mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

[D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3
(1 przeglądających) (1) Gość
NEUROLOGIA

TEMAT: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 30 listopada 2018 23:18 #432919

Ktoś kupił za 400 to na spokojnie chce przyciąć parę groszy takie życie a do defa EU 3 nie dostępny albo w mini śladowych ilosciach jak ktoś ma dam 500 + flaszeczkę

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 00:32 #432928

Piotr_ napisał:
Ktoś kupił za 400 to na spokojnie chce przyciąć parę groszy takie życie a do defa EU 3 nie dostępny albo w mini śladowych ilosciach jak ktoś ma dam 500 + flaszeczkę



Ale co? Chyba pasi od D2 w manualu. Znam ludzi którzy na tym jeżdżą parę lat.
Ostatnio zmieniany: 1 grudnia 2018 00:34 przez ROBBIL.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 18:13 #432985

Pasi ,ale nie ma odczytu temperatury

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 19:33 #433012

vip napisał:
PBorowka napisał:
Mam NNN000130 na sprzedaż z mapą Vtech


Za 400?


Ju mast be dźołking

A chwilę później sprzedasz za 1200zł

cena jest na OLX, jak ktoś chce to kupi

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 20:09 #433020

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, w szczególności te konstruktywne
Jeśli zdecyduję się na zakup kompa poliftowego, to z pewnością napiszę o tym w dedykowanym dziale.

Skąd w ogóle ten temat? Mój pacjent nie lubi w swoim życiu stabilności - mimo wymiany czujników hamulca i sprzęgła, tempomat dalej nie ma ochoty się załączyć. Zostały mi do sprawdzenia już tylko przyciski na kierownicy, ale te od radia działają...

Czy różnica w ECU może uśmiercać tempomat?
Co jeszcze mi grozi w wypadku pozostawienia "złego" ECU? Bo z listy którą mi wypisaliście wynika że różnic jest całkiem sporo, natomiast jedynym odczuwalnym dla mnie problemem jest ten tempomat.
Wymieniać czy nie wymieniać? Pepek kazał mi się tym nie przejmować i jak jeździ to jeździć, ale... mam taką wadę (od czasu do czasu ktoś mi powie, że to zaleta, ale raczej rzadko), że jestem ciekawski i lubię wszystko wiedzieć. Goście z IT chyba tak już mają

Z tego co wyszperałem z zagranicznych for, to o ile swap MSB -> NNN jest możliwy (bo można wgrać mapy paliwowe pasujące do przedlifta), to nikt nic nie pisze o zabiegu odwrotnym...
Na 100% mój ECU identyfikuje się innym VINem i rocznikiem 1999 zamiast 2003, ale jak będę miał chwilę to go oswobodzę i potwierdzę że jest to faktycznie MSB - jeśli tak, to obawiam się że zostało dokonane jakieś większe druciarstwo dookoła żeby to rzeczywiście mogło jeździć (poprawcie mnie proszę jeśli się mylę, ale chyba w takim wypadku koszty by przerosły po prostu wstawienie innego ECU NNN?).

Co do pod-wątku tworzenia map - natknąłem się w internetach na taką kopalnię wiedzy: www.discotd5.com/
Może się komuś przyda
Ostatnio zmieniany: 1 grudnia 2018 20:19 przez b0ch3n.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 20:41 #433023

Podłącz nanocoma i zobacz, czy komputer "widzi" reakcję na przyciski tempomatu. Sprawdź też główny wyłącznik tempomatu - powinien zapalić diodę. Będziesz miał załatwiony cały tor sterowania - od przycisków, przez wiązki do samego ECU. Może ECU widzi jakiś inny sygnał, który nie pozwala zapiąć tempomatu, np. zwarcie na czujniku sprzęgła?
Ostatnio zmieniany: 1 grudnia 2018 20:44 przez misha.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 21:18 #433027

misha napisał:
...Może ECU widzi jakiś inny sygnał, który nie pozwala zapiąć tempomatu, np. zwarcie na czujniku sprzęgła?

Może nie tyle "zwarcie na czujniku sprzęgła", co permanentne "rozwarcie"... IMO czujnik przy pedale sprzęgła (i chyba również hamulca ) działa "na rozwarciu" jego styków w momencie wciśnięcia sprzęgła (hamulca).

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 21:25 #433028

PBorowka napisał:
vip napisał:
PBorowka napisał:
Mam NNN000130 na sprzedaż z mapą Vtech


Za 400?


Ju mast be dźołking

A chwilę później sprzedasz za 1200zł

cena jest na OLX, jak ktoś chce to kupi



m.olx.pl/oferta/landrover-discovery-2-komputer-eu3-td5-nnn000130-mapa-vtech-CID5-IDxDbj0.html/#position=1&page=1

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 22:40 #433043

vip napisał:
PBorowka napisał:
vip napisał:
PBorowka napisał:
Mam NNN000130 na sprzedaż z mapą Vtech


Za 400?


Ju mast be dźołking

A chwilę później sprzedasz za 1200zł

cena jest na OLX, jak ktoś chce to kupi



m.olx.pl/oferta/landrover-discovery-2-komputer-eu3-td5-nnn000130-mapa-vtech-CID5-IDxDbj0.html/#position=1&page=1



Link nie robi...chyba lewa mapa wgrana

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 22:47 #433045

ROBBIL napisał:
vip napisał:
PBorowka napisał:
vip napisał:
PBorowka napisał:
Mam NNN000130 na sprzedaż z mapą Vtech


Za 400?


Ju mast be dźołking

A chwilę później sprzedasz za 1200zł

cena jest na OLX, jak ktoś chce to kupi



m.olx.pl/oferta/landrover-discovery-2-komputer-eu3-td5-nnn000130-mapa-vtech-CID5-IDxDbj0.html



Link nie robi...chyba lewa mapa wgrana


Nie dworuj sobie zazbytnio ze "ściany wschodniej"...

Aaaa... link poprawiony.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 grudnia 2018 22:59 #433047

Jakie licytacje ;D


Marudy...

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 16:45 #433466

Jest postęp, nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji. Wyciągnąłem ECU i mym oczom ukazał się numer jego części, który brzmi... NNN500030! A więc nie jest to przedlift MSB.
Przeszukałem internety i tutaj trafiłem na listę ECU jakie występują w D2:
MSB101183 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
MSB101184 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
MSB101330 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
NNN000120 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
NNN500020 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, COOLED EGR, CHECK FOR SERVICE EXCHANGE VERSION, MANUAL TRANSMISSION
LR006328 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, EXCHANGE PART (RE-MANUFACTURED), COOLED EGR, MANUAL TRANSMISSION
NNN500250 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, NON COOLED EGR, MANUAL TRANSMISSION
MSB101192 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
MSB101193 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
MSB101340 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
NNN000130 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
NNN500030 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'

Bingo! To jest ECU od automata. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały wszak że manual może jeździć na ECU od automatu, ale nie odwrotnie. Aż trafiłem na ten temat na forum kolegów od kangurów. W skrócie: ECU od automatu posiada łącze do komputera skrzyni biegów, ale za to nie posiada... obsługi czujnika sprzęgła! A więc tempomat nigdy się nie załączy. Wygląda na to, że zagadka #1 rozwiązana*.

* - oficjalnie oznaczę jako rozwiązaną, kiedy faktycznie zacznie działać

Teraz pojawia się pytanie następujące: dlaczego ECU z oznaczeniem NNN przedstawia się rokiem produkcji 1999? Czy dane takie jak rok produkcji, VIN i przebieg da się ustawić za pomocą NanoCom'a albo innej tego typu zabawki?

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 17:03 #433469

b0ch3n napisał:
Jest postęp, nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji. Wyciągnąłem ECU i mym oczom ukazał się numer jego części, który brzmi... NNN500030! A więc nie jest to przedlift MSB.
Przeszukałem internety i tutaj trafiłem na listę ECU jakie występują w D2:
MSB101183 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
MSB101184 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
MSB101330 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
NNN000120 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
NNN500020 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, COOLED EGR, CHECK FOR SERVICE EXCHANGE VERSION, MANUAL TRANSMISSION
LR006328 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, EXCHANGE PART (RE-MANUFACTURED), COOLED EGR, MANUAL TRANSMISSION
NNN500250 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, NON COOLED EGR, MANUAL TRANSMISSION
MSB101192 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
MSB101193 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
MSB101340 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
NNN000130 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
NNN500030 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'

Bingo! To jest ECU od automata. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały wszak że manual może jeździć na ECU od automatu, ale nie odwrotnie. Aż trafiłem na ten temat na forum kolegów od kangurów. W skrócie: ECU od automatu posiada łącze do komputera skrzyni biegów, ale za to nie posiada... obsługi czujnika sprzęgła! A więc tempomat nigdy się nie załączy. Wygląda na to, że zagadka #1 rozwiązana*.

* - oficjalnie oznaczę jako rozwiązaną, kiedy faktycznie zacznie działać

Teraz pojawia się pytanie następujące: dlaczego ECU z oznaczeniem NNN przedstawia się rokiem produkcji 1999? Czy dane takie jak rok produkcji, VIN i przebieg da się ustawić za pomocą NanoCom'a albo innej tego typu zabawki?


No przecież pisałem że manual i automat się różnią Nie wiem czy wszystkie nnn, ale jak przerabiałem automat na manual i nie podłączyłem czujnika sprzęgła, to nie schodził z obrotów. Po pociągnięciu wiązki i podłączeniu wszystko było ok. Tak że ten na pewno obsługiwał pedał sprzęgła a był od automata

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 17:22 #433477

Pociągnięcie wiązki - w sensie doprowadziłeś sygnał z czujnika sprzęgła do ECU i zadziałało?
Czyli jeśli ktoś ma auto fabrycznie w manualu to teoretycznie ECU z automatu powinien działać od kopa?
Hmmm...

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 17:28 #433479

b0ch3n napisał:
Pociągnięcie wiązki - w sensie doprowadziłeś sygnał z czujnika sprzęgła do ECU i zadziałało?
Czyli jeśli ktoś ma auto fabrycznie w manualu to teoretycznie ECU z automatu powinien działać od kopa?
Hmmm...



Tak, wiązkę musiałem pociągną do kostki pod kierownicą. Dalej wiązki są takie same.


Tak, teoretycznie powinno działać. Skoro schodzi ci z obrotów przy zmianie biegów, to jest ok

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 17:43 #433482

to już jak tak wszyscy się chwalą że maja NNN to ja też mam do "oddania" ale nie za 400

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 18:33 #433485

b0ch3n napisał:
Jest postęp, nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji. Wyciągnąłem ECU i mym oczom ukazał się numer jego części, który brzmi... NNN500030! A więc nie jest to przedlift MSB.
Przeszukałem internety i tutaj trafiłem na listę ECU jakie występują w D2:
MSB101183 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
MSB101184 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
MSB101330 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
NNN000120 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, MANUAL TRANSMISSION
NNN500020 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, COOLED EGR, CHECK FOR SERVICE EXCHANGE VERSION, MANUAL TRANSMISSION
LR006328 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, EXCHANGE PART (RE-MANUFACTURED), COOLED EGR, MANUAL TRANSMISSION
NNN500250 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, NON COOLED EGR, MANUAL TRANSMISSION
MSB101192 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
MSB101193 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
MSB101340 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
NNN000130 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'
NNN500030 1 ELECTRONIC CONTROL UNIT ENGINE, AUTOMATIC TRANSMISSION, '(+)"EUROPE/J"'

Bingo! To jest ECU od automata. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały wszak że manual może jeździć na ECU od automatu, ale nie odwrotnie. Aż trafiłem na ten temat na forum kolegów od kangurów. W skrócie: ECU od automatu posiada łącze do komputera skrzyni biegów, ale za to nie posiada... obsługi czujnika sprzęgła! A więc tempomat nigdy się nie załączy. Wygląda na to, że zagadka #1 rozwiązana*.

* - oficjalnie oznaczę jako rozwiązaną, kiedy faktycznie zacznie działać

Teraz pojawia się pytanie następujące: dlaczego ECU z oznaczeniem NNN przedstawia się rokiem produkcji 1999? Czy dane takie jak rok produkcji, VIN i przebieg da się ustawić za pomocą NanoCom'a albo innej tego typu zabawki?


VIN normalnie zmieniasz
A jak zmieniasz vin to zmieniają się dane

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 20:00 #433487

Polar napisał:
to już jak tak wszyscy się chwalą że maja NNN to ja też mam do "oddania" ale nie za 400

450 na NNN do automata dam, więcej się nie kalkuluje bo ceny są absurdalne za NNN. Te ECU ze złota przecież nie są.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 20:10 #433488

wojteks07 napisał:
Polar napisał:
to już jak tak wszyscy się chwalą że maja NNN to ja też mam do "oddania" ale nie za 400

450 na NNN do automata dam, więcej się nie kalkuluje bo ceny są absurdalne za NNN. Te ECU ze złota przecież nie są.


Za tyle można czasem, ale bardzo rzadko na wyspach. Ktoś to musi jeszcze tam sprawdzić. Wgranie mapy w msb z wymianą kości, bo inaczej się nie da kosztuje...450zł jak dobrze poszukasz plus wartość kompa msb. To masz 7-8 stówek, plus nnn możesz sobie mapy zmieniać. Tak że realna wartość nnn jest ciut większa niż chcesz dać

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 5 grudnia 2018 20:20 #433490

Za tysiaka oddam. Jak nie to niech leży na półce u Grześka
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.23 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.