mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

[D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3
(1 przeglądających) (1) Gość
NEUROLOGIA

TEMAT: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 18:03 #458606

Problemem z dłubaniem w TD5 nie jest silnik a skrzynia biegów....automat unosi 400Nm a mamual jeszcze mniej...

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 18:14 #458610

ciasteczkowypotwor napisał:
A co chcesz za to ECU z automatu?

Spokój ducha, bo transakcja była wymienna
Pisz do yacho, może je jeszcze ma.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 18:45 #458615

b0ch3n napisał:
Wczoraj żeśmy dokonali przeszczepu i pacjent w końcu widzi że mu się sprzęgło wciska

Werdykt: ECU z automatu nie nadaje się do manuala, nie ważne jakie modły się nad nim odprawi.


A kto ci poeiedział że się nie nadaje? Robiłem dwie przekładki skrzyń, i za każdym razem się dogadywały
Ostatnio zmieniany: 22 października 2019 18:46 przez ROBBIL.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 19:47 #458622

No właśnie nikt mi nie powiedział, sam w końcu do tego doszedłem
Jeździć to to jeździ, ale nie można nazwać tego 100% kompatybilnością.
Sprawdź czy działa Ci tempomat albo w odczytach NC czy widzi wciśnięte sprzęgło.

BTW. Ten czujnik od sprzęgła to nie tylko do tempomatu jest potrzebny. Również obniża obroty silnika po wciśnięciu sprzęgła i brak tego był odczuwalny.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 20:22 #458624

b0ch3n napisał:
No właśnie nikt mi nie powiedział, sam w końcu do tego doszedłem
Jeździć to to jeździ, ale nie można nazwać tego 100% kompatybilnością.
Sprawdź czy działa Ci tempomat albo w odczytach NC czy widzi wciśnięte sprzęgło.

BTW. Ten czujnik od sprzęgła to nie tylko do tempomatu jest potrzebny. Również obniża obroty silnika po wciśnięciu sprzęgła i brak tego był odczuwalny.


Trzeba wiązke podpiąć i chula normalnie. U mnie już ponad 50 tyś km
Tempomatu nie mam, to nie powiem. Ale skoro z obrotów schodzi normalnie, to znaczy że jest ok

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 21:30 #458627

Jesteś pewny że hula?
Bo u mnie nie hulał a wiązkę mam z manualna.
Skok obrotów czuć najlepiej podczas parkowania w ciasnych miejscach gdzie się przerzuca jedynkę i wsteczny. A najłatwiej to sprawdzić... Nanocomem
Chyba gdzieś kiedyś wyczytałem że to nie kwestia wiązki a kompy po prostu różnią się fizycznie, ale źródła szukać raczej nie będę.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 22 października 2019 22:12 #458630

b0ch3n napisał:
Jesteś pewny że hula?
Bo u mnie nie hulał a wiązkę mam z manualna.
Skok obrotów czuć najlepiej podczas parkowania w ciasnych miejscach gdzie się przerzuca jedynkę i wsteczny. A najłatwiej to sprawdzić... Nanocomem
Chyba gdzieś kiedyś wyczytałem że to nie kwestia wiązki a kompy po prostu różnią się fizycznie, ale źródła szukać raczej nie będę.


Jak jest przekładka z automata, trzeba czujnik sprzęgła wpiąć w w wiązke w aucie w kostke pod kierownicą. Reszta wiązki jest taka sama. Bez tego faktycznie z obrotów nie schodziło

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 października 2019 07:58 #458640

Zabol napisał:
Problemem z dłubaniem w TD5 nie jest silnik a skrzynia biegów....automat unosi 400Nm a mamual jeszcze mniej...


Manual 360 - stąd nazwa.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 października 2019 09:06 #458644

Vecna napisał:
Zabol napisał:
Problemem z dłubaniem w TD5 nie jest silnik a skrzynia biegów....automat unosi 400Nm a mamual jeszcze mniej...


Manual 360 - stąd nazwa.


A przypadkiem nie 380?

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 października 2019 09:52 #458645

ROBBIL napisał:
Jak jest przekładka z automata, trzeba czujnik sprzęgła wpiąć w w wiązke w aucie w kostke pod kierownicą. Reszta wiązki jest taka sama. Bez tego faktycznie z obrotów nie schodziło

No co Ci mam powiedzieć, u mnie nie działało a magicznie zaczęło po zmianie ECU

Kangury:
...
the AUTO ECU has not instaled components (just some resistors) for clutch pedal sensing
...

Co wskazywałoby jednak na różnice w hardware

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 października 2019 10:10 #458646

b0ch3n napisał:
ROBBIL napisał:
Jak jest przekładka z automata, trzeba czujnik sprzęgła wpiąć w w wiązke w aucie w kostke pod kierownicą. Reszta wiązki jest taka sama. Bez tego faktycznie z obrotów nie schodziło

No co Ci mam powiedzieć, u mnie nie działało a magicznie zaczęło po zmianie ECU

Kangury:
...
the AUTO ECU has not instaled components (just some resistors) for clutch pedal sensing
...

Co wskazywałoby jednak na różnice w hardware


Pewnie też zależy od wersji. Np. poliftowy ECU spokojnie pojedzie na dwuścieżkowym pedale gazu, trzeba tylko zmienić ustawienia. Więc możliwe, że pod koniec produkcji zrobili to bardziej konfigurowalne = tańsze.

Odp: [D2] Różnice w ECU - EU2 vs. EU3 23 października 2019 18:50 #458698

vip napisał:
Vecna napisał:
Zabol napisał:
Problemem z dłubaniem w TD5 nie jest silnik a skrzynia biegów....automat unosi 400Nm a mamual jeszcze mniej...


Manual 360 - stąd nazwa.


A przypadkiem nie 380?


Tak, oczywiście, że 380
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.24 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.