Ogólnie jest tak, że jak włączam zapłon na II, to jedyne lampki jakie się zapalają to "brak ładowania" i "brak smarowania". Nie ma 3 sekundowego testu wskaźników. Wskaźnik ręcznego również nie działa.
A teraz szczegóły:
Brake Warning Light
The brake warning light receives battery voltage with the Ignition Switch (X134) in position II. It is grounded by the Brake Fluid Level Switch (X111) when the brake fluid level is low. It may also be grounded through the Right Front and Right Rear Inboard Brake Pads (B129, B155), and the Handbrake Diode (Z197) when the Handbrake Switch (X191) is closed. The warning light is also grounded by the Anti–Lock Brake System ECU (Z108) or by the ABS Pressure Switch Unit (Z104) in the event of an ABS system problem. When the Right Front or Right Rear Inboard Brake Pad (B129, B135) is in need of replacement, the brake warning light is grounded through the Right Front or Right Rear Inboard Brake Pad (B129, B135). The brake warning light is grounded by a 3 second timer as a bulb check.
Po kolei:
Żaróweczka działa

+12V do żarówki dochodzi

Ręczne zwarcie przewodów przy czujniku płynu hamulcowego (symulacja pustego zbiornika) powoduje zapalenie kontrolki

Podanie masy na różowy (K) przewód do czujników klocków hamulcowych powoduje zapalenie kontrolki

Zaciągnięcie hamulca ręcznego NIE powoduje zapalenia kontrolki

3-sekundowy test NIE powoduje zapalenia ŻADNEJ kontrolki
Takie buty...
Abstrahując od sprawy hamulca ręcznego, nie działa ten 3-sekundowy test. Czy to jest coś, co można naprawić czy czeka mnie wymiana całego klastra zegarów (bo jak rozumiem, układ za to odpowiedzialny siedzi właśnie tam)?