wigga napisał:
Misha, a czymu dół mówisz nie ciągnie po zmianie intercoolera?
I w jakiej sytuacji zdarza się to?
edyta
To chyba ta cała operacja również po to
edyta2
Gdzie Ty tak w ogóle to zauważasz, gdzie wykorzystujesz?
Mapy też można podkręcić dla własnych potrzeb
edyta 3
Td5 wytrzyma wiele, mój daje rade na poprawce Adama i ma kopa solidnego, tego nie podważam, to się daje odczuć, ale głębsze gmeranie
Może pomieszałem - wypowiadałem się na temat hybrydowej turbiny, nie VGT (VNT). Nie robi (takich turbin - dop. red.) wspomniana firma z "miasta seksu i biznesu". Turbiny z Allisporta robią, oj robią...
Ad Ed1 i Ed2 - Wcześniej (na starym IC) zaczynał przyspieszać jakieś 100-200rpm niżej niż z większym IC. Takie miałem odczucie. Wykorzystuje głównie w terenie, bo jeżdżę raczej na niskich obrotach - nie lubię pałowania, wolę płynną jazdę z dozowaniem gazu, na ile to możliwe zamiast pizgania w podłogę.
Natomiast wyprzedzanie powyżej 3000rpm idzie całkiem fajnie, bo kuler ma dobrą przepływność i nie dławi ciśnienia. Jak się zepnie budżet i nie pójdzie w ramę albo inny fuckup to spróbuję z dmuchawką allisporta.