b0ch3n napisał:
Jeśli masz NanoComa to zamontuj w nim (poprawnie sformatowaną programikiem ze strony NC) kartę SD.
Wejdź w ustawienia numerów wtrysków i kliknij eksport do pliku.
Sprawdź i zapamiętaj w ustawieniach silnika (chyba?) czy masz ustawiony pedał gazu na 2 czy 3 stopniowy.
Podmień kompy.
Na nowym kompie zsynchronizuj immo.
Wgraj swój pliczek z numerami wtrysków.
Potwierdź ustawienia pedału gazu.
Przekręć kluczyk i musi działać
Edit: nawet jeśli ECU jest od automatu albo ma mapę od automatu to i tak będzie jeździł - mój tak jeździł bóg jeden raczy wiedzieć ile czasu...
A co będzie w przypadku, gdy kody PD wpisane do ECU nie będą odpowiadać fizycznym PD zainstalowanym w pędzidle?
IMO jeżeli chce się wyeliminować problem, to warto mieć na 100% pewną informację o zainstalowanych PD i ich kodach wpisanych do ECU.
BTW kody PD nie są aż tak istotną informacją w pracy silnika.
Kody te są potrzebne ECU żeby optymalizować jego pracę.