Arturrr napisał:
Miło, zanotuję, bo w zasadzie klamka zapadła, a i zakup solara poczyniony.
Wprawdzie zastanawiam się nad wersją z większym prądem, 230.
Niestety ten jest dużo droższy.
Ło, Panie, a co to? Jakiś długi plażing się szykuje
Co do dwóch akumulatorów, miałem dwa różne separatory. Jeden się spalił na stepach Kałmucji, a drógi raz łączył a raz nie. Wkurzyły mnie strasznie, więc walnąłem focha i poszedłem w innym kierunku

. Główne ako w D2 to yuasa 115, a rezerwowe zwykła centra 54ah. Spinana ręcznie jak napięcie spadnie poniżej normy w celu naładowania. Założenie jest takie, akumulator główny jest od wszystkiego, czyli to co w aucie normalnie + hotelowy. Natomiast drugie ako służy jako wyjście awaryjne, gdyby auta nie szło odpalić. Przez 2 lata nie było potrzeby użycia akumulatora awaryjnego. Jak by podpiąć solar pod akumulator główny, użycie drugiego akumulatora i tych wszystkich separatorów jest bez sensu