ROBBIL napisał:
b0ch3n napisał:
Poszukuję dokładnych informacji czym różni się ECU EU2 oraz EU3.
Jakiś poprzedni druciarz w moim D2 polift wstawił ECU przedlift... Powód zmiany nieznany.
Zastanawiam się jakie mogą być tego skutki uboczne.
Generalnie ecu nnn, czyli eu3 jest bardziej "dopracowane" silnik chodzi bardziej "miękko"
Można zmieniać mapy nanocomem. Jak nie masz, to dobry kumpel zrobi ci to za flachę, albo vip za ?
W niektórych kręgach uważany za bardziej awaryjny
ecu msb, czyli eu2 jest nie "programowalny" czyli jak chcesz zmienić mapę to musi ci to ktoś zrobić.
W eu3 masz inny pedał gazu, wtryski, czujnik w filtrze powietrza chyba
Za msb trzeba dać ok 250 zł, za nnn jak dobrze trafisz to od 400zł
Automat i manual się róznią
Szczególnie jak trzeba poprawiać po kumplu bo auto ma problemy związane z mapa wgrana za kumpla
Bo tłoki nadpalone, bo szarpie itp
Producent nie po to zastosował oznaczenia sterowników aby na pale ładować „coś”
A później ze td5 jest „beeee”
Eu3 to inne głównie Glowica, wtryski i wałek a różnica między eu2 to jakieś 250BAR różnicy na rozpylaniu
Dochodzi potencjometr gazu 3-pozycyjny, sterownik silnika, czujnik ciśnienia/temperatury w obudowie filtra, katalizator w części wydechowej
Da się dostosować sterownik NNN do pracy z silnikiem eu2.
Robbil ja poproszę jak masz ze 20 sterowników NNN po 400zl jak masz na stanie