mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

[D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3
(1 przeglądających) (1) Gość
NEUROLOGIA

TEMAT: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:30 #433790

VGT - chciałem kupić

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:30 #433791

Się choroba nie znam

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:32 #433792

DarekPu napisał:
VGT - chciałem kupić


Musisz zmienić sygnał z Ecu do modulatora, turbo ma być regulowane podciśnieniem

Można się pobawić z Ecu i zmienić wartość overboostu

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:36 #433793

To jak już chcemy robić rakiety z Td5, to jakaś kolejność musi chyba być?
Niby mapę zmienioną mam, to teraz co, turbinka vgt, ocieplanie wylotu...
Ile to bidne Td5 wytrzyma?
Ostatnio zmieniany: 7 grudnia 2018 23:37 przez wigga.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:36 #433794

wigga napisał:
Misha, a czymu dół mówisz nie ciągnie po zmianie intercoolera?
I w jakiej sytuacji zdarza się to?
edyta
To chyba ta cała operacja również po to

edyta2
Gdzie Ty tak w ogóle to zauważasz, gdzie wykorzystujesz?
Mapy też można podkręcić dla własnych potrzeb
edyta 3
Td5 wytrzyma wiele, mój daje rade na poprawce Adama i ma kopa solidnego, tego nie podważam, to się daje odczuć, ale głębsze gmeranie


Może pomieszałem - wypowiadałem się na temat hybrydowej turbiny, nie VGT (VNT). Nie robi (takich turbin - dop. red.) wspomniana firma z "miasta seksu i biznesu". Turbiny z Allisporta robią, oj robią...

Ad Ed1 i Ed2 - Wcześniej (na starym IC) zaczynał przyspieszać jakieś 100-200rpm niżej niż z większym IC. Takie miałem odczucie. Wykorzystuje głównie w terenie, bo jeżdżę raczej na niskich obrotach - nie lubię pałowania, wolę płynną jazdę z dozowaniem gazu, na ile to możliwe zamiast pizgania w podłogę.

Natomiast wyprzedzanie powyżej 3000rpm idzie całkiem fajnie, bo kuler ma dobrą przepływność i nie dławi ciśnienia. Jak się zepnie budżet i nie pójdzie w ramę albo inny fuckup to spróbuję z dmuchawką allisporta.
Ostatnio zmieniany: 7 grudnia 2018 23:38 przez misha.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:40 #433796

A jeździłeś na filtrach KN?

Mój autek - w moim mniemaniu zyskał zdrowy oddech
Ostatnio zmieniany: 7 grudnia 2018 23:43 przez wigga.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:47 #433798

wigga napisał:
A jeździłeś na filtrach KN?

Mój autek - w moim mniemaniu zyskał zdrowy oddech


Daj linka jakiegoś

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 7 grudnia 2018 23:53 #433799

Z gołą babą?
Nie mam warunków do przeprowadzenia takowych testów, opieram moje wypowiedzi jedynie na tym co się dzieje

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 01:07 #433805

wigga napisał:
Z gołą babą?
Nie mam warunków do przeprowadzenia takowych testów, opieram moje wypowiedzi jedynie na tym co się dzieje


To jak już masz rakietę, ze 200 koni To jak by napisał ...

Mam silnik jak by co

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 01:18 #433806

Generalnie z mocą to jak i do czego auto kto używa.
W aucie wyprawowym mapa z delikatnym zwiększeniem mocy wystarcza. Jakieś wielkie zmiany prędzej czy później powodują mniejsze lub większe problemy

Gskrzyś swoim ponad 4 tonowym defem powrócił do oryginalnej mapy. Mniej problemów, mniej paliwa, więcej widoków podczas spokojnej jazdy.

misha, tak teraz myślę nad twoją skrzynią. Nie było czasem gdzieś w terenie że w gaz ostro dawałeś?

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 09:07 #433815

Turbo dziura się zwiększa przy za dużym icku

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 8 grudnia 2018 09:18 #433816

ROBBIL napisał:
misha, tak teraz myślę nad twoją skrzynią. Nie było czasem gdzieś w terenie że w gaz ostro dawałeś?


Czasem jest ciśnienie , ale tam się urwały dwa zęby na piątce. No na piątce to ja nie cisnę w terenie na pewno. Moim zdaniem te zęby to szlag trafił na parkingu wtedy co był strzał w napędzie podczas cofania. Musiały się wcześniej nadłamać.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 9 grudnia 2018 22:26 #433920

misha napisał:
...chłodnicę powietrza Allisport...
...VNT z Allisporta...

Wszedłem na ich stronę z ciekawości...

No cóż, pozostaje zostać walutowym spekulantem i oglądać kurs funta z nadzieją na jego dramatyczne osłabienie w wyniku zamieszania z Brexitem

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 czerwca 2019 20:23 #451794

misha napisał:
Podłącz nanocoma i zobacz, czy komputer "widzi" reakcję na przyciski tempomatu. Sprawdź też główny wyłącznik tempomatu - powinien zapalić diodę. Będziesz miał załatwiony cały tor sterowania - od przycisków, przez wiązki do samego ECU. Może ECU widzi jakiś inny sygnał, który nie pozwala zapiąć tempomatu, np. zwarcie na czujniku sprzęgła?


b0ch3n napisał:
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały wszak że manual może jeździć na ECU od automatu, ale nie odwrotnie. Aż trafiłem na ten temat na forum kolegów od kangurów. W skrócie: ECU od automatu posiada łącze do komputera skrzyni biegów, ale za to nie posiada... obsługi czujnika sprzęgła! A więc tempomat nigdy się nie załączy.


Sprawdzone w końcu swoim własnym Nanocomem... Wszystkie guziczki od tempomatu są widziane przez kompa.
Natomiast to czego ECU nie widzi, to sprzęgło.

Ale tu się zabawa nie kończy. Mój ECU ma aktualnie wgraną mapę z automatu i ustawiony pedał gazu na 2 pozycyjny i tak sobie ochoczo jeździ od nie wiadomo kiedy
Postaram się to naprostować i powtórzyć test.

Jak nie pomoże, to dam znać i wystawię ogłoszenie że zamienię się na ECU NNN automat na manual

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 czerwca 2019 20:39 #451800

Mówiłem ci ,że z tym kompem jest jakaś kicha

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 czerwca 2019 20:42 #451801

Bochen, daj mi znać, chętnie wymienię się na kompa, jeden do jeden

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 czerwca 2019 21:13 #451805

Pepek napisał:
Mówiłem ci ,że z tym kompem jest jakaś kicha

I to nie jedna... BCU też ktoś kiedyś podmienił i w ten sposób jeździłem na miechach a ustawiony był na sprężyny... Reszta ustawień była rozsądna, ale widać że ktoś tam motał

yacho napisał:
Bochen, daj mi znać, chętnie wymienię się na kompa, jeden do jeden

Odezwę się jutro

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 czerwca 2019 21:40 #451807

Dodam jeszcze, aby się nie zgubiło i pozostało dla potomnych - moje spostrzeżenia względem różnic przedlift (10P - EU2) vs polift (15P / 16P - EU3):

1. Numery seryjne ECU zaczynają się od NNN
2. Zielone wtryski o większym ciśnieniu (1750 bar, czyli o 250 więcej)
3. Czujnik AAP/AAT w obudowie filtra powietrza ma 4 przewody zamiast 3 (AAT - dodatkowy pomiar temperatury)
4. Pedał gazu ma 3 pozycje zamiast 2 (to i powyższe jest brane tylko pod uwagę przy wykorzystaniu mapy paliwowej EU3)
5. Zmodyfikowany SLABS ECU by współpracował 'poprawnie' z CDL (SRD000150 - 2003, SRD500070 - 2004). Więcej info tutaj i tutaj - w skrócie, w polifcie przy odpaleniu silnika z załączonym difflockiem nie powinni się świecić 3 Amigos

Niekoniecznie związane z liftingiem, ale BCU również występował w dwóch wersjach:
'99-'00 -> YWC106350
'01-'04 -> YWC000310

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 1 lipca 2019 22:57 #452311

Wczoraj żeśmy dokonali przeszczepu i pacjent w końcu widzi że mu się sprzęgło wciska

Werdykt: ECU z automatu nie nadaje się do manuala, nie ważne jakie modły się nad nim odprawi.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 17:27 #458603

b0ch3n napisał:
Wczoraj żeśmy dokonali przeszczepu i pacjent w końcu widzi że mu się sprzęgło wciska

Werdykt: ECU z automatu nie nadaje się do manuala, nie ważne jakie modły się nad nim odprawi.


A co chcesz za to ECU z automatu?
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.32 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.