No fajnie - z tym że powiedz mi w jaki sposób ma on wpływać na prędkość ? Przecież to jest tylko "włącznik" coś co podaje +12 o dużym amperażu na silnik . Sterowanie prędkością osiagasz poprzez przepuszczanie masy przez 1,2 lub 3 oporniki - a to wybierasz pokrętłem na panelu . tylko na 4 biegu leci bezpośrednio do złączki silniku.
jeżeli wentylator byłby padnięty całkowicie - zgadzam się, jeżeli na 4 działa a nie ma regulacji prędkości - dalej twierdzę że to uwalony zestaw oporników

.
DODANO:
z resztą zobacz, fabryka wie najlepiej chyba

:
Jako że po angielsku to przetłumaczę
Kiedy włącznik wentylatora przedniego jest przełączony na pozycję I , masa jest podawana na terminal 85 przekaźnika wentylatora (tan który pokazałeś), przekaźnik jest zasilany i podaje napięcie na terminal numer 2 silnika wentylatora. Masa jest podawana do silnika wentylatora przez wszystkie trzy oporniki zestawu oporników - (nazwijmy to opornicą). wentylator pracuje na niskiej prędkości.|
Kiedy przełącznik jest przełączony na pozycję II przekaźnik dalej jest zasilany, i prąd dalej jest podawany na pin 2 silnika. Masa jest teraz podawana przez dwa oporniki z opornicy... itd itd...
Na trzecim biegu leci przez jeden opornik , na czwartym masa wchodzi bezpośrednio na złącze wiatraka...
Nie neguję że możesz mieć rację - jednak jeżeli wentylator na 4 biegu pracuje dobrze )nie przerywa, nie zatrzymuje się , nie faluje) nic nie wskazuje na usterkę przekaźnika