecha? Taki rozmiar miałeś, gdy padł Ci przód w Rumunii?
Wykrzyż w Pajero Sport w porównaniu do Disco nie istnieje. Zresztą w Grand Cherokee WG też go w sumie nie miałem. Ale staram się patrzeć, gdzie i jak wjeżdżam i póki co, jakoś się udaje. Choć oczywiście zdarzają się takie trasy, gdzie powalczyć trzeba a i nawet ze 2 razy wyciągarki używałem.
Co do skrzyni... pytanie, jak tam z jej naprawialnością lub nowymi skrzyniami? Czytałem jakieś stare posty Czesława na innym forum i pisał, że niegdyś nawet nówki były dostępne w sensownych pieniądzach. Pytanie, czy remont mieści się w jakichś sensownych pieniądzach? To w końcu dość stara skrzynia jest i chyba (?) nie jest jakoś mocno skomplikowana względem tego, co teraz pakują.
A co do szpeju, to mnie to trochę dziwi... bo to, że do Pajero Sport, którego sprzedało się w Europie niewiele, sprzętu jest tyle, co kot napłakał, to rozumiem. Ale do RR? Przeca tym chyba trochę ludzi np. w Angolewie jeździ? Do Disco I, II, III, IV tego jest masa.

Odp: [L322] Turystyczne wozidło 16 października 2024 12:43 #500752

Jechałem na odbojach z przody na 31 (285 szerokie) i da się jechać, choć skacze jak piłka.

Wykrzyż na tych 31, przy czym prawa przednia poducha już tytaj nie trzymała powietrza. Ale jak wykrzyż się kończy to kontrola trakcji pięknie go wyprowadza.

IMG_20220501_151936756_2024-10-16.jpg


IMG_20220501_151922371_2024-10-16.jpg


Co do skrzyni...
Przechodziłem regeneracje 2 razy (raz na gwarancji), a już przeciąga - wg mnie chujowa robota. Na fejsie jest typ co nim skacze i ora na północy Polski - regeneracje skrzyni robił w Krasnymstawie gdzie poprawiają problemy tej skrzyni z trzymaniem ciśnienia (przez co zaczyna ją spalać).
Dziś u mechanika mojego byłem i najprawdopodobnie w następnym roku wjedzie swap na zf6hp.
Ostatnio zmieniany: 16 października 2024 12:44 przez Vecna.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.15 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.