Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

mechanik podkarpacie
(1 przeglądających) (1) Gość
PROFILAKTYKA
  • Strona:
  • 1

TEMAT: mechanik podkarpacie

mechanik podkarpacie 4 listopada 2010 13:28 #16245

witam szacowne forum na początek może trochę o mnie mam na imię Robert i od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem landrynki .autko jest sprorowadzone i potrzebuje solidnego przeglądu ponieważ ja jestem zielony w tym temacie szukam warsztatu w mojej okolicy . ale warsztatu gdzie będą znali ten przypadek a nie tylko eksperymentowli . z góry dziękuję za pomoc szacownego konsylium .
Ostatnio zmieniany: 4 listopada 2010 13:28 przez niewidzialny.

O: mechanik podkarpacie 4 listopada 2010 13:59 #16248

a jakie wieksze miasta masz koło siebie i dokąd Tobie bliżej lub po drodze?

O: mechanik podkarpacie 4 listopada 2010 15:28 #16252

do nas Masz z 50km pozdro

O: mechanik podkarpacie 4 listopada 2010 15:29 #16253

sory ale mogłem podać na samym początku , miasta to Stalowa Wola lub Rzeszów z tym że w granicach rozsądku może to być i dalej . zależy mi żeby ktoś przejrzał moją landrynkę ktoś kto się zna a nie gdyba , w ten sposób jestem bogatszy o pompę hamulcową a wystarczyło wymienić uszczelniacze , z wymianami oleju itd poradzę sobie sam reszta wymaga większej wiedzy której ja nie mam . dużo jest na forach ale rady to jedno a wprawne oko i ucho to drugie .

O: mechanik podkarpacie 4 listopada 2010 19:20 #16264

Mariusz
Bandrów Narodowy (na końcu wsi, ewentualnie pytać o Anglika)
tel. 798-172-032
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
To jakieś 130 km z Rzeszowa. Kawałek jest, ale człowiek OK.

O: mechanik podkarpacie 4 listopada 2010 20:40 #16268