mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

[D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3
(1 przeglądających) (1) Gość
NEUROLOGIA

TEMAT: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3

[D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 22:13 #432745

Poszukuję dokładnych informacji czym różni się ECU EU2 oraz EU3.
Jakiś poprzedni druciarz w moim D2 polift wstawił ECU przedlift... Powód zmiany nieznany.
Zastanawiam się jakie mogą być tego skutki uboczne.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 22:18 #432747

Problemy z oddychaniem.
Brak erekcji na pedał.
Pulpitacja.
Kołysanie pierścionków.
Nieżyt wytrysków.
Ostatnio zmieniany: 29 listopada 2018 22:18 przez FiSpCar.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 22:30 #432753

Mam ECU poliftowe jak potrzebujesz
pisz na priv

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 22:38 #432757

vip napisał:
Mam ECU poliftowe jak potrzebujesz
pisz na priv



that's why you're VIP

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 22:48 #432764

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 23:24 #432776

U Adama na półce kompów jak mrowkow więc lepiej zamów zmień i po sprawie

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 29 listopada 2018 23:52 #432791

vip napisał:
Mam ECU poliftowe jak potrzebujesz
pisz na priv


Faktycznie aktywnie uczestniczysz w życiu LK
I rada bardzo drogocenna...

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 00:05 #432796

b0ch3n napisał:
Poszukuję dokładnych informacji czym różni się ECU EU2 oraz EU3.
Jakiś poprzedni druciarz w moim D2 polift wstawił ECU przedlift... Powód zmiany nieznany.
Zastanawiam się jakie mogą być tego skutki uboczne.



Generalnie ecu nnn, czyli eu3 jest bardziej "dopracowane" silnik chodzi bardziej "miękko"
Można zmieniać mapy nanocomem. Jak nie masz, to dobry kumpel zrobi ci to za flachę, albo vip za ?
W niektórych kręgach uważany za bardziej awaryjny

ecu msb, czyli eu2 jest nie "programowalny" czyli jak chcesz zmienić mapę to musi ci to ktoś zrobić.

W eu3 masz inny pedał gazu, wtryski, czujnik w filtrze powietrza chyba

Za msb trzeba dać ok 250 zł, za nnn jak dobrze trafisz to od 400zł
Automat i manual się róznią

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 00:09 #432799

FiSpCar napisał:
Problemy z oddychaniem.
Brak erekcji na pedał.
Pulpitacja.
Kołysanie pierścionków.
Nieżyt wytrysków.

ROBBIL napisał:


W eu3 masz inny pedał gazu, wtryski, czujnik w filtrze powietrza chyba

Za msb trzeba dać ok 250 zł, za nnn jak dobrze trafisz to od 400zł
Automat i manual się róznią


To samo tylko ładniej
Ostatnio zmieniany: 30 listopada 2018 00:10 przez FiSpCar.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 01:11 #432809

ROBBIL napisał:
b0ch3n napisał:
Poszukuję dokładnych informacji czym różni się ECU EU2 oraz EU3.
Jakiś poprzedni druciarz w moim D2 polift wstawił ECU przedlift... Powód zmiany nieznany.
Zastanawiam się jakie mogą być tego skutki uboczne.



Generalnie ecu nnn, czyli eu3 jest bardziej "dopracowane" silnik chodzi bardziej "miękko"
Można zmieniać mapy nanocomem. Jak nie masz, to dobry kumpel zrobi ci to za flachę, albo vip za ?
W niektórych kręgach uważany za bardziej awaryjny

ecu msb, czyli eu2 jest nie "programowalny" czyli jak chcesz zmienić mapę to musi ci to ktoś zrobić.

W eu3 masz inny pedał gazu, wtryski, czujnik w filtrze powietrza chyba

Za msb trzeba dać ok 250 zł, za nnn jak dobrze trafisz to od 400zł
Automat i manual się róznią


Szczególnie jak trzeba poprawiać po kumplu bo auto ma problemy związane z mapa wgrana za kumpla
Bo tłoki nadpalone, bo szarpie itp

Producent nie po to zastosował oznaczenia sterowników aby na pale ładować „coś”
A później ze td5 jest „beeee”


Eu3 to inne głównie Glowica, wtryski i wałek a różnica między eu2 to jakieś 250BAR różnicy na rozpylaniu

Dochodzi potencjometr gazu 3-pozycyjny, sterownik silnika, czujnik ciśnienia/temperatury w obudowie filtra, katalizator w części wydechowej


Da się dostosować sterownik NNN do pracy z silnikiem eu2.

Robbil ja poproszę jak masz ze 20 sterowników NNN po 400zl jak masz na stanie

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 01:59 #432810

vip napisał:
ROBBIL napisał:
b0ch3n napisał:
Poszukuję dokładnych informacji czym różni się ECU EU2 oraz EU3.
Jakiś poprzedni druciarz w moim D2 polift wstawił ECU przedlift... Powód zmiany nieznany.
Zastanawiam się jakie mogą być tego skutki uboczne.



Generalnie ecu nnn, czyli eu3 jest bardziej "dopracowane" silnik chodzi bardziej "miękko"
Można zmieniać mapy nanocomem. Jak nie masz, to dobry kumpel zrobi ci to za flachę, albo vip za ?
W niektórych kręgach uważany za bardziej awaryjny

ecu msb, czyli eu2 jest nie "programowalny" czyli jak chcesz zmienić mapę to musi ci to ktoś zrobić.

W eu3 masz inny pedał gazu, wtryski, czujnik w filtrze powietrza chyba

Za msb trzeba dać ok 250 zł, za nnn jak dobrze trafisz to od 400zł
Automat i manual się róznią


Szczególnie jak trzeba poprawiać po kumplu bo auto ma problemy związane z mapa wgrana za kumpla
Bo tłoki nadpalone, bo szarpie itp

Producent nie po to zastosował oznaczenia sterowników aby na pale ładować „coś”
A później ze td5 jest „beeee”


Eu3 to inne głównie Glowica, wtryski i wałek a różnica między eu2 to jakieś 250BAR różnicy na rozpylaniu

Dochodzi potencjometr gazu 3-pozycyjny, sterownik silnika, czujnik ciśnienia/temperatury w obudowie filtra, katalizator w części wydechowej


Da się dostosować sterownik NNN do pracy z silnikiem eu2.

Robbil ja poproszę jak masz ze 20 sterowników NNN po 400zl jak masz na stanie


Trzeba trafić taka cenę Nie koniecznie w PL. Ostatnio trafiłem dwa. Obydwa chodzą bardzo ładnie
Tak wałek, ciśnienie, ma znaczenie do spełnienia normy eu3 Kat tak samo. Kompa też zmieniono żeby spełnić normę i łatwiej go programować bez ingerencji.
Mapy praktycznie wszyscy mają takie same Jak auto jest sprawne, to nic nie szarpie, żadne tłoki się nie wypalają po wgraniu rozsądnej mapy. No chyba że ma się hamownie i resztę bajerów, to wtedy można zrobić profesjonalne indywidualne zwiększenie mocy do danego silnika. O reszcie różnic pisałem

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 06:27 #432812

To skad Wy te mapy bierzecie?
Dostosowanie do stetownika nie jest problemem bo wystarczy zmiany przeniesc do swojej mapy chocby za pomoca td5 map editor.
Skad domorosli tunerzy maja poprawione mapy? Ukradniete czy pisane samemu?

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 08:21 #432819

Cykliści im dali , bo cykliści to zawsze jest zło

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 09:52 #432833

RudeBoy napisał:
To skad Wy te mapy bierzecie?
Dostosowanie do stetownika nie jest problemem bo wystarczy zmiany przeniesc do swojej mapy chocby za pomoca td5 map editor.
Skad domorosli tunerzy maja poprawione mapy? Ukradniete czy pisane samemu?


Z atlasu geograficznego

Gościa który sam poprawia mapy znam jednego. Ma hamownie i całą resztę bajerów żeby zrobić to dobrze.

A wgrywanie nanocomem czy też montowanie z nowa "kością" w kompie msb jest takim zwiększaniem "na oko"
Dlatego jedne auta po wgraniu mapy jadą zajebiście, inne ciut gorzej. Jedne palą mniej, inne bez zmian, a jeszcze inne więcej. Oczywiście przy wgraniu tej samej mapy.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 10:16 #432834

Nie jedno TD5 po czipie już widziałem, które jeździło gorzej niż moje z seryjną mapą
Tak sie pytam nieśmiało skąd macie te sprawdzone korekty na +. Bo bym się może pobawił u siebie...

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 10:55 #432839

Robbil ja poproszę jak masz ze 20 sterowników NNN po 400zl jak masz na stanie


Robercie ja także poprosze NNN ki po 400 jak masz hihihi

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 14:42 #432850

b0ch3n napisał:
Jakiś poprzedni druciarz w moim D2 polift wstawił ECU przedlift... Powód zmiany nieznany.

Pewnie NNN sprzedał drogo a to kupił tanio, sterowniki NNN osiągają absurdalne ceny.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 18:25 #432866

no to kolega ma odpowiedź czemu wstawili sterownik euro2 - cena

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 20:49 #432883

Mam NNN000130 na sprzedaż z mapą Vtech

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 22:27 #432908

PBorowka napisał:
Mam NNN000130 na sprzedaż z mapą Vtech


Za 400?
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.33 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.