Możliwe, że coś innego. Lektura różnych forów o naszych furach sugeruje, że jednak w 9 przypadkach na 10 to wina jednego z silniczków. Da się do niego dobrać, szczotki czyścić, sam silnik wymienić, tylko czasu i cierpliwości trochę potrzeba.
Sprawdź, czy jak wysyłasz sygnał otwarcia z pilota do słychać jakieś brzęczenie w środku zamka, ale w tym czasie bolec się nie rusza. Jeśli tak, to raczej silniczek.
Z tym, że jeśli to nie silniczek; albo przy rozbieraniu mechanizmu zamka doprowadzisz do stanu uniemożliwiającego jego poprawne złożenie, zostaniesz bez działającego zamka w drzwiach.
Warto by wtedy mieć jakąś (nawet pożyczoną, czy ze szrotu) używkę pod ręką, co by auto zabezpieczyć.
Edyta: Potencjalnie przydatne poradniki:
Wyjmowanie zamka, też pasażer tył
Rozbieranie mechanizmu zamka, *ujowa strona, ale ze zdjęciami
Wymiana silniczka
Pod ostatnim linkiem podane są parametry silnika, jeśli masz elektryczny pod ręką, albo podobne gadgety u siebie to można pokusić się o wymianę.