mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

[DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi
(1 przeglądających) (1) Gość
NEUROLOGIA

TEMAT: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 12:12 #97367

Podziwiam samozaparcie w walce z oporem materii. A można prosto: szastu ,prastu i spokój do końca życia auta

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 12:15 #97368

No bo pilot ma być!!! No

Poza tym póki wszystko jako tako działa, to wymiana/naprawa pilota nie wymaga aż takich poswięceń.
Ostatnio zmieniany: 14 września 2012 12:17 przez Pato.

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 12:16 #97369

Ale pętle na imo nie pozbawiają centralnego

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 12:18 #97371

No nie, ale Tomkowi zdaje się nic nie działa

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 12:30 #97372

Stara indiańska zasada mówi:"zrobić tak aby można było kontynuować jazdę", a resztę można na spokojnie ogarnąć korzystając na razie z otwierania kluczykiem. Bo tak tez się da, a nie wszyscy o tym pamiętają

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 12:39 #97373

Etam Pod domem mu się zepsuło, ma czas Jasne, że najpierw immo zmostkować, ale potem pilot ma być. Być i żyć. Czyli jak widać mamy tu dwa rozbudowane problemy...jest o czym podyskutować


A ja tak przy okazji sprawdzę czy mam wszystkie mostki i czy odpalę auto "z klucza". (bez pilota znaczy się)
Ostatnio zmieniany: 14 września 2012 12:40 przez Pato.

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 18:53 #97405

Pato napisał:
No nie, ale Tomkowi zdaje się nic nie działa


Centralny działa z kluczyka. Nie działa z pilota (wcześniej nie było przynajmniej problemu z zamykaniem, otwieranie wymagało łamania paznokci). Immo dawniej się nie aktywował samoczynnie, teraz tak (po kilku-kilkunastu minutach). Po otwarciu auta z kluczyka (centralny) miga czerwona dioda między zegarami, po przekręceniu zapłonu (stan grzania świec), dioda zapala się na stałe, a po włączeniu (usiłowaniu włączenia) rozrusznika zapala się kontrolka immo. Wtedy łamię paznokieć, dwa, trzy na lewym przycisku pilota (zależy od kaprysu immo bądź pilota, nie mojego) kontrolka immo i dioda gasną, można odpalać. Nie jestem więc unieruchomiony na amen, ale zawsze przed odpalaniem jest ten dziwny niepokój
W weekend rzucę okiem na pilot, spróbuję zresetować co się da odpięciem aku, potem przystąpię do prucia deski i ekstrahacji/obejścia immo.

PS: zupełnie nie jarzę tematu zielonych i czarnych skrzynek. Ossssssoooo choziiiiiiii?

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 19:48 #97415

[quote="Konik" post=97405]Pato napisał:

PS: zupełnie nie jarzę tematu zielonych i czarnych skrzynek. Ossssssoooo choziiiiiiii?

zanurkować trza pod schowek od strony pasażera

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 21:24 #97443

Konik napisał:
zupełnie nie jarzę tematu zielonych i czarnych skrzynek. Ossssssoooo choziiiiiiii?



Zielone to AMR4886 - centralka od centralnego, jest w zielonym pudełku. Odpowiada za komunikację pilotów z autem i nie wiem za co jeszcze Ma przypisany kod EKA. A czarne to piloty są

Generalnie to jednak na początek reanimacja pilota - na stół, na pół i czyszczenie. Guziczkowe gumki starzeją się w dziwny sposób - robią się jakies takie klejące i oblepiają pstryki. Bateria jak rozumiem ok? Jak pstryki słyszalnie pstrykają, to powinno być dobrze. Jeśli obudowę masz w kiepskim stanie, to można zrobić próbę bez składania pilota.

Po wymianie baterii w pilocie otworzyć auto kluczykiem i co najmniej cztery razy nacisnąć przycisk zamykania - tak zaleca instrukcja.
Ostatnio zmieniany: 14 września 2012 21:26 przez Pato.

Odp: O: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 14 września 2012 23:08 #97460

Pepek napisał:
Muszę przekopać co to jest 4-8



No i? Przeczytałem sobie tekst o mostkach i mam wątpliwości:

- odpinamy immo, robimy jeden mostek z tyłu i wpinamy kostkę z powrotem
- jeśli mamy gotową kostkę z trzema mostkami, to już nie podpinamy immo bo jak niby?

Dobrze rozumiem? To w takim razie jeden mostek załatwia zaworek na pompie. Kostka z trzema załatwia zaworek, rozrusznik i co jeszcze?

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 4 października 2012 07:41 #99745

A ja mam takie pytanie czy ktoś robił mostek immo na tej zielonej puszce AMR4886 co jest razem z alarmem, bo immo tak padło że nawet rozrusznik nie kręci.
Rozrusznik już ogarnąłem ale pompę jeszcze nie, powiem jeszcze że nie da się reanimować płytki bo jest już tak przepalona i skorodowana.
I mam 3 opcje:
1. ominąć immo jakoś, ale jak?? czekam na jakąś podpowiedz
2. wymienić centralkę z pilotami
3. wymienić pompę na mechaniczną
Na pewno na początek chciałbym ominąć immo żeby mieć pewność że nie jest uszkodzona pompa co jest mało prawdopodobne bo jak się szybko zakręci kluczykiem to łapie na moment.

czekam na jakieś porady od szanownych kolegów...

Ps. Mostkowem już te piny co są u góry tematu i nic to nie daje...

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 5 października 2012 10:06 #99883

vertix-irecki napisał:
Chcąc się zatem uruchomić, rozpaczliwie muszę cisnąć do skutku przycisk pilota

Zapobiegawczo i tymczasowo - odwiedź zegarmistrza (nie mylić ze sprzedawcą) - wyczyści i podlutuje ... i będzie OK. Dread miał taki sam problem ... już prawie nogą wciskał aż pewnego dnia ...ni huhu!!
Odwiedziliśmy pana z duuużą lupą w oku ... naprawił i skasował od nas całe 12,-PLN


k...a przeplaciłem ( 15PL$)

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 2 listopada 2012 18:46 #104102

I po problemie. Jak wiadomo: czego nie ma, to się nie popsuje.
Na początek: w D1 300 z końca produkcji (moje jest '98) immo nie egzystuje w panelu pod radiem, a zaszyte jest w pompie (nawet czysto mechanicznej). Jako zeznałem onegdaj, swego czasu zostało wyrżnięte. Ale powstał temat blokowania rozrusznika. Sugestie Sz. Kolegów, że problem tkwi w pilocie i zielonej skrzyneczce okazały się słuszne. Gibon z Land Store telefonicznie wyłuszczył sprawę (naprawa połączenia czarnej i zielonej skrzyneczki albo ominięcie) i poprowadził za rączkę (wybrałem ominięcie), dzięki czemu zielonej skrzyneczki już nie ma (czarnej też), dicho odpala bez łaski i robi... Jako że dicho jest trzydrzwiowe, w d4 mam centralny, a immo zainstalowałem mechaniczne w sobie wiadomym miejscu. Pozostaje tylko dbać o bębenki zamków. I to by było na tyle
Ostatnio zmieniany: 2 listopada 2012 18:46 przez Konik.

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 21 grudnia 2012 19:10 #110784

Troszeczkę odświeżę temat z racji problemów z centralnym planuje wpiąć się uniwersalnym sterownikiem zamka centralnego w połączenia zaraz przy green boxie ale pojawiają się pewne problemy bo albo auto nie odpala albo centralny nie działa i teraz zasadnicze pytanie:

Konik napisał:
I po problemie. Jak wiadomo: czego nie ma, to się nie popsuje.
Na początek: w D1 300 z końca produkcji (moje jest '98) immo nie egzystuje w panelu pod radiem, a zaszyte jest w pompie (nawet czysto mechanicznej). Jako zeznałem onegdaj, swego czasu zostało wyrżnięte. Ale powstał temat blokowania rozrusznika. Sugestie Sz. Kolegów, że problem tkwi w pilocie i zielonej skrzyneczce okazały się słuszne. Gibon z Land Store telefonicznie wyłuszczył sprawę (naprawa połączenia czarnej i zielonej skrzyneczki albo ominięcie) i poprowadził za rączkę (wybrałem ominięcie), dzięki czemu zielonej skrzyneczki już nie ma (czarnej też), dicho odpala bez łaski i robi... Jako że dicho jest trzydrzwiowe, w d4 mam centralny, a immo zainstalowałem mechaniczne w sobie wiadomym miejscu. Pozostaje tylko dbać o bębenki zamków. I to by było na tyle


Z tego co organoleptycznie stwierdziłem (rzeczywiście 18 śrubek było) w moim modelu tj. D1 300 98' nie ma immo w okolicach radia, teraz pytanie czy da się jakoś w łatwy sposób zmostkować obwód rozrusznika żeby bez problemu odpalał pomijając immo czy to jakaś wyższa szkoła jazdy? Na dzień dzisiejszt z racji chłodu na dworze jeszcze nie udało mi się tego rozwikłać. Dzięki za porady.

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 21 grudnia 2012 21:58 #110847

Zielona skrzynka jest kluczem do rozwiązania problemów. W późniejszych wersjach nie ma immo pod radiem jak już zauważyłeś. Ukrywa się ono w zielonej skrzynce. Da się zmostkować odpowiednie piny we wtyczce tej skrzynki tak by rozrusznik "zagadał" tylko dzięki przekręceniu kluczyka. Niestety nie gwarantuje ci to sukcesu że odjedziesz, bo zostaje ci jeszcze pompa wtryskowa która ma elektrozawór z 3 kabelkami (chyba 3). Jeden to plusowy a dwa pozostałe to sygnał z immo.

Co do samego mostkowania wtyczki to wydaje mi się, że to były kable o kolorze pomarańczowo-czarnym. Trzeba to sprawdzić, bez wychodzenia na chłód możesz się upewnić w RAVie , to źródło wiedzy nie boli.

Możesz też kupić nową zieloną skrzyneczkę z dwoma pilotami i nic nie modyfikować.

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 21 grudnia 2012 22:02 #110849

imo na pompie załatwia się metodą siłową (młotek+ długi śrubokręt). Bo pod tą magiczną obudowa jest schowany zwykły elektrozawór . Prąd do sterowania wyciaga się ze środkowego przewodu

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 21 grudnia 2012 22:08 #110853

Owszem ale samo odblokowanie rozrusznika by nie pomogło.

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 21 grudnia 2012 22:11 #110854

dla mnie Mistrzem jest Skinu który z browarem w dłoni na LRO kastrował imo-problemy pęczkami

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 21 grudnia 2012 23:46 #110885

norka napisał:
Zielona skrzynka jest kluczem do rozwiązania problemów. W późniejszych wersjach nie ma immo pod radiem jak już zauważyłeś. Ukrywa się ono w zielonej skrzynce. Da się zmostkować odpowiednie piny we wtyczce tej skrzynki tak by rozrusznik "zagadał" tylko dzięki przekręceniu kluczyka. Niestety nie gwarantuje ci to sukcesu że odjedziesz, bo zostaje ci jeszcze pompa wtryskowa która ma elektrozawór z 3 kabelkami (chyba 3). Jeden to plusowy a dwa pozostałe to sygnał z immo.

Co do samego mostkowania wtyczki to wydaje mi się, że to były kable o kolorze pomarańczowo-czarnym. Trzeba to sprawdzić, bez wychodzenia na chłód możesz się upewnić w RAVie , to źródło wiedzy nie boli.

Możesz też kupić nową zieloną skrzyneczkę z dwoma pilotami i nic nie modyfikować.


Nie wiem czy dobrze to ogarniam ale przejrzałem na tej stronce:
www.landroverresource.com/docs/D1_Workshop_Manual.pdf
cała elektrykę i tam jest tylko napisane jak wymontować i zamontować nowego boxa chyba, że coś nie tu patrze gdzie trzeba?
Co do kupna nowej zielonej skrzynki to obawiam się że cena mogłaby mnie pogrążyć...

Odp: [DI]Jak wywalić immobilizer w 300tdi 22 grudnia 2012 11:07 #110911

tadek86 napisał:
norka napisał:
Zielona skrzynka jest kluczem do rozwiązania problemów. W późniejszych wersjach nie ma immo pod radiem jak już zauważyłeś. Ukrywa się ono w zielonej skrzynce. Da się zmostkować odpowiednie piny we wtyczce tej skrzynki tak by rozrusznik "zagadał" tylko dzięki przekręceniu kluczyka. Niestety nie gwarantuje ci to sukcesu że odjedziesz, bo zostaje ci jeszcze pompa wtryskowa która ma elektrozawór z 3 kabelkami (chyba 3). Jeden to plusowy a dwa pozostałe to sygnał z immo.

Co do samego mostkowania wtyczki to wydaje mi się, że to były kable o kolorze pomarańczowo-czarnym. Trzeba to sprawdzić, bez wychodzenia na chłód możesz się upewnić w RAVie , to źródło wiedzy nie boli.

Możesz też kupić nową zieloną skrzyneczkę z dwoma pilotami i nic nie modyfikować.


Nie wiem czy dobrze to ogarniam ale przejrzałem na tej stronce:
www.landroverresource.com/docs/D1_Workshop_Manual.pdf
cała elektrykę i tam jest tylko napisane jak wymontować i zamontować nowego boxa chyba, że coś nie tu patrze gdzie trzeba?
Co do kupna nowej zielonej skrzynki to obawiam się że cena mogłaby mnie pogrążyć...



Szpecem nie jestem ale jakby co to mam taką zieloną skrzynkę z pilotem od niej, używana ale sprawna.
Moderatorzy: cobra75
Wygenerowano w 0.28 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.