mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

D2 w górę
(1 przeglądających) (1) Gość
ORTOPEDIA
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: D2 w górę

D2 w górę 4 czerwca 2024 08:38 #499963

hej
po 4 latach tylne sprężyny w moim D2 się uklepały (od poczatku nie stało to jak nalezy - sprężyny EFS), padł więc pomysł żeby pod talerzyki wstawić 2-3cm podkładki.

  • Czy ktoś z szanownego grona ma takiepodkładki?
  • a może, może mi podać fi walca potrzebnego na podkładkę?
  • może coś takiego wytoczyć?
Ostatnio zmieniany: 4 czerwca 2024 08:38 przez zerolik.

Odp: D2 w górę 4 czerwca 2024 11:06 #499965

Na all...o masz gumowe 2,5 cm gotowce. Też się mój tył z Terrafirmy HD uklepał. I kombinuję co tu zrobić, i chyba nowe sprężyny przyj∂ą, bo jednocześnie jeździ jak wóz drabiniasty kiedy nie ma pełnego załadunku.

Odp: D2 w górę 4 czerwca 2024 11:25 #499966

Problem z siadaniem zawieszenia dotyczy chyba wszystkich pojazdów po lifcie. W busach i innych pojazdach stosuje się poduszki powietrzne jako dodatkowy element sprężysty do jazdy z załadunkiem. W czasie jazdy na pusto cieszysz się komfortem, a po załadunku i dopompowaniem poduszki sprężyny nie są narażone na pęknięcie czy ugniatanie. Ktoś stosuje?

Odp: D2 w górę 4 czerwca 2024 13:06 #499967

siwybober napisał:
Na all...o masz gumowe 2,5 cm gotowce. Też się mój tył z Terrafirmy HD uklepał. I kombinuję co tu zrobić, i chyba nowe sprężyny przyj∂ą, bo jednocześnie jeździ jak wóz drabiniasty kiedy nie ma pełnego załadunku.


Podrzucisz jakiegoś linka?

Odp: D2 w górę 4 czerwca 2024 14:10 #499968

zerolik napisał:
hej
po 4 latach tylne sprężyny w moim D2 się uklepały (od poczatku nie stało to jak nalezy - sprężyny EFS), padł więc pomysł żeby pod talerzyki wstawić 2-3cm podkładki.

  • Czy ktoś z szanownego grona ma takiepodkładki?
  • a może, może mi podać fi walca potrzebnego na podkładkę?
  • może coś takiego wytoczyć?

Mam chyba takie podkładki 2cm

Odp: D2 w górę 6 czerwca 2024 05:50 #499984

zerolik napisał:
siwybober napisał:
Na all...o masz gumowe 2,5 cm gotowce. Też się mój tył z Terrafirmy HD uklepał. I kombinuję co tu zrobić, i chyba nowe sprężyny przyj∂ą, bo jednocześnie jeździ jak wóz drabiniasty kiedy nie ma pełnego załadunku.


Podrzucisz jakiegoś linka?


Wyszukanie 'Discovery 2 Podkładki sprężyny tył 25mm'
Link który pewnie zaraz wygaśnie allegro.pl/oferta/land-rover-discovery-2-podkladki-sprezyny-tyl-25mm-14037206302

Odp: D2 w górę 6 czerwca 2024 07:59 #499985

Nie testowałem, ale zamiast podkładki nie można dać do kowala, żeby rozciągnął na gorąco? Pamiętam że kiedyś się z resorami tak robiło.

Odp: D2 w górę 6 czerwca 2024 15:23 #499987

Obróbka na gorąco może zmienić charakterystykę sprężyny

Odp: D2 w górę 7 czerwca 2024 07:24 #499995

Drogawe te "podkładki. Z polietylenu nie można by zastosować?

Odp: D2 w górę 7 czerwca 2024 08:10 #499996

Kwiatek napisał:
Drogawe te "podkładki. Z polietylenu nie można by zastosować?

Rzeczywiście, pamiętałem, że to jakieś tańsze było. No ale wszystko było tańsze. Nie wiem czy w tym miejscu chciałbym jakiś chałupniczo wytoczony polietylen.

Odp: D2 w górę 7 czerwca 2024 08:14 #499997

siwybober napisał:
. Nie wiem czy w tym miejscu chciałbym jakiś chałupniczo wytoczony polietylen.

Że się nie nadaje, czy jak?

Odp: D2 w górę 8 czerwca 2024 19:40 #500009

A te z linku nie są przypadkiem z polibusza?

Odp: D2 w górę 9 czerwca 2024 11:20 #500011

Osobiście wolałbym podstawić/podnieść sprężyny od dołu a nie dawać podkładki od góry.

Odp: D2 w górę 9 czerwca 2024 19:41 #500018

W pracy zawieszenie nie powinno być różnicy . Ale ja u siebie dałem pod miseczki

Odp: D2 w górę 10 czerwca 2024 06:34 #500024

Pod miseczki to chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie.

Odp: D2 w górę 10 czerwca 2024 09:04 #500026

Kwiatek napisał:
Pod miseczki to chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie.

Jakoś nie widzę podkładek luzem nad sprężynami w czasie mocnej pracy zawieszenia w terenie (na asfalcie to może się udawać). Jeżeli w terenie sprężyny potrafią wyskoczyć z górnych mocowań to co stanie się z podkładkami u góry luźno włożonymi? Takie podkładki mają sens ale przy mcPhersonach w których sprężyna jest zawsze ściśnięta.


Oczywiście autor tematu może założyć podkładki u góry, będzie dobrym testerem tego rozwiązania.

Odp: D2 w górę 10 czerwca 2024 09:25 #500027

wojteks07 napisał:
Kwiatek napisał:
Pod miseczki to chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie.

Jakoś nie widzę podkładek luzem nad sprężynami w czasie mocnej pracy zawieszenia w terenie (na asfalcie to może się udawać). Jeżeli w terenie sprężyny potrafią wyskoczyć z górnych mocowań to co stanie się z podkładkami u góry luźno włożonymi? Takie podkładki mają sens ale przy mcPhersonach w których sprężyna jest zawsze ściśnięta.


Oczywiście autor tematu może założyć podkładki u góry, będzie dobrym testerem tego rozwiązania.

W grę wchodzi tylko i wyłącznie podkładka pod miseczkę sprężyny. Będzie ona wtedy przykręcona wraz z miską od ramy. To się przypadkiem nie nazywało bieda lift?
Np.
landstore.pl/podkladki-dystansowe-sprezyn-zawieszenia-przod-para-defender-discovery-rr

Odp: D2 w górę 10 czerwca 2024 14:48 #500031

jest mi ktoś w stanie zmierzyć fi talerzyka pod sprężynę + wewnętrzne fi tej części, która siada na moście?

Odp: D2 w górę 10 czerwca 2024 15:16 #500032

Kwiatek napisał:
wojteks07 napisał:
Kwiatek napisał:
Pod miseczki to chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie.

Jakoś nie widzę podkładek luzem nad sprężynami w czasie mocnej pracy zawieszenia w terenie (na asfalcie to może się udawać). Jeżeli w terenie sprężyny potrafią wyskoczyć z górnych mocowań to co stanie się z podkładkami u góry luźno włożonymi? Takie podkładki mają sens ale przy mcPhersonach w których sprężyna jest zawsze ściśnięta.


Oczywiście autor tematu może założyć podkładki u góry, będzie dobrym testerem tego rozwiązania.

W grę wchodzi tylko i wyłącznie podkładka pod miseczkę sprężyny. Będzie ona wtedy przykręcona wraz z miską od ramy. To się przypadkiem nie nazywało bieda lift?
Np.
landstore.pl/podkladki-dystansowe-sprezyn-zawieszenia-przod-para-defender-discovery-rr

To są 2" ,aby uzyskać bieda lift zakładało się podwójne miseczki pod sprężynę odwracając dolną, co dawało 1" liftu

Odp: D2 w górę 10 czerwca 2024 17:35 #500033

zerolik napisał:
jest mi ktoś w stanie zmierzyć fi talerzyka pod sprężynę + wewnętrzne fi tej części, która siada na moście?

Dystans który leży u mnie na półce ma wewnętrzny otwór fi 49.5mm a po zewnątrz fi 104mm, czy pasuje nie wiem bo nie przymierzałem ale dokładnie w tym samym celu go kupiłem,wyrównać tył z przodem.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.22 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.