No i niestety telenowela trwa nadal:)

.
Dziś po przejechaniu kilku krótkich odcinków znów błędy wyskoczyły ale jakby mniej ich było....najpierw wysokoczył Autogearbox failure, limited gear avaible plus jak zatrzymałem auto miałem problem z ruszeniem..."ślizganie się konwertera"
To lista błędów - tym razem skanowenie IID
L319 - Discovery 3 2005
Vehicle scanned on 29-12-2017 13:55
Using IIDTool BT V3.0 B2481
Body Control
B1A93-93 (2F) Invalid roof position - Component failure - no operation
( at 263370 km )
B1B89-3A (2F) Seat slide motor speed/position sensor - Frequency modulation/pulse width modulation failure - incorrect, has too many pulses
( at 263370 km )
B1C57-14 (2F) Passive start ignition relay coil circuit - General electrical failure - circuit short to ground or open
( at 263370 km )
Engine TDV6
U0101-00 (2F) Lost communication with transmission control module
Parking Brake
U0101-87 (FB) Lost communication with transmission control module - Bus signal/message failure - missing a message
( at 263376 km )
Suspension
U0101-87 (2F) Lost communication with transmission control module - Bus signal/message failure - missing a message
( at 263376 km )
Terrain Response
U0101-87 (2F) Lost communication with transmission control module - Bus signal/message failure - missing a message
( at 263376 km )
Traffic Message
B1A56-18 (2F) Antenna circuit - General electrical failure - circuit current below threshold
Transfer Case
U0101-87 (2F) Lost communication with transmission control module - Bus signal/message failure - missing a message
( at 263376 km )
Znowu prawie wszystko z U wykopująca HSCANbus......
Lista rzeczy co zrobiłem do tej pory......
- alternator wymieniony nowy denso, który zaraz po uruchomieniu auta ładuje podręcznikowo czyli 14.9-15. Jak troszkę pojeździłem bo ładowanie spadło do 14.7 a w momencie pojawieniu się błędów ładownie było 14V.
-akumulator raczej trzyma bo napiecie nie spada niżej 12.54 nawet jak auto stoi długo.
- włącznik swiateł stopu wymieniony oba zasilania 12v sa -na czerwonym przewodzie
-Żarówki stopu wymienione na OSRAM
-złącza na TTCM wyczyszczone czyste
Jedna rzecz mnie chodzi mi po głowie....Parę miesiecy temu miałem problem z instrument cluster a dokładnie zimnymi lutami na procku. Przelutowanie proca rozwiazało problem i zegary działają bez problemu. W drugiej kolejności zawiozłem samochód do warstatu na uszczelnienie pompy oleju automatycznej skrzyni biegów. Skrzynia była demontowana, wymieniony olej, filtr nowa metalowa misa olejowa. Autem wróciłem do domu bez problemu 120km (dodam że buło sucho:)).
Na drugi dzień pojawił się pierwszy raz problem opisany tutaj.
Oczywiscie okrągłą wtyczkę w skrzyni sprawdziłem i jest "kliknięta" razczej dobrze. Chociaż sama tulejka jest jakby troszkę dziwnie założona.
Czy jest możliwe aby mechatronika powodowała wywrócenie komunicacji HSCAN na TTCM???
I
Inna sprawa że LPFP daje tylko 0.3Bar ale stabilne 0.3 które nie spada przy 3tys obrotów.
Jakieś dalsze pomysły?